*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***





Meitä on 66 odottajaa ja 9 synnyttänyttä!


30.10
thor, 32v, toinen, LUS

31.10
CrystalBlue, 28v, neljäs, TYKS
Milli82, 27v, ensimmäinen, TAYS
apollo80, 29v, ensimmäinen, NKL


1.11
Zera, 41v, kolmas, TYKS
säde83, 25v, neljäs, PKKS

2.11
Pelagia, kolmas, K-SKS

3.11
Onni09, 30v, viides, OYS
Schnappy79, 30v, ensimmäinen
mimona, toinen


4.11
sonja R, 25v, kolmas, TAYS
Etna, toinen, OAS
Varri, 29v, PKKS


5.11
niina22, 25v, toinen, TAYS
Sandy78, ensimmäinen, NKL

6.11
hapikko, toinen, TYKS
W09, ensimmäinen


8.11
FinSki, 31v, ensimmäinen, ulkomailla
Polkkajäde, kolmas
miina5, ensimmäinen
Päksy, 30v, ensimmäinen, KOS-H
RöhkyPossu, 32v, kolmas, VAS

9.11
teddybear82, 26v, ensimmäinen, LUS
anilja, 26v, kolmas, K-PKS
Marbella, kolmas, TAYS


10.11
Jennyli, 29v, kolmas, TAYS
norjanangervo, 31v, neljäs, TAYS
Liina-, 28v, toinen, Kät/H
Jennula, 31, kolmas, TAYS
EDTA, 30v, kolmas, KOS


12.11
ellen-, 24v, ensimmäinen, K-HKS
Nennii, 22v, ensimmäinen, K-HKS
Lispu, 34v, ensimmäinen, TYKS
Aamukastetta, kolmas
Liinamaria, 27v, ensimmäinen, TAYS
Pomelo, 33v, toinen, NKL


14.11
Mamacita-,25v, toinen

15.11
tupuna21, ensimmäinen, Kät/KOS / Kät/H
loveangel, 28v, toinen, SEKS
eleana, 23v, ensimmäinen, SEKS


16.11
Näkymätön Ninni, 28v, neljäs, NKL
Nunneliini, 24v, toinen, KAKS


17.11
söpöjooseppi, 24v, toinen

19.11
Milliz, ensimmäinen, TAYS

20.11
Annsku, 25v, ensimmäinen, TYKS
Miyaki, toinen, PHKS
Esikko77, 32v, TAYS
Pehmeäpupu, 32v, neljäs


21.11
kuiskaten, neljäs, TAYS
hannanmamma03, 25v, toinen, K-HKS
marika -85, VAS


22.11
taaperotx4, 27v, viides, TYKS
PlanBaBy, ensimmäinen, KOS
marihoo, 33v, kolmas, KYS
Indo, 27v, kolmas, Medistra Hospital


23.11
Chira, 31v, viides, JS
Ninni89, 20v, ensimmäinen, TYKS
Ludde, 27v, ensimmäinen
pikkuihra, 23v, ensimmäinen, PKKS


24.11
Avokki88, 21v, ensimmäinen, SeKS

26.11
Miss Mindy, 21v, ensimmäinen, MKS

27.11
Fiona71, kuudes, SEKS
Saya, 24v, toinen, NKL
PeggyBundy, 32v, neljäs, HYS
kuusikon äiti, seitsemäs


29.11
magda, 22v, ensimmäinen, TYKS

30.11
tanjamaa, 27v, neljäs, SEKS





27.8.2009
Valkolilja, 27v, ensimmäiset
kaksospojat RV 28+0, A-poika 880g 37,5 cm, pipo 25,8 cm, B-poika 1205g, 38 cm, pipo 25,6 cm

26.9.2009
Harhaanjohtaja, 26v, toinen, NKL
tyttö RV 32+0, 1620g

12.10.2009
pikkuruinen, 30v, kolmas, OYS
poika RV 37+0 2710g, 46,5cm

19.10
heidiS23, kolmas, TAYS
poika RV 38+1 2340g, 46cm

22.10
heituska, 22v, toinen, TAYS
poika RV 36+1 3110g, 49cm

23.10
marihoi79, viides, K-PKS
poika RV 38+5 3600g

24.10
mere79, ensimmäinen NKL
poika RV 38+2 2980g, 49cm

25.10
tyttö Tenonvarrelta, 27v, kolmas, LKS
poika RV 38+0 3110g, 49cm

26.10
Emmama, kolmas
tyttö RV 38+6









*** Tyttöveikkaukset ***

Zera TYTTÖLUPAUS
marihoo POIKALUPAUS
niina22 TYTTÖLUPAUS
tupuna21 POIKALUPAUS
Saya TYTTÖLUPAUS
CrystalBlue TYTTÖLUPAUS
norjanangervo TYTTÖLUPAUS
PeggyBundy TYTTÖLUPAUS
PlanBaBy POIKALUPAUS
W09 TYTTÖLUPAUS
Chira TYTTÖLUPAUS
Milliz POIKALUPAUS
Mamacita- TYTTÖLUPAUS
miina5 TYTTÖLUPAUS
Harhaanjohtaja TYTTÖLUPAUS
söpöjooseppi TYTTÖLUPAUS
Miyaki TYTTÖLUPAUS
Indo TYTTÖLUPAUS
unelma TYTTÖLUPAUS
magda TYTTÖLUPAUS
Ninni89 TYTTÖLUPAUS
eleana TYTTÖLUPAUS
Liinamaria TYTTÖLUPAUS
crimsonsatellite TYTTÖLUPAUS
Lispu TYTTÖLUPAUS
Miss Mindy TYTTÖLUPAUS
marika -85 TYTTÖLUPAUS
Pehmeäpupu TYTTÖLUPAUS
Pomelo TYTTÖLUPAUS




*** Poikaveikkaukset ***

Thor TYTTÖLUPAUS
Jennyli POIKALUPAUS
heidiS23 POIKALUPAUS
taaperotx4 POIKALUPAUS
Valkolilja POIKALUPAUS 2X
hannanmamma03 POIKALUPAUS
Päksy TYTTÖLUPAUS
Liina- TYTTÖLUPAUS
ellen- POIKALUPAUS
Ninnuli POIKALUPAUS
Nennii TYTTÖLUPAUS
tyttö Tenonvarrelta
Kuiskaten POIKALUPAUS
mere79 POIKALUPAUS
säde83 POIKALUPAUS
hapikko POIKALUPAUS
pikkuruinen POIKALUPAUS
piipero86 TYTTÖLUPAUS
pikkuihra POIKALUPAUS
Ludde POIKALUPAUS
anilja POIKALUPAUS
Lyy POIKALUPAUS
Sandy78 POIKALUPAUS
EDTA POIKALUPAUS
apollo80 POIKALUPAUS





Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

KKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PK2S = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus















:hug: :hug: :hug: murgu :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: MannaHari :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Mimmikki81 :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: eevin äiti :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Varanikki :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: hepetius :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Äippä vm-66 :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Sky :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Pomppiva Pallokala :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: mirkku-87 :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Alisa84 :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Tine :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Ninnatar :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Silver-ice :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: Yön enkeli :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: gutupallo :hug: :hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: caribbee :hug: :hug: :hug:

Takaisin odottajissa! :heart:

Sky
murgu
varanikki
Alisa84




Edelliset keskustelut:

Maaliskuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1337370

Huhtikuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1367871

Toukokuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1397740

Kesäkuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1425612

Heinäkuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1450839

Elokuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1477720

Syyskuu
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1505330#m17164483




Hyödyllisiä linkkejä vauvantarvikesivuille, sekä tarvikelistat vauvalle ja äitille löydät syyskuun pinosta!


Salasanan kerhopuolelle saat Chiralta
Kutsun Facebook yhteisöön saat lähettämällä YV:tä thorille




 
No niin, täällä ollaan jo lokakuussa, enää kuukausi meidän kuuhun! :heart:

Odottajien listalta poistui aika monta nimeä, jotka eivät ilmoittautuneet viime pinossa. Pari laitoin tänne mukaan, jotka muistan ihan vastikään käyneen, muut lisään sitten jos palstalle palailevat.

:attn: Huudelkaahan jos haluatte takaisin listoille - lisätä tietoja - minulle suoraan tai laittakaa YV:tä, muuten voipi mennä ohi. :whistle:

thor ja rinsessa 35+5
 
Kiitos Thor uudesta pinostam korkattakoon heti :)

Täällä ollaan nyt sitte kaksi viikkoa sairaslomalla ja siitä alkaa sitten äitiysloma. Lääkäri oli sitä mieltä, että sen verran suuri ongelma tuo unettomuus, että parempi jäädä kotiin, kuin stressata vauvaa yhtään turhaa... Unettomuus tuskin lomalla helpottuu, mutta ainakaan ei tarvitse murehtia väsymystään kun ei tarvitse yrittää jaksaa jos ei jaksa :)

Tällaista tänne tällä kertaa, hyviä vointeja kanssamasuille :)

Milliz + toukka 23+6
 
THOR kiitokset uudesta pinosta, jos vielä viitsit niin mulle voisi ikään lisätä yhden vuoden :)

Hurjaa tosiaan että lokakuu jo alkaa! Saa nähdä kuinka moni tämän kuun aikana jo poksahtaa. TAAPEROTX4 hyvä että vielä yhdessä kasassa olet, vaikka lähtö varmaan on jo todella lähellä :)

Eilen oli synnytysvalmennus, mutta eipä siellä nyt ollut mitään sellaista "ihmeellistä" mitä ei olisi jo tiennyt vaikka mielenkiintoinen olikin.

Kauhea ns. vauvakuume iskenyt, ei millään jaksaisi odottaa et saisi oman pienen nyytin syliin <3
 
korkataas ny tääkin pino :wave:

Aatella nyt on jo lokakuu ja tässä kuussa alkaa varmaa jo poksuminen jollain.

Itellä on tässä illalla tullu jo aika monta kipeetä supparia mut eivät säännöllisinä,saa nähä muuttuuko säännöllisiksi vai ei.
 
thor kiitos jälleen uudesta pinosta, toiseksi viimeisestä pinosta :eek: paitsi että varmaan joku joulukuun puolellekkin menee, mut silti =)

täällä vauva lopettanut liikkeet kokonaan, soitin pari tuntia sit kättärille ja kyselin neuvoja, käskivät tulla näytille. Kaikki hyvin =) ottivat sydänkäyrää ja vaihteli 111-153 välillä, sitten tunsinkin jo välillä töytäsyn :) ihme ja kumma miten en ole nyt pariin päivään pahemmin niitä tuntenut, aiemmin tosi selkeitä liikkeitä, koko maha hölskyy :whistle: no päästivät kotiin ku kaikki onneksi hyvin :heart:

mut tosiaan sielläkin sanoivat että parempi tulla "turhan takia" ku sitten ku on oikeesti jo joku hätänä, kyse on kuitenkin omasta lapsesta :heart:

tupuna ja pokken 33+3 :heart:
 
THOR Kiitoksia uudesta pinosta. Minulle voisi lisäillä tyttölupauksen, unohtunut se ilmoittaa tänne :wave: :)

Lokakuu jo alkamassa, enään kuukausi marraskuuhun :eek:

ellen- Mulla myös raskauden aikana pariin otteeseen tullut tuollaista hyytelö/silkonimaista limaa, ei selvästikkään ollut valkovuotoa.. Mitä lie!?

Nennii 33+6
 
Kuiskaten mulla tota somacia määrättiin siihen ku mulla oli niin karmee pahoinvointi niin se lääke rauhotti mahaa ja siihen se ainakin autto. Sulla vähän eri vaivaa niin en siitä osaa sanoo, mutta kannattaa kokeilla. Uskon että ihan turvallinen lääke on koska sitä kuitenkin lääkäri (ja tiedän että on hyvin ammattitaitonen) mulle on alkuraskaudessakin uskaltanut määrätä :)

Milliz Hyvä, että sait sairaslomaa sillä unettomuus on aivan kauhea vaiva ja etenkin vielä näin raskaana! Tiedän tosiaan mitä helvettiä se voi olla. Kärsin unettomuudesta viime syksynä juuri näihin aikoihin (liian hektisen elämän vuoksi) ja se oli kyllä jotain niin hirveetä etten toiste halua kokea. Toivottvasti pääset nyt unettomuudesta eroon kun saat olla kotona ilman velvollisuuksia, luulen että se siitä alkaa helpottuun pikkuhiljaa :)
 
Kuiskaten toivottavasti bongaat viestini tästä pinosta... Närästyksestä vaihteeksi. Minulla on mielestäni käytössä tuon Somacin rinnakkaislääke (pantoprazol nimeltään muistaakseni). Muistelen, että lääkäri sanoi olevan Somacin halvempi versio. Satavarma en ole. Minulla on vähän "laihempi" versio eli 20mg. Tuumasi silloin toukokuussa, että jos tuo riittäisi. Hain juuri viikko sitten lääkettä ja maksoi 6-7? / 28kpl. En tiedä onko Somacia paljon halvempi. Nytkin vaihdettiin hieman kalliimpaan rinnakkaisversioon, koska reseptin mukaisen lääketehtaan lääke oli loppunut. Alkuperäinen olisi ollut reilun euron halvempi.
Minä en siis kolmeen kuukauteen uskaltanut lääkettä käyttää juuri nettisurffailujen takia. Rakenneultrassa kysyin asiaa uudestaan synnytyslääkäriltä (alkuperäisen reseptin sain yleislääkäriltä, joka kyllä tarkisti sopivuuden jostain tietokannasta). Hänellä ei siinä ollut materiaalia tarkistaa lääkkeen sopivuutta, mutta sanoi, että voi soitella polille. Ja kommentoi myös jotenkin niin, että monet on tullut hyväksytyiksi vast'ikään. Tuttu kätilö sitten kysyi äitipolilla lääkäriltä, joka vielä tarkisti asian (kun ei ollut tuo Somac vaan outo rinnakkaislääke, jonka nimi ei ole niin tuttu) ja sanoi lääkkeen olevan ok. Oli myös kysynyt paljonko viikkoja ja jotenkin sain senkin kuvan, että kun viikkoja silloin oli jo 25, lääkkeen ottaminen oli varsinkin ok. Nämä tapahtumat siis heinäkuussa, mutta vasta kaksi viikkoa sitten uskalsin alkaa käyttämään. Kai se olisi parempi aina olla ilman, mutta ei se närästystila pahana varmaan myöskään tee vauvalle hyvää, kun äidillä on niin karmea olo. Vielä tehosta, että minulla tuo lääke ei vaikuta ihan heti. Ja koska närästysongelmia on ollut ennenkin, ajattelin heti, että kokeilen ainakin muutaman päivän kuurina tuleeko tehoa. Ensimmäisen otin aamupäivällä, jotain helpotusta alkoi tuntumaan illalla. Seuraavana päivänä otin taas ja tuntui taas helpottavan, mutta ei edelleenkään ihan kokonaan ja oli sellainen olo, että närästys on ihan nurkan takana. Sitten seuraavana päivänä olikin jo oikein ihana olla :) Kokeilin viikonloppuna, että en ottanut ollenkaan ja ensimmäisenä päivänä ei närästys tullut, mutta seuraavana sitten tuli. Eli ei tehoa minulla heti (minulla tosin laimeampi versiokin), mutta vaikutus kohtuu pitkä. Nyt otan sen yhden napin päivässä suosiolla. Jonkun päivän voisi koittaa olla välissä ottamatta taas nyt kun "kuuria" on ollut jo melkein pari viikkoa.

Tulipahan taas tarinaa... Parempi jättää muut jutut kommentoimatta :)

Emmama 35+1
 
Lokakuu jo, voi kamalaa miten ihanaa ja kamalaa :LOL:

Siis tunteet on tosi ristiriitaiset!! Yhtäkkiä tullut kamala paniikki, että tuo minun pikku palleroiseni ei enää saa kauaa olla ainut vauva :D Aivan ihmeellisiä tuntemuksia tätä tulevaa pikkuista kohtaan, välillä on oikein huono omatunto! Koko raskauden olen ollut niin iloinen että esikoinen saa leikkikaverin, ja nyt mitä lähemmäs LA tulee, sitä enemmän kauhuissani olen :eek: Onko kellään muulla ilmennyt tällaista? Vai olenko aivan kamalan kylmä? :xmas:

Rahapulasta joku taisi tuolla syyskuun pinossa mainitakin. Voin kertoa, että täällä painitaan ihan saman ongelman kanssa :( Minun oli pakko muuttaa isompaan asuntoon ennen vauvan tuloa, mutta tulot ovat nyt aivan nollassa siihen saakka kunnes vauva syntyy. Tai siis tämä uusi asunto on hinnaltaan sopiva siihen kun meitä on kolme, mutta aivan liian kallis siihen kun meitä vielä on vain kaksi. Todella rasittavaa koko ajan miettiä mihin senttinsä tuhlaa :'(

No, pääasia että on katto pään päällä ja lapsilla vaatetta :) :heart: Niin, ja tietysti ruokaa :LOL:

Oma vointi on ihan hyvä. Suonenvedot vaivaavat välillä öisin, mutta olen nyt ottanut magnesiumia niin ne ovat pysyneet aika hyvin kurissa. Lääkärinla olisi parin viikon päästä ja siellä lääkäri kuulemma ultraa ja katselee vauvan kokoa. Sekin jännittää ja stressaa ihan hirveästi! Jotenkin on sellainen olo, että kun minulle on siunaantunut yksi terve lapsi, niin voisinko olla niin onnekas että saan toisenkin... Voi näitä tunnemyräköitä... kaikki on jotenkin niiiiiiin ylidramaattista nykyään.. Olisipas ihanaa olla taas vaihteeksi oma itsensä B)

söpis ja neiti 33+1
 
Ajattelin pikkuhiljaa ruveta sairaalakassia pakkaamaan että on sitten valmiina h-hetkeä varten. En muista onko aikaisemmissa pinoissa ollut sairaalakassin sisällöstä puhetta, mutta kyselisinkin mitä olette sairaalaan pakanneet mukaan? Itsellenne/vauvalle?
 
Täällä myös pohdin tänään että pitäskös se kassi jo pakata.. Vinkkejä otetaan vastaan mitä kandee ottaa. Miten esim. oma aamutakki? Ja tarkeneeko vauva marraskuussa vanupuvussa automatkan? vai varaatteko myös toppa-asun mukaan?

tunnin päästä poksutaan taas, eli 35+0!!! APUA kun alkaa olla lähellä !!!!!!! Mutta niin malttamatonkin olen jo :) :)

 
LÄÄKKEISTÄ monessahan lääkkeessä on suositus ettei raskauden aikana ilman lääkärin lupaa. Mutta siis jos lääkäri sitä määrää niin yleensä ihan ok. UNETTOMUUS oli täällä yhdessä vaiheessa niin paha et lääkäri määräsi mulle Opamoxia tarvittaessa otettavaksi. Se vaan on sellainen lääke mikä saattaa riippuvuutta aiheuttaa joten ei paljoa huvita siksikään käyttää.. Itse otin sitä aina silloin tällöin mutta nyt onneksi uni tulee muutenkin jotenkuten.

RAHAPULA vaivaa täälläkin.. Vielä kun olen yksin niin ei ole ns. toisia tuloja maksamassa mitään.. Onhan tuo rankkaa mutta eipä voi mitään :) :(

En nyt muista oliko vielä muuta mihin kommentoida piti joten taidan kömpiä nukkumaan niin on taas yksi aamu vähemmän :D
 
Poksis poksis rv 32 huiiiiiiiiiiiijuiiiiiiiiii :heart:

Kiitos thor uudesta pinosta =)

Taaperot taitaa olla lähtö lähellä, jaksuja sinne kipujen kanssan :hug:

Täällä vaan kärvistellään näitten HÄPYKIPUJEN kanssa... hermot menee...

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: on mulla hyviäkin uutisia, miusta ei taidakkaan tulla yksinhuoltaja vaan yhteistä tulevaisuutta aletaan isukin kanssa rakentaa uudestaan ja hyvin paljon paremmalta pohjalta ja virheistä viisastuneena :heart: :heart:

Happy MM ja tirppa rv 32 (huomenna neukku kuulumiset)
 
Korkkaus täältäkin päin! Viikon verran kesti tuo selkä töissä, ja nyt se on taas ihan sökö.. vihloo ja juilii, yöllä kääntyily teki niin tuskaa, joka kerralla säpsähdin hereille.
Aamulla soitin töihin ja ilmotin taas meneväni lekuriin, josko saisin loppuajan sit saikkua kun rasittavaa ravata töissä viikon verran ja taas lekuriin! Kauan kyl kesti ennenkuin soitin ees töihin, 3-vuoden aikana ollut 2kertaa saikulla ja kovin hepposesti en sitä hae. Mut selkää ei varmaa hirmusesti auta nuo työmatkat, muulla kun en pääse niin pörällä mennään ;D Kävelemään en rupee..
Parisen yötä sitten heräilin toistuviin suonenvetoihin ja voi jessus se oli kamalaa! Mutta omaan napaan ei kummosempia sitten..

Onkos teillä päin ollut jo pakkasta ? :eek: Täällä Joensuussa oli aamulla -2astetta ja kylmältähän se tuntui :/ Ja täälläkin kaivataan ideoita sairaalakassin sisällöstä!

pikkuihra ja mörkö 32+5
 
:wave:

Milliz: hyvä,että otit sairasloman vastaan. Mä kärsin unettomuudesta ja silti kävin töissä ja olo oli ihan kaamee.. onneksi nyt oon jo äitiyslomalla,niin ei tarvi töitä enään miettiä :|

pakkasta: täällä ollut aina aamulla kun olen katsonut niin nollassa mut just yks aamu sai oikein repiä auton ovea auki,kun oli vähän jäässä :eek: sieltä se talvi vaan tulee sitkeesti :x

Kotiintulopukuna: on siis se hennesin karhupuku,en ala laittamaan pientä toppapukuun,autolla mennään kotiin!

Miss Mindy: =) :flower: Tarvii ne miehet välillä kunnon huomautuksen,että ne tajuu missä mennään. Hyvä että saitte asiat sovittua ja saatte nauttia odotuksesta yhdessä!

taaperot: ootkos vielä kotona? jaksamista kuitenkin sinne!

sandy: mä oon pakkaillu jo pikkuhiljaa sitä kassia,aina kun on tullut mieleen jokin juttu niin oon laittanut sen sinne ja mä otin oman aamutakin mukaan :D ja luettavaa kannattaa ottaa mukaan

ja täällä muuten poksutaan taas 35+0 jee,kohta saadaan pienet kääröt syliin :heart: :heart:

Niina, Viivi ja vauva 35+0

niin ja Thor:kiitos uudesta pinosta! :flower:
 
Kiitos Thor taas uudesta pinosta :flower: :hug:
Mä kans katselin edellistä listaa ja siellä oli tosiaan paljon nimimerkkejä jotka ei varmasti ole alun ilmoittautumisen jälkeen kirjoitelleet mitään! Ihan hyvä siis tehdä pientä karsimista ;)

Nyt aletaan elämään tosiaan jo jänniä aikoja ja tässä kuussa varmasti lisää karhunpentuja syntyy :heart:
Itse odottelen rauhassa marraskuuta ;) Ajattelin tähdätä isänpäivään :D
Mutta hurjalta tuntuu että tässä sitä ollaan loppusuoralla vaikka juuri vasta plussattiin!!

Synnytys alkaa väkisinkin pyöriä mielessä, samoin uusi vauva-arki ja se mietn kaksoset tulokkaan ottaa vastaan.
Saako kaksoset tarpeeksi huomiota vai tuntevatko itsensä syrjäytetyiksi!
Olen ajatellut että mies saa isyyslomalla keskittyä enemmän kaksosiin juuri sen takia että heidätkin tulee huomioitua!
Vauvan paino mietityttää edelleen, vaikka 4D:n arvio oli sen 3.6kg mikä olis vallan sopiva minulle ;)
Otan kuitenkin lääkärineuvolassa mahdollisen painoarvioultran puheeksi, katsotaan pääsenkö pelkän pelontunteen takia siihen!

Muuten ei ihmeitä...väysyttää enemmän mutta muuten tahti on edelleen aika verkkainen. Tuossa tuo masu mukana tulee vaikka onkin selkeästi alkanut jo olemaan 'tiellä' ja kumartelut ym. alkaa käydä kankeiksi ;)
Vauva on ollut tämän viikon vilkkaan puoleinen. Supistuksia tulee mutta ei mitenkään liiaksi.

ellen taisi kysellä tuosta limasta?! Mulla on ollut tota samaa jo alkuraskaudesta asti, aina välillä. Tosiaan sellaista silikonimaista sitkeetä :x Mutta eipä tuo limatulppaa tosiaan taida olla...limatulpassa tulee ilmeisesti myös veriviiruja mukana?!

Sairaalakassiin ite pakkaan pesuaineet, rasvan ja hampaidenpesuvehkeet. Jotain meikkejä, harjan ja ehkä hiuslakkaa. Tukisukat, imetysliivit, rintasuojuksia ja voiteen rinnanpäihin (Lansinoh). Kamera, puhelimen laturi ja ehkä jotain luettavaa.
Enpä kai paljon muuta ihmeellistä, kotiintulokassin vaatteineen sitten erikseen.

Mä aloin koota eilen pinnasänkyä ja siinä taiskäydä niin että hankintalistalle meni uusi sänky :headwall: :whistle: :saint:
Semmosta se on kun isäntä ei toimi tarpeeksi nopeesti ja jos mun on saatava jotain valmiiksi niin sen on tapahduttava heti! Tyhmä olin kun yritin vaikka huomasin että toista tarvitaan avuksi :/
Onneksi se harmitus on jo mennyt ohi...eilen olin melkoisen kiukkuinen asian takia :saint:
 

Yhteistyössä