*Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

Ai niin, meillä on hääpäivä 17.7 mut mennään jo nyt keskiviikkona miehen kanssa sitä juhlistamaan. Mennään nopeilla paateilla Tallinnassa käymään kaksin ja ollaan yö siellä. Ihanaa olla kaksin niin kauan!!! Kyllä sitä tarvii et pysyy tää parisuhde elossa. Viimeks ollaan oltu kaksin 9 kuukautta sitten! Muutamia tunteja lukuunottamatta mitä ei niitkään ole ollut kuin pari.

Niin rv siis mulla tänään 18+1...

Niin ja turvakaukalosta. Meillä on Gracon autobaby ja olen tykännyt vaikka olikin tyyris. Siinä on erikseen jalusta joka kiinnitetään autoon niin sit ei tarvi turvavöillä enää pelata. Kaukalo vaan klikataan jalustaan. Lisäks meillä on matkarattaat joihin sen kaukalon saa kiinni.
 
Moi!

Miikulle ja Sannalle isot :hug: Teillä on varmasti ollut tosi rankkaa aikaa :( Mutta onneksi on nyt vauvat tulossa :heart:

Mies tunsi eilen liikkeet :heart: Oli ihan innoissaan! :D Illalla makasin sängyssä ja luin kirjaa, mahassa alko hirmunen melske, näky jo mahan läpi! Piti ihan käydä tarkistamassa Aydin Tekayn sivuilta, ja onhan tuo jo iso! Keskiarvo pituus 21cm ja painoakin jo 320g! :eek: :heart: Kumma jos tuntuu liikkeet jo näin hyvin :D
Ja mieskin tällä viikolla totes, et kyllä se varmaan tyttö on. Aikasemmin on ollu sitä mieltä, et on poika =) Ja haluaa tietää sukupuolen (no siinä nyt ei ollu mitään uutta ). Toivottavasti on mukava ultraaja Kättärillä ens viikolla, ja kertois!

Viljonkka: Kyllä niitä liikkeitä varmasti alkaa pian tuntumaan =) Tiiätkö missä istukka on?
Esikoiselta mulla oli istukka edessä, ja liikkeet oli kyllä ihan erilaisia ku kakkoselta, jolta istukka oli takana. Muisteltiin just eilen miehen kanssa, kuin hassun näkönen oli ku Kaapo potki mun napaa ulos! Oli aika julman näköstä... Ja selällään ku makas, maha pomppi puolelta toiselle kun asento ei miellyttäny :D Ja mähän makasin usein selälläni ihan vaan sen takia, ku oli niin hassun näköstä möyrintää! Ilkeä äiti :saint:

Ja kahvin keittoon!


emmamma & alma-iita 19+1 :heart:
 
Viljonkka Mä olen yks niitä synnyttäjien keski-iän ylläpitäjiä,laitoinkin mun iän aikaisemmin,mut ekan synnytin 27, 5 vuotiaana ja tää viimeinen syntyy kun olen 34 ,7 v.
Vimpula Mitäs se sun ukko paraikaa rakentelee? Meidän laittaa Chevrolet Caminoa...Ärsyttää kun tos pihas alkaa olla tota metalliromua,jotka se joka vkl lupaa viedä kaatopaikalle...joo ihan kuin meidän piha muuten ois täydellinen,juoksen kilpaa rikkaruohojen kanssa.

Mulla ois vielä tää päivä vapaata ja huomenna saapuu lapsikatras kotiin.Ikävä on vähän lapsia,mutta kauhistuttaa se kiukkuarki joka alkaa heti.Viikon kiukuttelut kolmelta lapselta,huh.

Tehdääns kysely meidän ketjun ammateista Eikä mitenkään vertailun vuoksi vaan ihan mielenkiinnosta.Huomasin,miten ainakin olen ketjun vanhimmasta päästä... :) Laittakaas siis lisää ikiä,onko mulle ikätovereita ja sitten niitä ammatteja.Olisi kiva tietää vielä missä suunnalla asutte,koska noi sairaalalyhenteet ei paljon kerro.
Olikos se Sasu joka ihmetteli että mahtaiskohan tulevana kouvolalaisena synnyttää Kotkassa,juu siellä synnytät.Mun serkku Kouvolasta kävi reilu vuosi sitten synnyttämässä Kotkassa.

Niin ja siis itse olen luokanope ja asutaan Lahden seudulla
 
tulikellukan kyselyyn:
Ammattejahan löytyy - nuoriso-ohjaaja ja myyjä oon koulujen kautta, myyjänä työskentelen tällä hetkellä. Ikää on 28 ja Pohjois-Karjalassa itärajan tuntumassa asustellaan.
 
Tulikellukka Meillä pitäs olla viel tänä kesänä ajussa toi sysleri,mutas tehä neliovisesta avo-auton,peltityöt alkaa olemaan suht´koht valmiina,pitäs viel maalata...meillä toi piha,etenki hallin takaa muistuttaa romuttamoo!

Kyselit ammattia,puuseppä oon viimesimmäks,sit mul on kaupallinen tutkinto pohjalla. Ihana rauha,poju päikkäreillä. Keksi semmosen,et joka toinen pvä nukutaan puolen tunnin tirsat ja joka toinen 3-4 tuntia. Tänään pitäs mennä pidemmät! :whistle:

Nii ja ikää tuli 32 täyteen ja pohjois-Savosta oon. Nii ja toinenki juttu,mun heppa sai viime yönä ori varsan,pitäs sitä lähtee porukoille moikkaamaan! :D
 
Heips kaikki!

Lyhyt käväisy tai siis kommentointi kun käväisy muuttui pitkäksi lukemiseksi, kun kaikkien kuulumiset piti tietty lukaista.
Elikkä ikä on kuten nimimerkki antaa ymmärtää syksyllä 27 vuotta ja mies täyttää 31. Ammatiltani olen erityisopettaja ja sain itseasiassa tällä viikolla juuri viran, joka alkaisi sitten elokuussa. että kylläpä ne jossain osaavat kohdella meitä odottajiakin oikein, vaikka kerroin haastattelussa tilanteen avoimesti.
Mä täällä tuskailen kilojen kanssa, kun muilla tuntuu vain tippuvan tai tulleen 1-2 kiloa. Mulla jo varmaan 5. Ja kun ennestäänkin on....
Hassua muuten on, miten sitä odottaa mahan kasvua, mutta aina kun katselee itseään peilistä niin kauhistuttaa oma ulkonäkö.... eiköhän siihen totu kun tuo masu tuosta vielä kasvaa. nyt kun tuntuu että läskiä vain...

Mutta nyt lähden ulos vähän kävelemään....

Enni ja pikkuinen 15+4
 
Kiitos vaan halauksista ja pääasia on nyt se, että raskaana ollaan, se on ainakin mulle nyt ihan kaikista tärkeintä.

Mäki nostan tota ensisynnyttäjien ikää, kun olen 29v. Ja Turussa asustellaan ja monen koulun ja alanvaihdon jälkeen nykyään parturi-kampaaja-maskeeraaja ja joskus tulee noita geelirakennekynsiäkin tehtyä.

Otti taas niin paljon päähän olla töissä tänään klo 9-16, kun ulkona oli niin lämmin. Kiva saada tekstareita, et onks töissä kivaa, ulkona on tosi kuuma jne.Joo joo, v.ittuilkaa vaan..

Tossa töitten jälkeen olinki sit 2h ulkona, mut piti tulla sisälle, kun alko päätä särkee. Huomenna pitäs olla kans nättiä, et jos sit huomenna viettäs koko päivän ulkona.

Jospa menis keittää kahvia, jos päänsärky lähtis sillä pois.

Sanna ja Nipsu 16+3
 
juu niin on mullekkin tärkeintä nyt tämä kasvava vauva täällä masussa.Ja on se tuo mieski niin onnellinen :heart:

ammateista oli puhetta..pariakin koulua on tullut käytyä, mutta myös keskeytettyä..joten varsinaista ammattia mulla ei ole vieläkään.. :ashamed: vartija-kurssin tosin olen onnistuneesti käyny :) mutta kun ei vartijan töitä siihen hätään löytyny,niin päädyin pikaruokamyyjäksi,ja sitä oon tehny ny reilun vuoden. Ja tommosesta p.askahommasta kyllä opiskelumotivaatio on lähteny kasvuun,että ehkä sit äippäloman jälkee on aika opiskella se ammatti. Kun osais vielä päättää mikä nousis ykköseksi niistä mitä haluisin opiskella..hoitoala vai kauneudenhoito..mutta nyt on aikaa miettiä.

ihanaa,mies tuli kotiin vihdoinkin. On se niin ihana masullekin koko ajan :heart: nyt meen kyllä käpertyy sen kainaloon.
 
Hello!

Kyselyyn; olen parturi-kampaaja-maskeeraaja mut alanvaihdosta suunnittelen mammaloman jälkeen. Meillä esikon odotusta varjosti epäily pahasta vammasta, joka kyllä todettiin sikiötutkimuksissa sitten turhaksi. Jotenki siinä sitten tuli (jälleen kerran) pistettyä arvoja ja omaa identiteettiä uuteen uskoon ja työ alkoi tuntua merkityksettömältä ja ihmiset suurimmaks osaks pinnalliselta tai turhan valittajilta. Haluisin opiskella hoitoalaa liittyen raskauteen, synnytykseen, vauvan hoitoon tms. Saas nähdä tuleeko ikinä olemaan mahdollista ku asuntolainaa on kiitettävästi ja sit vielä 2 muksuakin. Me asutaan Tampereen seudulla Nokialla, ite olen alkuperäinen tamperelainen ja mies nokialainen.

Emmamma; mä en tiedä varmaks istukan paikkaa ku np-ultrassa se oli kohdun suulla. Nythän se on voinut nousta ja olen kans miettiny josko se olis noussut tohon eteen. En tiedä tositaako mitään se et sydänäänet kuuluu tosi kaukaa (esikosta kuului aina heti tosi hyvin) ja sit toi oma syke meinaa kuulua väkisin siitä ensimmäiseks...

Hirvee allergia lähteny päälle. Noista paikallishoidoista ei mitään apua ole mulle kun oireet on tosi ärsyttävä nenän ja nielun kutina ja inhottava "tupakkiyskä". Tabuja pitäis vetää et auttais. Syökö joku jotain allergialääkkeitä?
 
Jospa mäkin kerron jotain itsestäni eli 28v. mies on 27v.(samana vuonna kuitenkin synnytty). Ammatilta psykiatrinen sairaanhoitaja, ja aika kyllästynyt sellainen. Meillä on 9kk tyttö, jonka kanssa on vilinää. Ihanaa on ollut olla kotona, mutta nyt viikon ollut töissä. Mies on ope, joten kesälomaa viettää neidin kanssa. Perheeseen kuuluu myös koira.haaveilen tosin toisesta, mutta pitää varmaan odottaa, että maha-asukki syntyy ja kasvaa vähän. Miehen loman jälkeen jään kotiin ja sitten taas äitiyslomalle!
Tänään oltiin piknikillä. Oli kyllä mukavaa. Nyt vaan alkaa huomaamaan ettei millään enää jaksa kaikkee samalla tavalla. Mahakin alkaa olla tiellä, kun neitiä kantaa.
 
tullu taas tätä tekstiä ja yllätys ettei muista kelle piti ja mitä kommentoida :/

jollain oli kuitenkin "syntymämerkkinä" koiran tassun kuva selässä? se olisi kyllä kiva nähdä :)

mäkään vielä noita liikkeitä tunne, ehkä ens viikolla sitten saa tietää sen istukan paikan siellä rakenneultrassa. Millois sulla EMMAMMA on muuten se ultra, tai siis mikä päivä kun eikös sulla kanssa kättärillä ollu? :)

Mä en oo vielä ammattia hankkinut kun on nuo koulut kesken jäänyt.. saas nähdä sitten myöhemmin. :ashamed:

SANNA-78: hei,sähän voisit laittaa mulle nuo rakennekynnet :D musta ois ihana saada oikeesti sellaset joskus!
heh.

Niin ja Vantaalta me ollaan :p

painoa ei oo tullu vaikka oon kyllä vähän oottanu ku kuitenkin voi syyä nyt melkeen mitä vaan ettei tuu ylös, mutta toisaalta en niin välitäkkään jos ei nyt niitä kiloi tuu kun kyllä nekin ehtii tulla ja vielä korkojen kera!

taitaa toi auton rakentelu olla aika yleinen harrastus, täältäkin taipumusta siihen löytyy

:LOL:

hmm.. mitäköhän muuta mulla olikaan :headwall:

nita ja vaavi 17+5
 
Jospa minäkin sitten illan ratoks jatkan viestipinoa =)

Liikkeet on nyt tuntunu päivittäin puolentoista viikon ajan, sitä ennen oli toiset puoltoista erinäistä myllerrystä toiset puoltoista viikkoa....vähän aikasemmin alko tuntumaan kuin esikosta, mutta sehän on yleistä, esikostakin tuntu melko varhasessa vaiheessa, tästä vielä aikasemmin.

Itselläni ei vieläkään varsinaista ammattia ole, liiketalouden olen jättänyt kesken ja paikka on ammattikorkeessa, sosionomiks siitä valmistuis, jos joskus sais valmiiks. En ehtiny olla kuin ekan vuoden, kun esikoistyttö syntyi, mut ehtiihän sitä! Nyt oon kolmisen kuukautta ollu pph oppisopimuksella, kesken jää siis sekin, mut en sure, ihan toiset asiat tärkeitä tällä hetkellä :heart: Saa nähdä mitä hoitolasten vanhemmat ja ohjaaja sanovat, jahka kuulevat, vielä eivät tiedä, kun ei ole ollu pakko kertoa, kohta sekin aika tosin koittaa :whistle:

Minulla ikää 23, miehellä 25, tytöllä 2 ja Raumalla asutaan.

Tytön kanssa on tullu vietettyä kaikki mahdollinen vapaa-aika rantamaisemissa, siellä on sentään vähän viileempää kuin tavan puistoissa ja neiti tykkää älyttömästi! Ei malta aina aamulla odottaa, että päästään matkaan....onneks meillä on tässä parinsadan metrin päästä kotoa uimapaikka, johon voi työpäivänäkin lähteä koko sakin kanssa, niin saapi itse istuskella varjossa ja lapset lotrata vedessä....illalla ollaan menty aina jonnekin kauemmas uimaan, ettei vallan kyllästy.

Kauhea väsymys pukkaa olemaan koko ajan.....tänään vähän helpompaa, kun sai aamulla nukkua rauhassa pitkään, neiti heräs vasta puol ysiltä ja kerrankin sain itsekin nukuttua aamuyön tunteja pitemmälle edes jotenkuten! Neitiä odottaessakin heräsin aina 3-5 tunnin nukkumisen jälkeen eikä millään uni heti siihen perään.....nytkin herään aina joskus 04-05, tosi masentavaa.... silloin sai sentään nukkua periaatteessa milloin vain, mut minkäs teet nyt, työt on tehtävä ja viikonloppunakin neiti tietysti ottaa omansa. Pari kertaa on tehny mieli hakea saikkua edes pari päivää, ihan vain, jotta sais nukkua, mut vielä en oo rohjennu! Hirveetä, kun silmät ei pysy auki ei sitten millään ja tuntuu, ettei tajuu asioista mitään....eihän se terveellistä olekaan, jos ei nukutuksi saa :/

Tämmöstä tällä erää,

Aadan äiti ja ernopirkko rv 17+3 :heart:
 
Huh hellettä B) aivan ihanaa kun koko viikon ollu lämpimät kelit :D
Me asutaan ihan uimarannan vieressä ja pulikoimassa ollaan käyty ahkerasti.

Tänään oltiin Pikkukivi Rokissa lasten kanssa katsomassa Kengurumeininkiä ja oli se vaan taas hyvä, lapset tykkää siitä kovasti ja minäkin ;)

Ikä Mä olen 33v. ja mies 43v. esikoisen sain 17-vuotiaana, kakkosen aikaan olin 26v. kolmosen 27v. ja nelosen 30v.

Ammatti Koulutukseltani olen leipuri ja hotellivirkailija, työkseni en kumpaakaan ole kauheasti tehnyt.

Maanantaina olis sitten neuvola pitkästä aikaa,saapi nähdä onko hemoglobiini nousut.

Huomenna taas rannalle


katjuza ja mahamöykky 17+4
 
SPy
Itsestäni: ikää on 32 v, ensimmäinen tulossa 2,5 vuoden yrittämisen ja neljän keskenmenon jälkeen. Koulutukseltani olen röntgenhoitaja mutta oon toiminut jo useamman vuoden kouluttajana terveydenhuoltoalan ohjelmistoyrityksessä. Asutaan Lahdessa.
viime torstaina oli neuvola ja tädille kerroin että liikkeitä ei ole tuntunut. No samana iltana kaveri päätti näyttää ja myllersi sen verran että tajusin niiden olevan liikkeitä. Sen jälkeen on joka päivä tuntunut liikkeet.
Vielä pitäis viikko jaksaa ja sit olis viiden viikon loma, nannaa. Perjantaina kävin ostamassa henkkamaukasta ekat äitiysvaatteet, ruskeat shortsit. Ei menny enää mitkään muut kotona olevat päälle. No ens viikon jälkeen ei oo niin väliä - lomalla voi pukeutua vaikka lakanaan... :)
syksyksi täytyy sit hankkia asiallisia vaatteita töihin. Täytyy ruveta etsimään käytettyjä - ei budjetti ketä ostaa uusia kun pelkät shortsitkin maksoi 20 euroa.
Seuraava neuvola heinäkuussa ja silloin tulee täytettäväksi jotain kelan lappuja ja lähete sokerirasitukseen.
SPy ja iidavaltteri 19+0
 

En oo varmaan muistanut tuota esittelyä laittaa..Miehen kans ollaan molemmat vm.-83, mie puol vuotta vanhempi(Minä jo 24v. mies viel jonkin aikaa 23v.). Tyttömme syntyi huhtikuussa -05 ja nyt siis kakkonen masussa. Miehellä on vakipaikka eräässä tehtaassa, tosin tällä hetkellä on sivarissa. Mulla ei oo mitään ammattia vielä, yhden ammattikorkeakoulun jätin kesken kun totesin ettei ala todellakaan ollut minua varten. Joten, jossain vaiheessa koulun penkille tod.näk. tie vie.
Yhdessä ollaan oltu n. 6v.4kk, ja naimisissa 2v.8kk.
 
Nytpä satuin löytämään kivat sivut, eli tervehdys vaan kaikille marraspientä odottaville! Olen Lapissa asuva, toista lasta odottava äiti. Perheeseen kuuluu siis lisäkseni 38 v. mies ja 10/03 syntynyt tyttö. Ihanaa vihdoinkin odottaa toista lasta keskenmenojen jälkeen! =) Viikkoja tällä hetkellä 15+5. Liikettä tuntuu jo ihan selvästi, en olisi odottanut vielään näin aikaisessa vaiheessa, mutta ihan mukavaahan tuo on!
 
Tervetuloa Pipe81! :wave: Kerrotko vielä la:n ja synnärinkin, jos haluat =)

nita: Keskiviikkona kymmeneltä! :D Hitsi kun alkaa jännittää!! :eek: Millos sä menet, eikös sullakin ole aika ens viikolla?

Ja mulla ei ole ammattia :ashamed: Aikoinaan jättäny useemman koulun kesken. Esikoista kun alettiin odottamaan, opiskelin merkonomiksi, mutta erosin kun kakkonen ilmotti tulostaan :) Kai tässä joskus pitäis rueta miettimään miksi haluan tulla "isona" :whistle:

Mies meni kyllä tosi sekasin niistä toissapäiväsistä potkuista! :D Se oli nähny jotain vauva-uniakin seuraavana yönä, ei vaan enää muistanu töitten jälkeen että mitä...

Eipä mulla mitään asiaa ollu... Hauskaa sunnuntaita kaikille!


emmamma & alma-iita 19+2 :heart:
 
Meillä on tänään miehen kanssa vuosipäivä! yhdessä ollaan oltu 8 vuotta! Naimisiin ei olla vielä ehditty. Mies kuulemma haluaa kunnoon häät ja nyt niitä ei ehditä järjestämään ennen vauvan syntymää. Ehkä sitten joskus kuitenkin... Eilen tuo rakkaani vei mut illalla syömään, ei suostunu kertomaan paikkaa vaan yllätyksenä piti loppuun saakka. Olin ihan hermona kun en kestä elää jännityksessä! :LOL: :whistle:

Gallupiin vastaan että ollaan siis molemmat 25-vuotiaita ja asutaan Helsingissä. Ammatiltani olen röntgenhoitaja. Täällä tais olla joku toinenkin röntgenhoitsu ;) Niin ja esikoinen on tulossa.

Mulla ei selkävaivat oo helpottanu yhtään, mut onneks ei tarvii mennä töihin seuraavaan 4 viikkoon. Odotan muutenkin NIIN paljon että pääsi äippälomalle, työmotivaatio on ihan nollissa :ashamed:

Nyt en muista mitä piti kommentoida. Kohta pitäis lähteä anoppilaan syömään. Ihanaa että on ulkona on noin lämpöstä! :D

H82 17+0 :heart:
 

Kyllähän tänne mahtuu mukaan viel :)

Tuli tuossa mieleen, et te joilla liikkeet jo tuntuu, niin
1.onko ne yhtään voimistuneet ja
2.miten usein tunnette liikkeitä?

Miusta kun tuntuu että vieläkin tuntuu vaan myllerrystä, vaikka muutaman kunnon potkunkin oon tuntenut. Luulis vaan että ne alkais kunnolla tuntumaan kun viikkojakin miulla jo 18 ja pari viikkoa on sitä myllerrystä kestänyt..En tosin tiiä miten päin pikkukaveri on tuol masussa, et oisko sit et miun selkäänpäin potkuilee enempi, mut en sit tunne niitä niin selvästi tms. Istukka mul on kuulemma takaseinässä.
 
Tervetuloa Pipe81.

Mä oikeesti jo luulin, ettei paha olo enää iskee, niin totta kai se iski. Tänään taas heti herättyä ollu sellanen etova olo, ei kivaa lainkaan. Eikä tee mieli syödä, mut kaippa pitäs yrittää kun silllä syömisellä se ennenkin on ohi menny.

Onks kaikilla, joilla nyt mies on kuvioissa mukana, niin onko innoissan ja odottaa äidin kanssa? Meillä tuntuu, että tota äijää ei vois vähempää kiinnostaa, vaikka lapsi on alkuun saatu IVF:llä eikä kukaan ole pakottanu sitä purkkiin runkkaan (sori karu ilmaisu, mut niin se vaan menee). Ei ole herrra varmaan kertaakaan koskenut mun mahaan, ei ole enää sen jälkeen ollu juuri koskaan kotona kun sain tietää olevani raskaana, ei tee mun kanssa mitään jne. Nytkin ollu varmaan joka vkonloppu jossai muualla ja vieny vielä mun auton, että mun pitäs kävellen/bussilla joka paikkaa mennä. olen tässä jo pidemmän aikaan harkinnu, että muutan yksin jonneki toiseen kaupunkiin, enkä ota tota äijää mukaan tai sit muutan täällä jonnekin isompaan kämppään yksin. Mä en todellakaan kaipaa tollasta "lasta" enää tän tulevan lapsen seuraks. Kauheesti se sanoo kokoajan et haluu nyt mennä, et tietää sit olevansa kotona vaan ku lapsi syntyy.. Sama meno oli viime kesänäkin eikä ollu mitään lapsia sillon tulossa.

Tiedän, että pitäs heittää pihalle, olen sen jo muutaman kerran tehny, ja totta puhuakseni, ainoa syy takaisin ottamiselle oli se, että saisin lapsen aluilleen, kun asialla oli vähän kiire,kun ei tosta mun toisen munasarjan toimivuudesta tiedä, niin piti kiireellä hankkiutua raskaaks.

Anteeks tilitys, mutta melko stressaavaa tällanen...

Sanna ja Nipsu 16+4
 
tervetuloa PIPELLE! :)

EMMAMAMMA: mulla on perjantaina kahdeksalta ja alkaa kanssa vähän jänskättää :D Haluutkos sä sen sukupuolen tietää? mä kyllä haluisin että toivottavasti on kiva ultraaja että kertois :)
Ootko sä menossa 4d:n ? ;)

mä näin tossa toissa yönä unta että Danny ( se laulaja) kertoi että mulla on sellainen vatsa että tulee tyttö :LOL:
joopajoo.. :D mistä ihmeestä mä oon ton tyypin ees uniini saanu
:LOL:

SANNA-78: ei nuo tilitykset haittaa :hug: hyvä vaan että jaat täällä asioitais ettei tarvii ite yksinään miettiä :hug:

tosta pahastaolosta.. mullakin taas ollu vähän etova olo :/

no jos sitä vaikka johkin lähtis kun noin hyvä ilma vielä toistaiseks..
 
moikkelis vaan kaikille.
meillä olisi tänään eka hääpäivä mut taitaa mennä sekin tuolla talorakennuksella. suunnitelin kyllä et olisi menty ulos syömään mut taitaa mennä niin myöhään ettei enää viitsi,harmi. nooh pitää mennä miestä auttelee tuulensuoja levyissä niin siinähän sitä yhteistä aikaa tulee :heart:
mulla olisi huomenna rakenneultra ja kamalat pelot iski eilen et jos siellä ei olekaan kaikki kunnossa.vaavi tosin eilen myllersi ensimmäistä kertaa oikein kunnolla kun oltiin juhlissa ja siellä olikin yllättävän kova meteli. nauroinkin miehelle illalla et pitänee ruveta kotonakin metelöimään ettei hää vaan totu hissutteluun. yleensä ollaa paljon kotosalla töitten jälkeen ettei oo kun telkkari hiljaisella.

ammatteja täällä kyselty,mie häärin keitiössä tehden kaikenlaista sinne kuuluvaa,ikä tosiaan 32 mies 38.et ei täälläkään enää mitään nuoria olla.

onko kellään ollut muuten ongelmia käden puutumisen kanssa,mulla on joka päiväinen ongelma nytkin kun kirjoitan pitää välillä ravistaa et sormiin pääsee veri kiertää.hartioissa on ongelmia ollut ja hierontaa on ollut ja jumppaa mut nyt tuntuu et vaiva on vaan lisinyt.aamut ihan pahimpia ja joskus yötkin :(
mut hauskaa aurinkoista päivää ja naattikaa tytöt täysin rinnoin ;)

petriina ja nasu 19+2
 
On liikkeet voimistuneet, aluks piti olla paikallaan, että huomasin liikkeet, nyt ei oo väliä, olenko liikkeessä vai en.....ei tietty varmaan vielä läheskään kaikki tunnu ja vauvalla on niin paljon tilaa, että hiljasempina päivinä ajattelen, että se on varmaan selkä masua päin eli liikkeet ei tunnu sen tähden. Eilen jo masu vähän liikahti ulkoapäin katottuna (mitenkä muutenkaan ;) ), kun oli enempi vauvalla jumppa menossa! Liikkeet on tuntunu rv 16+0 saakka päivittäin, enempi tai vähempi, reilu viikko ennen näitä kunnon liikkeitä oli erinäistä myllerrystä havaittavissa. Jossain vaiheessa aktiivista aikaa tuntui olevan aamupäivä ja ilta, mut koko ajan tuntuu enemmän liikkeitä milloin vain.

Aadan äiti ja ernopirkko rv 17+4 :heart:
 
No kyl nyt hellettä piisaa.. B) Töissäkin alkaa jo olla vähän lämmin, mut nyt onneks 3 pvä vapaata! =)

Ammatteja täällä kyseltiin. Eli mä olen 24.v ja lähihoitaja, sairaahoitajan opintoja olen käynyt 1,5v, mut jätin kesken kun sain lähihoitajan toimen. Mieluummin nyt sit töissä olen.. Mies on 28.v ja yhdessä ollaan oltu pian 8 vuotta ja 2-vuotis hääpäivä on nyt 30.7. Ja Raumalla asutaan, mut Kainuusta olen kotoisin..miehen perässä sit tänne eksynyt.

Mulla nyt ei oo selvyyttä tuosta istukan paikasta. Aikaisemmin sanottu, et istukka olis takaseinämässä, mut viime ultrassa lääkäri oli vähän sitä mieltä et oliskin etuseinämäsä.. ottaa sit tuosta selvää. Mut reilut viikko ja sit taas pääsee kurkistelemaan mitä meijän kolmoselle kuuluu
=)

Nyt meen heittämään pyykit pihalle kuivumaan ja oottelemaan, et mies tuo kaupasta grillattavaa :p

ai niin ja painoa mulle on tullut 5kg, mut ei kyl näytä ylimäärästä tulleen mihinkään..maha vaan aivan tajuttoman kokoinen. BMI mulla oli 20 aivan raskauden alussa ja aikaisemmista raskauksista on on tullut 16 kg ja 18 kg.. nyt kai sit 20 kg ? :LOL: Eli en ota stressiä.. :D

Aurinkoista päivää kaikille!
Ellu 18+6 (?)
 

Yhteistyössä