Masennustesti - paljonko saat pisteitä?

voi helve
1. Paljonko sait pisteitä? 39
2. Oletko hoidon piirissä? olen, elokuussa aloittanut psykoterapian. Jossain vaiheessa siirtyy yksityiselle puolelle.
3. Jos kyllä, minkälaista hoitoa saat? psykoterapiaa.
4. Jos et, ajattelitko hakea apua?-
 
"Minttu"
[QUOTE="Wieras";29278267]Kannattaisi kyllä syödä noilla pisteillä. Ootko kenenkään ollu yhteydessä lääkityksen lopettamisen jälkeen, kannattaisi sekin, esim. Psykiatriseen sairaanhoitajaan.[/QUOTE]
En ole mihinkään yhteydessä. En jaksa enää mitään. Jääpähän muille aikoja
 
tiesittekö
että masennus voi näkyä myös liiallisella tekemisellä?
Itselläni oli näin...en uskaltanut pysähtyä, kun mieleen alkoi hiipiä kauhuajatuksia(eivät kuitenkaan tuulesta temmattuja).
Tein ja tein ja touhasin jopa yöt läpeensä.
pelotti pysähtyä, pelotti nukkua.
 
eräsvaan
19p. Kävin 2 kuukautta psykoterapiassa ja nyt odottelen jatkoa sairaanhoitajalle jonka luona on tarkoitus käydä pari kertaa kuukaudessa. Minulla on masennukseen lääkitys jota käytän säännöllisesti.
 
"suoma"
BDI-kysely eli masennustesti:

BDI-kysely

1. Paljonko sait pisteitä?
2. Oletko hoidon piirissä?
3. Jos kyllä, minkälaista hoitoa saat?
4. Jos et, ajattelitko hakea apua?

1. 15p
2. En, olen kyllä ollut vakavasti masentunut
3. kts yllä, psykoterapiaa ja masennuslääkitys, mietittiin jo osastohoitoakin, mutta onneksi tilanne parani melko nopeasti
4. En, olen vain laiska ja raskaana, niin on vähän saamaton ja väsynyt fiilis ja siitä noin paljon pisteitä. Kaikki masennusoireet eivät todellakaan välttämättä tarkoita että olisi masentunut
 
virvatuli
15 p, jonka mukaan olisi lievä masennus, mutta masentuneeksi en kuitenkaan itseäni tunne. Normaalia reagointia paskoihin juttuihin elämässä ja väsymystä jatkuviin kiputiloihin.
 

Yhteistyössä