Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Söpöjä masuja kaikilla taas! Nyt laitan omanikin, unohtui tossa aiemmin laittaa vaikka lupailin. Eli tältä aamulta 19+2. Aamumaha on kyllä huomattavasti pienempi kuin illalla! Eli turvotusta tulee edelleen syönnin jälkeen ja iltaa kohti aika mukavanlaisesti...

Aijaa.com - 10085629

ja mä sitten vaan kiskasin pitkät housut kinttuihin, jos joku ihmettelee mikä tuolla jaloissa on....:D
 
  • Tykkää
Reactions: hawwe
Uskaltautuisikohan sitä laittamaan ensimmäisen kuvan tänne... Tuo on tänään otettu eli 8+0. Kuva otettu aamulla jotta siinä ei näkyisi mun karmeaa iltaturvotusta. Onhan siinä pieni maha :) Mahani ei kyllä ollut ihan litteä ennen raskauttakaan.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: joulupallo
Tässä mahan alku. Kolmatta yritetään ja 7. raskaus menossa 9+3, maha siis tulee näköjään oikeasti joka kerta aikaisemmin esiin. "Normaali elämässä" siis mulla on ihan flätti maha, nyt mukana lääkkeitä jotka varmasti lisäävät turvotusta, mutta nyt parin päivän sisällä on kaverit huomanneet ja kysyneet suoraan, että onkos siellä taas vauva masussa :)

 
malttamaton: Hui! Toivottavasi mulla pysyisi hivenen pidempään... Tosin viimeksikin (synnytykseen asti päätyneessä raskaudess) oli vaikea peitellä 10 viikon jälkeen... Ja mullahan tämä 6. raskaus. Mulla tosin maha ei ole lituska normisti ;)

Mutta siis ihana tuo on :) Mäkin haluun, mutten ihan vielä, jos sitten parin kk päästä :D
Tosin tuunhan mä kuukauden verran perässä.. vaan.. ;)
 
Tässä ois RV 10+0 - 20+0 masukuvat meikäläiseltä. Esikoista odotellaan ja lokakuussa pitäis muka jakautua. Huomenna sitte saadaan tietää kumpi siellä köllii, mutta arvuutella toki saa. :)

Ja tänään tosiaan otettu viimeisin otos ja joka kuva otettu heti aamusta, kun illalla tuppaa turvottamaan aikaslailla. :D

Aijaa.com - 10271414
 

Yhteistyössä