Me päätimme yhden jutun miehen kanssa=)!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"smile"
Elämä on muutenkin liian lyhyt, niin kannattaa unelmiaan toteuttaa; ja sekös muita harmittaa, kun se tasapaksu elämä voi olla sitä 8-16 työskentelyä, ja siivoamista ym..Niinkun mulla yleensä ;)
 
Venakko Milanna
[QUOTE="smile";26371485]Elämä on muutenkin liian lyhyt, niin kannattaa unelmiaan toteuttaa; ja sekös muita harmittaa, kun se tasapaksu elämä voi olla sitä 8-16 työskentelyä, ja siivoamista ym..Niinkun mulla yleensä ;)[/QUOTE]

:heart:

sun pakko sitten joskus mun kanssa tulla vaikka Usaan:D ja ota relaxia. Puhut totta, just me sopiimme yhteen hyvin miehen kanssa, kun molemmilla ajatukset että elämää on liian lyhyt ja yhdessä paikassa on turhaa jäädä:) pakko nähdä kaiken ja tehdä mitä halua, kunhan vaan ei mee liialisuksiin
 
Keittiönoita
[QUOTE="smile";26371485]Elämä on muutenkin liian lyhyt, niin kannattaa unelmiaan toteuttaa; ja sekös muita harmittaa, kun se tasapaksu elämä voi olla sitä 8-16 työskentelyä, ja siivoamista ym..Niinkun mulla yleensä ;)[/QUOTE]
Samaa mieltä. Jo se haaveilu ja suunnittelu piristää mieltä. Toteutuuko ne suunnitelmat, se on sitten jo toinen juttu, mutta jos ei mitään haaveita ja suunnitelmia ole, ei ole mitään toteutettavaakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Venakko Milanna
[QUOTE="smile";26371470]Kuulostaa ihanalta :D Mun unelmaelämältä, tosin kaupungit olis toiset ;) ne olis Minnesotasta joku paikka ( suomalaisuutta lähellä...) ja ois olla lähellä Walnut Croveta, sitten Dallasissa jossain, ja ehdottomasti ns.syvässä etelässä, vaikka Mississippi :)[/QUOTE]

Ne on kans varmahienoja paikkoja:). Mutta me jostain syystä tykkämme just jooko Vegas tai Miami tai sen lähellä joku kaunis ja rauhallinen alue, mihin voi oman talon tehdä:)
 
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26371521:
Samaa mieltä. Jo se haaveilu ja suunnittelu piristää mieltä. Toteutuuko ne suunnitelmat, se on sitten jo toinen juttu, mutta jos ei mitään haaveita ja suunnitelmia ole, ei ole mitään toteutettavaakaan.
Kyllä:), mulla välillä LIIKA sunnitelmia ja on joskus vaikea päätä mitä teen, kun päässä aina vaan ajatukset ja sunnitemat:), mutta joku vaihtoehto lopuksi valitsen kuitenkin, välillä teen asian heti, en mieti, kun tiedän jos aloitan mietimään ei tuu paljon mitään. Mutta tämä asuminen me haluamme että se menee sunnitelmien mukaan 100%, kun kumpikaan meistä ei halua elää vain ja ainoastaan Suomessa, myös Europpakin ei niin paljon kiinnosta
 
"smile"
:heart:

sun pakko sitten joskus mun kanssa tulla vaikka Usaan:D ja ota relaxia. Puhut totta, just me sopiimme yhteen hyvin miehen kanssa, kun molemmilla ajatukset että elämää on liian lyhyt ja yhdessä paikassa on turhaa jäädä:) pakko nähdä kaiken ja tehdä mitä halua, kunhan vaan ei mee liialisuksiin
Tiedän perheitä, jotka matkustelee maasta toiseen, ja on pieniä lapsia. Mies työskentelee, ja sitten vaihdetaan taas kohdetta...

Lapset ovat lisäksi oppivaisessa iässä, ja oppivat uuden kielen helposti. Ja ihanaa nähdä erilaisia kulttuureja, ihmisiä, tapoja jne
 
"virkku"
Miehellä on ainakin hyvää idea, mitä siellä voi tehdä, mullakin, kun me keskustelemme koko päiviä muutamisesta, tänään yöllä kun istuimme terassilla kahvilassa, niin mietettiin että miks pakko jäädä Suomeen, teimme ydessä päätöksen että muutamme, mutta 5v sisällä, koska monet jutut voi kestää:). Mutta silti talon jäämme tänne, ei siis mee myyntiin, kun haluamme joskus tännekin yulla ja elää vaikka joku aika ja sitten elää sielläkin ja tehdä bisnekset+ yks hyvää sijoitus mielessä:)
Oletteko te siis tulleet jo takaisin Suomeen vai? Miten meni paluumatka? :)
 
hehh
Juu mies on kuin mä ja hän tykkää, mutta ehkä se vie aika ja vast joskus vuonna 2017 onnistu, mut ei se haita... mutta pakko sunnitelmia olla, kun mä ja mies haluamme myös jotain bisneksia tehdä ja tietysti talon rakentaa
Vuonna 2017 tuskin olette enää yhdessä. Niin sekopäistä tuo elämä jo nyt, sinä ryvet hysterioissasi ja paniikkihäiriöissäsi pitkin poikin. Ei kukaan jaksa sellasta katsella montaa vuotta.
 
"hmmm"
Tietyllä tavalla kyllä kadehdin Milannaa. Jotenkin hän onnistuu löytämään joko ne onnettomat nysväkkeet jotka tekee kaiken mitä hän haluaa tai sitten osaa käsitellä miehiä oikein :). Ex-mieskin vuorotellen kaatoi ja rakensi seinää uudelleen ja rakensi terassia sun muuta ja sit jätettiin vaan niinkuin nalli kalliolle, kun ei panostanut tarpeeksi parisuhteeseen (miksiköhän, kun teki työtä, hoiti lapsia ja rakensi taloa, kun pikkurouva biletti "miljonäärien" kanssa). Mutta itselleni en kyllä tollaista elämään haluaisi, haluan että mies kunniottaa mua ja että mä kunnioitan miestä (muutakin kuin sitä rahapussia).
 
heihei mutsit
[QUOTE="virkku";26371642]Oletteko te siis tulleet jo takaisin Suomeen vai? Miten meni paluumatka? :)[/QUOTE]

Jessus että jaksaa ihmiset takertua epäolennaiseen lapsukseen.

Eikö sulle koskaan käy niin, että sanot esim. "kyllä mä aattelin nyt tänne uudet matot laittaa" vaikka oletkin naapurin Minnan keittiössä kahvilla?

Mulle käy.
 
Juuh
Ehdottomasti samaa mieltä Keittiksen kanssa: haaveita pitää olla. Itsekin lennättelen päässäni vaikka mitä -harva päätyy edes mieheni korviin. Luulen et miks tää myrsky syntyy on toi tyyli -kaikki on niin ehdottoman varmaa jne. Serkussani on paljon samaa ja voimakastahtoiset saavatkin kieltämättä ainakin osan näistä haaveista läpi. Se ilmaisutapa voisi vaan olla vähemmän provosoiva asioista, joista paistaa se, ettei asiaa oo tosiaankaan mietitty.

Kuten tässä se paikka: jos Milanna olis lukenu Las Vegasista edes Wikipediasta, tietäis ettei se paikka noilla toiveilla tuu kysymykseen... Tai juu, mikä estää sen talon erämaahan rakentamista, rauhallista ainaki on;). Matkalla Grand Canyoniin nähtiin aika monta maata myytävänä kylttiä -riitti kyl hupia, kuka sitä oikeasti ostais. Mut nyt sen kai sitten tiedän;D.
 
Juuh
Ja NY on ihan eri juttu kuin Miami, Fort Laurendale ei oo myöskään Miami. Jos Milanna muuttaa Floridaan, esim Orlandon lähpiympäristö vois sopia -siel on aika paljon muutaki kuin Disneyworld -varmasti tykkäis. NY on koostaan huolimatta varsin jees, kunhan tietää minne ei mene. Miamissa tiedän toki monen käyvän täysin ongelmatta, kuten monessa muussakin missä tapahtuu tavallista enemmän. Mut niin monta asiasta paremmin mua tietävää, elämää paljonkin nähnyttä, on suositellut lomailua muualla Floridassa, että luotan kyl heihin -mitä siellä olisi sellaista mitä ei muualla ole, että olis pakko mennä;)?
 
"virkku"
Jessus että jaksaa ihmiset takertua epäolennaiseen lapsukseen.

Eikö sulle koskaan käy niin, että sanot esim. "kyllä mä aattelin nyt tänne uudet matot laittaa" vaikka oletkin naapurin Minnan keittiössä kahvilla?

Mulle käy.
Öö, ihan vaan kysyin että joko olette palanneet Suomeen, en kai minä voi tietää onko vai ei, kun en jokaista viestiä ketjussa ehtinyt lukea ennen kommentointia? :0
 
"poikia3"
Näin. Vaikken itse ole Jenkeissä asunut, niin siellä olen kuitenkin aikaa viettänyt. Esim. New York on mun mielestä oikeasti niin paljon turvallisempi kuin Helsingin keskusta öisin - puhumattakaan itä-Helsingistä.
Ja minä taasen olen nähnyt ihan keskustassa yöllä musikaalista palatessani huumepidätyksen. Keskuspuistoon ei suositella mentäväksi yöllä. Ihan samalla tasolla on Helsingin keskustan ja Nykin keskustan turvallisuus - tosin huumepidätystä en ole Hesassa nähnyt. Ja jos vertaat Itä-Helsinkiin, sun olisi syytä ottaa vertailukohdaksi sitten jokin Nykin lähiö.

Isojen kaupunkien lähistöillä on alueita, jonne ei suositella edes autolla läpiajettavaksi, niissä on tapahtunut ryöstöjä, ja ainakin aiemmin jopa murhia. Tälläisia alueita löytyy niin Miamin kuin Washingtoninkin ympäriltä.

Ja Las Vegasiin en muuttaisi ikinä, keinotekoinen mukamas-maailma ei minua kiehdo millään tasolla. Miami - kiva paikka lomailla, mutta tuskin asua. Virginia Washingtonin naapurissa tuntuisi tällä hetkellä kaikkein mieluisimmalta vaihtoehdolta.
 
miks piti avata tää ketju
Milanna tietää katsos kaikesta kaiken, kun on virolainen, me suomalaiset ollaan tyhmiä, että ei tiedetä mitäänm turha venakkoa neuvomaan.En kyllä ymmärrä miksi on edes muuttanut meidän tyhmien ihmisten maahan, olis pysyny omassa maassa samanlaisetn tyyppien kans.

Sen päivän halun nähdä, ku venakko muuttaa..onko edes tuota miestä enää, kun miehen rahat loppuu, pitäähän se toinen mies jo hommata :) ihmettelen suuresti jos tämä pari on 5 vuoden päästä yhdessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miks piti avata tää ketju;26372548:
Milanna tietää katsos kaikesta kaiken, kun on virolainen, me suomalaiset ollaan tyhmiä, että ei tiedetä mitäänm turha venakkoa neuvomaan.En kyllä ymmärrä miksi on edes muuttanut meidän tyhmien ihmisten maahan, olis pysyny omassa maassa samanlaisetn tyyppien kans.

Sen päivän halun nähdä, ku venakko muuttaa..onko edes tuota miestä enää, kun miehen rahat loppuu, pitäähän se toinen mies jo hommata :) ihmettelen suuresti jos tämä pari on 5 vuoden päästä yhdessä.

Jep,suomalaiset,varsinkin naiset ovat ihan paska porukkaa..
Kateellisia,katkeria ihmisiä jotka eivät osaa pitää itsestään huolta,naiset saavat miehensä alkoholisoitumaan olemalla vaikeita,ymmärtämättömiä,nalkuttavia,säälittäviä idiootteja..
Lisäksi Suomessa kuulemma harvinaista,että joku osaisi neljää kieltä,mutta onneksi Milanna osaa.=)
Onneksi täällä muuten niin paskassa maassa yksi pariskunta jotka tietävät kaiken ja jos he eivät tiedä niin taatusti joku ystävä tai sukulainen tietää..
Meidän tietämättömien paska suomalaisten tuulipuku mammojen tulisi vain olla hiljaa,kun ei me mistään mitään tiedetä..meillä on niin suppea käsitys elämästä ja rajoittunut elämänkuva.
 
  • Tykkää
Reactions: broilerinkoipi11

Yhteistyössä