Me päätimme yhden jutun miehen kanssa=)!!!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Haaveita ja suunnitelmia saa ja pitääkin olla :). Ja voihan se toteutuakin, ei tietenkään heti tänään, mutta esim. silloin 5 v kuluttua. Miksipä ei? On sinne Ameriikan ihmemaahan muitakin täältä Suomesta lähtenyt.
 
"vieras"
Me emme halua ihan keskustassa asua jos sinne muutetaan:). Mutta me nähdään talvella kun sinne mennään, nko Miami vai Vegas, ehkä tykkäämme muista paikoista. Mutta mun kaverit näyttää meille hyväät paikat, yritetään käydä monta paikka läpi, kun mennään kuukaudeks ja lapset tulee ja mun äitikin:)
Tarkoitatko siis Yhdysvaltojen keskustassa? :xmas:
 
Just pari kuukautta sitten kun tuntui että talvi ei koskaan lopu, niin mietin Miamiin muuttoa. :D Katselin asuntoja ja yritin selvittää muuttoon vaadittavia juttuja.
Liian hankalalta tuntui ja eipä tuo aviomieskään ole kovin innoissaan :| Kieli ei ole hallussa.
 
Tiedoksi vaan, mulla onnistu aina kaikki mitä mä sunnitelen, ainakin jos isoista jutuista kysee. Myös että mä teen bisnekset Suomessa, niin teen, mulle kotiin tulee 29pv ens kuuta, se kuka tekee mun sivuja se firma, myös he antaa paljon hyviä vinkkejä. Myös mulla jo taas tilattu jo Suomeen ensimmäinen erää merkkivaateita. Kun me muutamme Usaan niin jos mulla se bisnes menee hyvin mä annan jatkamaan tai sitten on toinen suunitelma, mutta 5 vuotta ilman mitään työtä mä en jaksa tehdä, enkä palkkatyötä kiitos ja ei kiitos tee ikinä....

Myös se että mä lupasin pelasta kaverin vauvan niin mulla onnistui ja kävi parempi tuuri, ei tarvinnut kutsua lääkäriä ulkomaailla, tuli halvempi ja tulos hieno;)


Mutta meillä mä luulen enemmän tietoa miten sinne muuta, täällä vaan osaataan paska huuta, niin kuin jo oli huomattu aikaisemminkin. Jos olette noin viisaita miks ette käyttää sitten omia hienoja aivoja johonkin hyvään asiaan? Kun tuntu täällä jokainen tietä aivan kaikesta. Myös meijän tilannesta miten me pääsemme Amerikaan:O
Mikä tässä on niiin vaikeetaaaaaaaaaaaaaaaaa!! jos sä huomaat joka kerta saavas paskaa niskaan sun alotuksista ja jutuista ja se sua häiritsee, mikset vaan yksinkertasesti jätä koko palstaa..!!
 
Hhmm
[QUOTE="hmmm";26371859]Tietyllä tavalla kyllä kadehdin Milannaa. Jotenkin hän onnistuu löytämään joko ne onnettomat nysväkkeet jotka tekee kaiken mitä hän haluaa tai sitten osaa käsitellä miehiä oikein :). Ex-mieskin vuorotellen kaatoi ja rakensi seinää uudelleen ja rakensi terassia sun muuta ja sit jätettiin vaan niinkuin nalli kalliolle, kun ei panostanut tarpeeksi parisuhteeseen (miksiköhän, kun teki työtä, hoiti lapsia ja rakensi taloa, kun pikkurouva biletti "miljonäärien" kanssa). Mutta itselleni en kyllä tollaista elämään haluaisi, haluan että mies kunniottaa mua ja että mä kunnioitan miestä (muutakin kuin sitä rahapussia).[/QUOTE]

Siis tämäkö oli "Savannan" historia? Kun en siitä elämästä exän kanssa ollut tietoinen! Et mihin se suhde niinku kaatui exän kaa?!
 
Donatella
Olis niin siistiä muuttaa Englantiin! Sinne johonkin pienempään kaupunkiin hevosia ja koiria kasvattamaan! Mutta. Meillä jäis tänne niin paljon rakkaita, sukua ja ystäviä, enkä halua repiä niitä mun tyttäreltä ja päinvastoin. Eli tavallaan olen nyhverö. Ja ajattelen liikaakin muiden kuin itseni onnellisuutta. Sitten 60-vuotiaana kadun että perkele, olis pitäny tehdä oman pään mukaan. Vaikka eihän meillä mitään pääomaakaan ole mitä tarvitsisi mun haaveen toteuttamiseen.:'(
 
Keittiönoita
Olis niin siistiä muuttaa Englantiin! Sinne johonkin pienempään kaupunkiin hevosia ja koiria kasvattamaan! Mutta. Meillä jäis tänne niin paljon rakkaita, sukua ja ystäviä, enkä halua repiä niitä mun tyttäreltä ja päinvastoin. Eli tavallaan olen nyhverö. Ja ajattelen liikaakin muiden kuin itseni onnellisuutta. Sitten 60-vuotiaana kadun että perkele, olis pitäny tehdä oman pään mukaan. Vaikka eihän meillä mitään pääomaakaan ole mitä tarvitsisi mun haaveen toteuttamiseen.:'(
Mun mummoni aikoinaan sanoi, että enemmän sitä vanhana katuu tekemättä jättämisiään kuin tekemisiään.
 
Donatella
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26376969:
Mun mummoni aikoinaan sanoi, että enemmän sitä vanhana katuu tekemättä jättämisiään kuin tekemisiään.
Niin just. Kiikkustuolissa kerron tyttären lapsille että ai että kun mummo on ollu hurja mimmi. NOOOT! Oon jollain tavalla kateellinen kaikille jotka toteuttavat unelmiaan ja haaveitaan : /
 
"vieras"
Voi olla karvas pala, kun amerikassa ei pysty elvistelemään rahoillaan samaan tyyliin kuin täällä, siellä kun rikkaita piisaa (toki myös köyhiä)
Tuntuu, että Milanna sun identiteetti ja minäkuva on kehittynyt sen ympärille, että rahaa on ja paljon. Ainakin palstaidentiteetti siis:D
Ja ymmärsinkö oikein, ettet ole edes siellä Vegasissa tai Miamissa koskaan käynytkään, tai USA:ssa ylipäätään...
 
"vieras"
Meksikossa? kun kirjoitat näin:

mutta silti meillä jää Suomessakin 1 talo, jos joskus haluamme tulla ja varma tulemmekin tännekin monta kerta käymään, eli monta kerta vuodessa.
 

Yhteistyössä