Mediapex oy ?

Herra Puheenjohtaja
Tämä Mediapaskox on nyt soitellut viikon ajan kerran, kaksi kertaa päivässä. Kertaakaan en ole vastannut. Pitäisi kyllä, että voisi kyykyttää vähän huijareita. Puhuisi joutavia, epäröisi mutta selkeästi kuitenkin sanoisi, että ei tilaa mitään. Luonnollisesti nauhoittaisin puhelun ja sitten kyykyttäisin vähän lisää firman pomoja, kun alkaisi tullakin lehti, jota ei tilattu. Nuorempana harrastin tätä useamminkin, kyllä siinä kaljarahoissa pysyi. :D
 
hhAHAHAa
HAHAHAHAAH! ei voi kun nauraaa tääl noille jutuilllee! itse olen jo 6 kk töissä medialla ja kaikki9 toimii kun rasvattu. Palkat maksetaan ajallaan, ihmiset ostaa lehdet kun vähä INNOSTAAA ja mie saan siit provisiot. Ei me niit lehtiä teille kotiin laiteta jos te ette niit tilaaa....
 
"Marja"
Mulle kerran soitti joku naisten rintasyöpävakuutuksesta. En muista enää firmaa. Juteltiin siinä aikamme. Kysyi:Laitanko Teille vakuutuksen tulemaan? Sanoin:En minä puhelimitse mitään vakuutusta ota. Laittakaa vakuutusehtoja paperilla kotiin tulemaan, jotta Voin niihin tutustua rauhassa. Sitten päätän otanko vai en. Kului n. 2 kk. Sitten tuli karhuma-kirje ritasyöpävakuutuksesta. Olin äimänkäkenä. En ollut koko vakuutusta edes ottanut. Pakko oli maksaa joku 10 €, koska muuten olisi mennyt perintää. Mulla Ei ole koskaan ollut mitään luottohäiriöitä, Eikä tule. En ollut alkuperäistä laskuakaan saanut. Se oli tosi huono kokemus. Joten En mielelläni tilaa mitään - Edes lehtiä - puh.soiton perusteella. Otan ne mieluummin netistä.
 
luoja sentään
Ite olin pexillä pari kuukautta töissä ja tykkäsin. Mulle maksettiin palkka aina ajallaan, täsmälleen oikeana päivänä. Taukoja pidettiin tunnin välein ja joskus vähän harvemmin. Työporukka oli aivan mahtava ja meillä oli töissä hauskaa. Kyllä siellä munkin olinaikana lähti porukkaa, mutta ne oli niitä jotka ei ollu pärjänny siinä hommassa. Ei kaikkia oo siihen hommaan luotu ja jos et myy et saa rahaa niin sen kuuluukin mennä! Ite lähin pois, koska ei enää aikaa riittänyt töiden tekemiseen, mutta suosittelen kaikille jotka painaa dollarinkuvat silmissä täydellä panoksella. Eikä kuulu lannistua kun joku sanoo en tilaa vaan sillon myydään lisää! Se "en tilaa" on vaan lisää potkua myyntiin.. jos ei sitä sisäistä niin syytä sitten olla menemättä töihin myyntihommiin. Eikä tota voi kutsua tuputtamiseksi laisinkaan vaan se on raakaa myyntiä ihminen sanoo ensin ei ja sitten tilaa.. pitää vain osata puhua!
 
"tinde"
[QUOTE="Marja";27402428]Mulle kerran soitti joku naisten rintasyöpävakuutuksesta. En muista enää firmaa. Juteltiin siinä aikamme. Kysyi:Laitanko Teille vakuutuksen tulemaan? Sanoin:En minä puhelimitse mitään vakuutusta ota. Laittakaa vakuutusehtoja paperilla kotiin tulemaan, jotta Voin niihin tutustua rauhassa. Sitten päätän otanko vai en. Kului n. 2 kk. Sitten tuli karhuma-kirje ritasyöpävakuutuksesta. Olin äimänkäkenä. En ollut koko vakuutusta edes ottanut. Pakko oli maksaa joku 10 €, koska muuten olisi mennyt perintää. Mulla Ei ole koskaan ollut mitään luottohäiriöitä, Eikä tule. En ollut alkuperäistä laskuakaan saanut. Se oli tosi huono kokemus. Joten En mielelläni tilaa mitään - Edes lehtiä - puh.soiton perusteella. Otan ne mieluummin netistä.[/QUOTE]

Mitään,mitä ei ole itse tilannut, ei tarvitse maksaa. Ja jos et ole tilannut, niin eivät voi laittaa perintään !
 
k-mikko
Mulle nyt tuli toissa aamuna n. puoli seitsemän aikaan kolme kertaa parin minuutin sisään tuolta soitto, jossa puhelin pirahti vaan kerran tai kaksi, joten en oikein edes ehtinyt vastaamaan.

Eniron numeropalvelusta löysin tiedon mille firmalle numero kuului, ja siitä googlettamalla löysin tämän keskustelun.

Mikä hemmetin myyntifirma soittelee noin aikaisin aamulla, kun ihmiset vielä voivat olla nukkumassa?? Ja oliko kyseessä joku epätoivoinen yritys heittää pari ilmaista soittoyritystä ja toivoa että joku soittaa tuohon numeroon takaisinkin, ja sitten ehkä saisi kuulla jotain ilmeisesti lehdenmyyntipuhetta??

Kummaa toimintaa...
 
tsaalie62
Ne pyysi mua oikein varaamaan ajan haastatteluun, kun olivat bongannut mua CV-netistä. Oi, mä olen niin onnellinen työtön kun joku näin hineno työnantaja mua niin arvostaa!!!!
 
"minttu"
[QUOTE="Miguel";23742999]Nämä kyseenalaiset tai "laittomat" myyntikeinot ovat markkinointitekniikoita, joista asiasta tietämättömän on helppo tehdä virhetulkintoja. Suomen Suoramarkkinointiliitto ja muut instanssit valvovat telemarkkinointiyritysten toimintaa ja MediaPex Oy on saanut korkeimman AAA-luottoluokituksen, mikä tarkoittaa sitä, että sen suorittama markkinointi on hyvien tapojen mukaista ja täysin laillista. Yritys itsessään valvoo myyntipuheita ja myyjien työskentelyä tiiviisti, jotta laittomuuksilta ja vääriltä myyntityyleiltä vältyttäisiin. Itse olen kyseisessä firmassa ollut myyjänä, sekä esimiehenä ja tienannut keskivertoa parempaa kuukausipalkkaa. Aion jatkossa suositella kaikille myynnistä ja markkinoinnista kiinnostuneille ihmisille MediaPex Oy:tä hyvänä ja luotettavana työnantajana.

Loppuun vielä todettakoon, että laittomasti toimimalla ja huijaamalla yritys ei kasva Suomen suurimmaksi ja kustantajien suosimaksi toimijaksi. Siihen asemaan päästään laatuun satsaamalla ja tiukalla asenteella. MediaPex Oy on tämän aseman saavuttanut tinkimättömällä ja asiakaslähtöisellä työllä ja jatkossakin kuluttajat ostavat tuotteensa juuri tämänkaltaisilta yrityksiltä.

Aurinkoista kesää toivottaen: Emeritus Myyntineuvottelija Miguel.[/QUOTE]

Höpö höpö Miguel. Lain mukaan puhelinmyyjän puhelusta on heti saatava selville puhelun tarkoitus. Mediapexin myyntineuvottelijoiden mielestä laiton on "laitonta". Saamani puhelut ovat olleet suorastaan törkeitä enkä arvosta kyseistä yritystä lainkaan. Ihan sama, millaisen puheen joku mediapexin työntekijä siitä minulle pitäisi. Läpisonta firma.
 
"joku"
joo on taas niin viisas porukkaa täällläki liikeellä jotka tietää olevinaan kaikesta kaiken. mitäs kusetusta siinä on jos tarjoo ihmisille oikeesti halvalla lehtiä?voipiha ne lähtee kaupastaki ostamaan ja maksaa ihtensä kipeeks. ja palkkaha tulee ajoissa kun vaan teet töitä nii ei oo siitäkää valittamista. kukaan maksa sellaiselle rahaa joka vaan istuu ja pitäs tyyliin saaha 10 000 euroo. ja jos joku hölmöillee nii se ei tarkoita että kaikki tekee niin
 
Joku myös
Juu, kaikilla ei ole niin tiukka tuo moraali. Voi ihan hyvällä omalla tunnolla myydä seuranhaluiselle sokealle mummeroiselle noin tonnin maksuisen lehden vuosikerran, vaikka se mummu hädin tuskin pystyy sillä pienellä eläkkeellään maksamaan lääkkeensä.
Yksinäinen kun on, niin kiitollisena juttuseurasta tilaa lehden. Hiukan jos on vielä dementoitunut. Siinäpä sitten tulevaisuudessa jää lääkkeetkin ostamatta kun pitää maksaa kallis lehtimaksu.
 
Ex-mediapex työntekijä
Hainpa sitten jostain syystä Keski-Suomessa Mediapexille töihin. Se oli niin suuri virhe, että huhhuh. Heti seuraavana päivänä pääsin työhaastatteluun. Kuulemma kyseisen työn hakijoita oli niin paljon jo minun lisäksi, että mitään varmaa työnantajat eivät voineet luvata haastattelussa. Minulle kerrottiin, että heti seuraavana päivänä soitetaan ja kerrotaan, otetaanko minut töihin. Mitään ei kuulunut. Itse sain soittaa monta kertaa kyseiseen paikkaan ennen kuin edes joku suostui vastaamaan.

Pääsin sitten seuraavan viikon alussa tähän "koulutukseen". Ensin luvattiin, että muutama tunti menee ja sitten päivä on ohitse. Se oli ensimmäinen asia, missä mentiin pahasti vikaan. Työnantaja hoiti kymmentä asiaa samaan aikaan eikä keskittynyt lainkaan koulutukseen. Meille koulutettaville tarjottiin viikkoja vanhoja lehtiä.

No päivä kului siinä jotenkin ja lopulta ennen kuin nimet oli paperissa tämä nuori poika sanoi, että voidaan jo tässä vaiheessa tehdä kauppaa. Joo, hyvä idea tehdä kauppaa ennen kuin mitään nimiäkään ollut sopimuksessa. No, hetken kuluuttua alkoi sitten paras osuus tässä päivässä ;

Sain tärkeän soiton Jyväskylästä terveyteeni liittyen ja kehotettiin heti tulemaan käymään paikan päällä katsomassa kokeiden tuloksia. Tämä nuori poika ei sitten uskonut lainkaan ja hän itse halusi saada minun kännykän käteeni ja soittaa tälle ihmiselle, että kuinka hän voi häiritä Mediapexin työntekijää keskellä päivää. Minun piti selittää tälle pomolleni mikä on tämä terveydellinen syy ; en tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.

No jo tässä vaiheessa tiesin, että lähden samantien pois. Pientä riitaahan jo siinä tuli, mutta sitten kotona muistin, että voi ei, verokorttini jäi kyseiseen paikkaan. Laitoin monta tekstiviestiä, että voivatko sen laittaa minulle kotiin, että maksaisin kyllä postimnaksut. Kyllä käy, oli vastaus. Olen tässä odottanut kuukauden ja mitään ei ole tapahtunut. Tämä nuori poika ei vastaa soittoihin tai viesteihin. Ei kuulu mitään.

Kannattaa miettiä muutaman kerran mitä tekee, jos tuonne pyrkii.
 
dgnkdg
Alkuperäinen kirjoittaja Ex-mediapex työntekijä;27687970:
Hainpa sitten jostain syystä Keski-Suomessa Mediapexille töihin. Se oli niin suuri virhe, että huhhuh. Heti seuraavana päivänä pääsin työhaastatteluun. Kuulemma kyseisen työn hakijoita oli niin paljon jo minun lisäksi, että mitään varmaa työnantajat eivät voineet luvata haastattelussa. Minulle kerrottiin, että heti seuraavana päivänä soitetaan ja kerrotaan, otetaanko minut töihin. Mitään ei kuulunut. Itse sain soittaa monta kertaa kyseiseen paikkaan ennen kuin edes joku suostui vastaamaan.

Pääsin sitten seuraavan viikon alussa tähän "koulutukseen". Ensin luvattiin, että muutama tunti menee ja sitten päivä on ohitse. Se oli ensimmäinen asia, missä mentiin pahasti vikaan. Työnantaja hoiti kymmentä asiaa samaan aikaan eikä keskittynyt lainkaan koulutukseen. Meille koulutettaville tarjottiin viikkoja vanhoja lehtiä.

No päivä kului siinä jotenkin ja lopulta ennen kuin nimet oli paperissa tämä nuori poika sanoi, että voidaan jo tässä vaiheessa tehdä kauppaa. Joo, hyvä idea tehdä kauppaa ennen kuin mitään nimiäkään ollut sopimuksessa. No, hetken kuluuttua alkoi sitten paras osuus tässä päivässä ;

Sain tärkeän soiton Jyväskylästä terveyteeni liittyen ja kehotettiin heti tulemaan käymään paikan päällä katsomassa kokeiden tuloksia. Tämä nuori poika ei sitten uskonut lainkaan ja hän itse halusi saada minun kännykän käteeni ja soittaa tälle ihmiselle, että kuinka hän voi häiritä Mediapexin työntekijää keskellä päivää. Minun piti selittää tälle pomolleni mikä on tämä terveydellinen syy ; en tiedä olisiko pitänyt itkeä vai nauraa.

No jo tässä vaiheessa tiesin, että lähden samantien pois. Pientä riitaahan jo siinä tuli, mutta sitten kotona muistin, että voi ei, verokorttini jäi kyseiseen paikkaan. Laitoin monta tekstiviestiä, että voivatko sen laittaa minulle kotiin, että maksaisin kyllä postimnaksut. Kyllä käy, oli vastaus. Olen tässä odottanut kuukauden ja mitään ei ole tapahtunut. Tämä nuori poika ei vastaa soittoihin tai viesteihin. Ei kuulu mitään.

Kannattaa miettiä muutaman kerran mitä tekee, jos tuonne pyrkii.
Ei sun tarvitse sen verokortin takia roikkua ko. firmassa, pienemmällä vaivalla saat uuden :)
 
arkkienkeli
No mie en tykkää jäähä kirjautuneeksi, jos poistun kaksplussalta.
Ja sama se oli kysellä täältä tietoja ja kokemuksia, kun kerran täällä olin.
Ei tartte poistua kun avaa uuden välilehden tai netti-ikkunan. Miksi pitäisi?

Mikäs siinä kokemusten kyselyssä. Ihmettelin vaan, kun palstalta ei ole pakko poistua tai kirjautua ulos googlettaakseen mitään.
 
Mulle nyt tuli toissa aamuna n. puoli seitsemän aikaan kolme kertaa parin minuutin sisään tuolta soitto, jossa puhelin pirahti vaan kerran tai kaksi, joten en oikein edes ehtinyt vastaamaan.

Eniron numeropalvelusta löysin tiedon mille firmalle numero kuului, ja siitä googlettamalla löysin tämän keskustelun.

Mikä hemmetin myyntifirma soittelee noin aikaisin aamulla, kun ihmiset vielä voivat olla nukkumassa?? Ja oliko kyseessä joku epätoivoinen yritys heittää pari ilmaista soittoyritystä ja toivoa että joku soittaa tuohon numeroon takaisinkin, ja sitten ehkä saisi kuulla jotain ilmeisesti lehdenmyyntipuhetta??

Kummaa toimintaa...
Onkohan heillä tuo taktiikka? Minulle tuli tänään puhelu ja soi tosi vähän aikaa, enkä kerennyt vastaamaan. Uteliaana tietysti tutkin, kuka soitti. Mediapexhän se oli. En soittanut takaisin.
 
Mediapex
Moni myyjä saattaa olla juuri aloittanut ja hän ei osaa vastata jokaiseen kysymykseen mitä asiakas kysyy ! mutta työtä tämäkin on ajatelkaa että teidän lapset yrittää nuorena jo tienata itse rahaa ja menevät myymään lehtiä puhelimitse ! Itse olen tällä hetkellä töissä mediapexsillä ja olen kyllä todella pettynyt kun monet aikuset ihmiset käyttäytyvät kun pikkukakarat ! IHMISET HALOO TYÖTÄ TÄMÄKIN ON ÄLKÄÄ MENKÖ HAUKKUMAAN KENENKÄÄN TYÖTÄ ! OLEN VASTA 16V TYTTÖ JA MINULLE TULEE TODELLA HYVÄ MIELI KUN ASIKAS JAKSAA VAIN KUUNELLA LOPPUUN, mutta jos asiakas kirkuu puhelimeen EN TILAA nii ei kyllä kukaan jaksa kuunnella ! Me olemme ihmisä niinkun kaikki muutkin ! minua ottaa myös päähän se että siivoojiakin halveksitaan sen takia että se on juuri siivoomista! JOS SINÄ OLET pomo jossai yritksessä nii sinulla on kaikki asiat kunnossa ! minun äitini on siivooja eikä hän pärjää 4 lapsen äitinä siivoojan palkalla niinpä olen itse yrittäny auttaa äitiäni menemällä puhelinmyyjäksi " mutta tosiaan työtä tämäkin on ja itse olen todella paljon viihtinyt kun on kavereita ja yms siinä mukana ! KUUNELKAA IHMEESSÄ LOPPUUN JA SANOKAA SITTEN EI JOS LEHTI EI TOISAANKAAN KIINOSTA , MUTTA EN YMMÄRRÄ MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ JUURI MEDIAPEXSILTÄ ON MUKA LÄHTENYT LEHTIÄ TULEMAAN ILMAN ETTÄ ON ITSE TILANNUT ,TOSIAAN MEDIAPEXSILTÄ LÄHTEE TILAUSVAHVISTUS ELI ILMAN ETTÄ ALLEKIJOITA SEN NII EI SULLE LÄHE MITÄÄN TULEMAAN JUURI SIKSI ,PUHELUT NUHOITETAAN KOKSA MONI ASIKAS HALUAA TILATA JA SITTEN NE ON MYÖHEMMIN .. ET EEI EII KIITOS , NÄÄ ON TULLLU IHAN VAHINGOSSA MEILLE , EN USKO ,, ! MUTTA VOI OLLA ETTÄ JOSTAIN TOISESTA FIRMASTA ON SITTEN LÄHETETTY LEHTIÄ TULEMAAN JOKU KAKARA JOKA EI OO SAANU MYYTYY YHTÄÄN LEHTEÄ PÄIVÄSSÄ JA HÄN HALUU TIENATA JOTAIN " MUTTA MEDIAPEX ON MUN MIELESTÄ HYVÄ PUHELINMYYNIT PAIKKA ! TILATKAA IHMEESSA JOS OOTTE KIINOSTUNEIT YLEENSÄ NE LEHDTKI LÄHTEE YLI 50% ALENNUKSELLA !
 
Moni myyjä saattaa olla juuri aloittanut ja hän ei osaa vastata jokaiseen kysymykseen mitä asiakas kysyy ! mutta työtä tämäkin on ajatelkaa että teidän lapset yrittää nuorena jo tienata itse rahaa ja menevät myymään lehtiä puhelimitse ! Itse olen tällä hetkellä töissä mediapexsillä ja olen kyllä todella pettynyt kun monet aikuset ihmiset käyttäytyvät kun pikkukakarat ! IHMISET HALOO TYÖTÄ TÄMÄKIN ON ÄLKÄÄ MENKÖ HAUKKUMAAN KENENKÄÄN TYÖTÄ ! OLEN VASTA 16V TYTTÖ JA MINULLE TULEE TODELLA HYVÄ MIELI KUN ASIKAS JAKSAA VAIN KUUNELLA LOPPUUN, mutta jos asiakas kirkuu puhelimeen EN TILAA nii ei kyllä kukaan jaksa kuunnella ! Me olemme ihmisä niinkun kaikki muutkin ! minua ottaa myös päähän se että siivoojiakin halveksitaan sen takia että se on juuri siivoomista! JOS SINÄ OLET pomo jossai yritksessä nii sinulla on kaikki asiat kunnossa ! minun äitini on siivooja eikä hän pärjää 4 lapsen äitinä siivoojan palkalla niinpä olen itse yrittäny auttaa äitiäni menemällä puhelinmyyjäksi " mutta tosiaan työtä tämäkin on ja itse olen todella paljon viihtinyt kun on kavereita ja yms siinä mukana ! KUUNELKAA IHMEESSÄ LOPPUUN JA SANOKAA SITTEN EI JOS LEHTI EI TOISAANKAAN KIINOSTA , MUTTA EN YMMÄRRÄ MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA ETTÄ JUURI MEDIAPEXSILTÄ ON MUKA LÄHTENYT LEHTIÄ TULEMAAN ILMAN ETTÄ ON ITSE TILANNUT ,TOSIAAN MEDIAPEXSILTÄ LÄHTEE TILAUSVAHVISTUS ELI ILMAN ETTÄ ALLEKIJOITA SEN NII EI SULLE LÄHE MITÄÄN TULEMAAN JUURI SIKSI ,PUHELUT NUHOITETAAN KOKSA MONI ASIKAS HALUAA TILATA JA SITTEN NE ON MYÖHEMMIN .. ET EEI EII KIITOS , NÄÄ ON TULLLU IHAN VAHINGOSSA MEILLE , EN USKO ,, ! MUTTA VOI OLLA ETTÄ JOSTAIN TOISESTA FIRMASTA ON SITTEN LÄHETETTY LEHTIÄ TULEMAAN JOKU KAKARA JOKA EI OO SAANU MYYTYY YHTÄÄN LEHTEÄ PÄIVÄSSÄ JA HÄN HALUU TIENATA JOTAIN " MUTTA MEDIAPEX ON MUN MIELESTÄ HYVÄ PUHELINMYYNIT PAIKKA ! TILATKAA IHMEESSA JOS OOTTE KIINOSTUNEIT YLEENSÄ NE LEHDTKI LÄHTEE YLI 50% ALENNUKSELLA !
Ei kiinosta yhtään kuunnella loppuun eikä kiinosta tilata ja sen mie sanon sen heti puhelimessa ja lopetan puhelun.
Mie en tuhlaa aikaani kuuntelemalla myyntipuheita kun en meinaa tilata.
 
"Porkkana"
No mutta hei! Tälle palstalle eksyin ja melko tuoreena "Hoo Ällän" kätyrinä voin sanoa että ainakin Hyvillä Lehdillä on aivan karmea ja säälittävän epätoivoinen myyntistrategia. Ensinnäkin kerrotaan että soitetaan johonkin tutkimukseen tai kilpailuun liittyen ja sitten ruvetaan sutjakkaasti kauppaamaan lehtiä hyvinkin agressiiviseen tyyliin. Kaks päivää olin töissä ns. koeajalle. Voin vain sanoa että täytyy olla A) erittäin epätoivoinen työnhakija tai B) puuttuu jotain keskusyksiköstä, jotta tuollaiseen telemarkkinointifirmaan jaksaa jäädä. Meno on kieroa. Sen verran kuitenkin plussa HS:lle että tekivät perusteellisen ja hyvän koulutuksen ja pohjapalkka oli 7,5e/h. Mielestäni suurimpia ongelma telemarkkinoinnin alalla ovat yritysten suuri määrä (ei riitä asiakkaita), potentiaalisten asiakkaiden valmiiksi kyrsiintynyt asenne puhelinmyyntiin sekä agressiiviset tai puhtaasti epäkohteliaat myyntistrategiat. Helevetinmoista manipulointiahan tuo homma on. Toki löytyy ok tarjoukset, esim Kodin kuvalehti 12kk+fiskarsin kuorintaveitsisetti+random kirja=67e, tai 5kk 30e sis. em edut. Että sillain. :)
 
"Mana"
Mulle nyt tuli toissa aamuna n. puoli seitsemän aikaan kolme kertaa parin minuutin sisään tuolta soitto, jossa puhelin pirahti vaan kerran tai kaksi, joten en oikein edes ehtinyt vastaamaan.

Eniron numeropalvelusta löysin tiedon mille firmalle numero kuului, ja siitä googlettamalla löysin tämän keskustelun.

Mikä hemmetin myyntifirma soittelee noin aikaisin aamulla, kun ihmiset vielä voivat olla nukkumassa?? Ja oliko kyseessä joku epätoivoinen yritys heittää pari ilmaista soittoyritystä ja toivoa että joku soittaa tuohon numeroon takaisinkin, ja sitten ehkä saisi kuulla jotain ilmeisesti lehdenmyyntipuhetta??

Kummaa toimintaa...
Olin just menossa nukkumaan kun puhelin rävähti soimaan. Oli outo numero niin googlasin sen (en siis vastannut) ja sain vastaukseksi monta keskustelua koskien Mediapexiä. Ovatko nämä myyjäparat siellä aamusta iltaan töissä kun joillekin jo klo 6.30 aamulla soitetaan ja mulle vielä klo 9 illalla? Jotain järkeä nyt noihin soittoaikoihin oikeesti...

Jään jännityksellä odottamaan, tuleeko postissa muutaman viikon kuluttua randomisti Aku Ankka tai muu lehti, jota en ole tilannut.
 
Garffi
Itse aloitin eräässä myöskin nimensä vaihtaneessa (Mediapex on nyk. Buusteri) puhelinmyynti yrityksessä 1996. Siinä vaiheessa kun aloitin, oli menossa myyntikilpailu, jossa palkintona oli riihikuivaa kolmelle ensimmäiselle. Kilpailu oli alkanut jo kaksi kuukautta aikaisemmin ja jäljellä oli vielä 2,5kk. Ennen kuin menin yritykseen, epäilykseni alaa kohtaan oli huipussaan, mutta ajattelin kuitenkin kokkeilla. In any case, tulin. em. kilpailussa kolmanneksi ja sian muistaakseni 3,000 mk, joka oli n. puolet ca. kk-ansioista ko. firmassa. Summa summarum, usrani puhelinmyyjänä alkoi loistavasti. Itse en sustunut käyttämmän "kyseenalaisia markkinointitaktiikoita", niin kuin Miguel edellä niin osuvasti ilmaisee. Kaikki kauppani tein siis rehellisin ja eettisin keinoin. Olin saman yrityksen palveluksessa useammalla paikkakunnalla, mutta Hollolan toimistolla mittani täyttyi, kun huomasin yrityksen omistajan veljen tekevän kauppaa erittäin kyseenalaisin keinoin. N. puolet hänen kaupoistaan tuli bumerangina takaisin, mutta hän sai jatkaa ilman minkäänlaisia varoituksia yms. Mikäli joku muu teki samalla tyyllillä kauppaa, kenkää tuliu välittömästi ja hyvä ettei syytettä perään. Itse sitten loppujen lopuksi, tiukentuneen kilapilutilanteen ja talouden notkahtamisen takia, en enää saanut kauppaa vanhaan malliin ja siirryin muihin myynnin tehtäviin eri uuten yitykseen. Olen kuitenkin sitä mieltä, että osa yrityksistä ja jopa samojen yritysten eri toimipisteistä poikkeavat paljonkin toisistaan, samoin kuin toki myyjätkin. Mutta yleisesti otaten ne, jotka eri foorumeilla haukkuu puhelin myyntialaa, ovat sellaisia, jotka eivät ole pärjänneet alalla. Mikäli kokee itsensä jollain muotoa huijatuksi, niin aina voi ottaa yhteyttä työmarkkinaoikeuteen tms. Mikäli on itse oikeassa, niin korvaukset ovat tuntuvat. Se vain vaatii itseltä hieman vaivannäköä, eikä tulosta pidä odottaa heti huomiseksi.. Kovvoo hommoo se myynti joka tapauksessa on!!
 
Pilsneri
En todellakaan arvosta, tuolta buusterilta törkkäsivät pari vuotta sitten valittuja paloja tulemaan vaikka en tilannut mitään. Myyjää ei saanut edes vastuuseen kusetuksestaan. Mielestäni tuollaiset sontaläjäfirmat pitäisi kieltää lailla. Samaa tuubaa kuin nuo maksulliset yrityshakemistot, joita joku directan Komppa pyörittää, eikä saada kaveria vastuuseen.
 
näinon
Alkuperäinen kirjoittaja luoja sentään;27487040:
Ite olin pexillä pari kuukautta töissä ja tykkäsin. Mulle maksettiin palkka aina ajallaan, täsmälleen oikeana päivänä. Taukoja pidettiin tunnin välein ja joskus vähän harvemmin. Työporukka oli aivan mahtava ja meillä oli töissä hauskaa. Kyllä siellä munkin olinaikana lähti porukkaa, mutta ne oli niitä jotka ei ollu pärjänny siinä hommassa. Ei kaikkia oo siihen hommaan luotu ja jos et myy et saa rahaa niin sen kuuluukin mennä! Ite lähin pois, koska ei enää aikaa riittänyt töiden tekemiseen, mutta suosittelen kaikille jotka painaa dollarinkuvat silmissä täydellä panoksella. Eikä kuulu lannistua kun joku sanoo en tilaa vaan sillon myydään lisää! Se "en tilaa" on vaan lisää potkua myyntiin.. jos ei sitä sisäistä niin syytä sitten olla menemättä töihin myyntihommiin. Eikä tota voi kutsua tuputtamiseksi laisinkaan vaan se on raakaa myyntiä ihminen sanoo ensin ei ja sitten tilaa.. pitää vain osata puhua!
Älä puhu paskaa. Kusetusta koko touhu. Ylipäätään missään töissä ei ole hauskaa niin miten muka olisi jossain puhelinmyytihaistapaskapaikassa? Sehän on kaikista surkein työpaikka mitä voi olla. Lisäksi se on moraalisesti väärin huijata ihmisiä mitä tollaset firmat tekee työkseen.
 
ottakaa rennosti
Jos satun vastaamaan kotona jonkun puhelinmyyjän soittoon, eikä ole kiirettä itsellä mihinkään, niin se on puhelinmyyjä, jonka hermot puhelussa menee. Saattaa siinä jonkun aikaa mennä, mutta yleensä hyvin pian kysyvät, että aiotko tilata jotain vai et...
 
vierailija
Mediapex OY: vittu toiset haukkuu toisia. Ihmiset yrittävät vain hankkia leipää. Jos ei kiinnosta, sano suoraan "ei kiitos". Jotkut yrittää tehdä jokin asian eteen, parempi kuin istuu kotona odottamassa sossulta rahaa. Suomalaiset ovat syntyneet kultamunasta, osa tosi laiskoja. Palkka on pieni, työolo surkea, ottaa paljon saikkuja,...valittaa ja valittaa !
 

Yhteistyössä