Mediapex oy ?

Onko teille soitettu tuosta Mediapex oy firmasta,kauppaako nuo jotakin?
Mie olin kaupungilla ja sillä aikaa olivat tuosta firmasta tullut puhelu,numerosta otin selvää,niin tuli tuon firman nimi.
 
Viimeksi muokattu:
"minttu"
No hehheh. Ihan tavallisia aikakauslehtiä kaupittelevat ja monesti olen heiltä tilannutkin perhelehtiä, aku ankkaa sun muita. Ei mua ainakaan ole huijattu millään tavalla.
No ne käyttää laittomia myyntikeinoja. Lehdethän sinänsä on tietty tavallisia.
Mulle esim esittäytyivät joksikin tilastofirmaksi ja kysyivät pari hassua kysymystä ja sitten vasta alkoivat kauppaamaan lehtiä. Ja välillä olen muka voittanut jonkun alennuksen jossain arvonnassa, johon en ole edes osallistunut yms. Hommasin suoramarkkinointi eston lopulta tuon firman takia.
 
Itse kun olin siellä töissä niin samalle asiakkaalle soitettiin korkeintaan kolme kertaa. Eli jos ei ensimmäisellä kerralla vastannut niin sitten parin päivän päästä uudelleen, jos ei vieläkään vastannut niin taas parin päivän päästä uudestaan. Kannattaa jättää vaan vastaamatta niin pääsee helpommalla. Myyvät lehtiä, kanavapaketteja ym.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no joo vielä;23387182:
Ja sitten uskot heti kun joku sanoo että se on huijarifirma. :xmas:
No sama se onko huijarifirma vai ei,kun tiijän että kauppaavat lehtiä tai muuta,niin en turhaan soittele takaisin päin.Lehdet tilaan netin kautta,en puhelinmyyjän.:)
Ja tuo numero mistä olivat soittaneet,oli kännykkänumero.
Mie olin jo valmiina palstalla,niin eipähän tarvinnu kirjautua ulos ja googlettaa firman nimee.:D
 
Ala-ikäinen
Tässä faktaa ALAIKÄISTEN PALKKAAMISESTA:
Kaverini (16) oli kesätöissä viime kesänä vuonna 2010 kuukauden mediapexillä. Hän sai kuukauden työstä 300€ vaikka oli myynyt keskivertoa paremmin, ja hän teki kokopäivä työtä. Kaiken lisäksi PALKKA TULI 2 VIIKKOA MYÖHÄSSÄ LUKUISTEN VALITUSTEN ANSIOSTA. Alussa luvataan tuntipalkka mutta se muutetaan lähes heti provisioksi, eikä tälle mahda mitään potkujen uhalla. Provisiosta taas maksetaan 1/3 siitä mitä luvataan. Kaverini soitti kyllä sen 2 viikkoa vaikka mihin paikkaan, mutta jotenkin tämä kusetusfirma on saanut ketkuiltua asiat sillä tavalla että laki ei ota kantaa.
Kaava menee lähinnä näin: kesän alussa iso joukko ala-ikäisiä menee työskentelemään mediapexille, tämän jälkeen he myyvät sen kuukauden euron kuvat silmissään kun palkaksi on luvattu vaikka mitä. Kun ensimmäinen palkka tulee ja huomataan, että se on vain kolmasosa siitä mitä pitäisi olla, alkavat johtajat selittämään niitä näitä ja yrittävät kaikin mahdollisin keinoin pitää mahdollisimman monta uhria jatkamaan toista kuukautta. Viimeistään silloin kaikki ''uhrit'' irtisanoutuvat. HUOM!!!! ERIKSEEN OVAT NÄMÄ TÄYSI-IKÄISET TYÖNTEKIJÄT JOTKA TYÖSKENTELEVÄT YMPÄRI VUOTTA. Heille maksetaan kohtalaista palkkaa.
 
"Valto"
Reilun viikon aika ovat soittaneet NELJÄ kertaa ja tarjonneet Divaani lehteä ,
eivät ymmärrä sanoja ei kiitos ja en tilaa. Älkää hyvät ihmiset tilatko sieltä mitään !
Myyjä muuttui suorastaan törkeäksi kun kolmannella kerralla sanoin että usko jo.
Outo tapa myydä...
 
jioö
[QUOTE="Valto";23577349]Reilun viikon aika ovat soittaneet NELJÄ kertaa ja tarjonneet Divaani lehteä ,
eivät ymmärrä sanoja ei kiitos ja en tilaa. Älkää hyvät ihmiset tilatko sieltä mitään !
Myyjä muuttui suorastaan törkeäksi kun kolmannella kerralla sanoin että usko jo.
Outo tapa myydä...[/QUOTE]


Miksi kehoitat ihmisiä olemaan tilaamatta sieltä? Kyllä mä ainakin olen tilannut ja saanut kahden vuoden lehdet vuoden hinnalla. Ei mua ainakaan olla huijattu millään lailla.
 
pexiläinen takuulla ex
ei oo ehkä kysy pelkästään mediapexistä. Ei ne myyjät itse keksi sitä mitä sanovat. Pomot kirjottaa spiikit ja valitusta tulee jos et sitä sana tarkkaan noudata, sun on pakko tuputtaa ihmisille sitä lehtee ja kieroilla sanoilla koska ne pomot niin käskee tehä, ja jos et saa myytyä tarpeeks jokapäivä niin sut irtisanotaan. Ja ainakin itte jouduin palkkaa vinkumaan itelleni koska maksoivat liian vähän, sanoivat että katsos kun siitä palkasta menee veroja, joo ihan hyvä mutta jo se palkka mistä verot menee oli 200e liian pieni. En mollaa pelkästään mediapexiä. Kaikissa provikka myynneissä on omat ongelmat.
 
"fruity"
Minua mediapex yritti kusettaa. Mulle alko tulla apu-lehteä, ekasta ajattelin, että se on joku mainoslehti, tuli toinen, ja silloin soitin a-lehtien as.palveluun.
Kysyin, että miks lehti tulee kun en ole tilannut, vastattiin, että olen tilannut kyllä.

Puhelu ei vienyt asiaa eteenpäin, vaan asiakaspalvelu käski mun nyt peruuttaa tilaus ja maksaa tulleista lehdistä. Vatutti ihan tosi paljon, vaikkei noista parista lehdestä nyt monen euron laskua olis tullukaan, mut periaatteen vuoksi, en tosiaan ollu lehteä tilannu.
No sitte keksin ja kysyin, että miten tämän tilauksen olen tehny, asiakaspalvelu vastasi, että puhelimitse se mulle myyty. Ja koska mun nykyinen numero on salainen, tiesin sitä ei voi heillä olla.

Kysyin numeroa johon myyjä on soittanut ja minä tilauksen tehnyt, ja kas kummaa, se oli mun vanha numero, joka oli siihen mennessä ollu pois käytöstä reilun puoli vuotta, eli numero ei ole edes käytössä! Tilausvahvistuksessa oli jopa kellonaika, jolloin mulle muka oli soitettu.
Tässä vaiheessa sain tietää että on kyse mediapexistä, koska asiakaspalvelu sanoi heti ottavansa sinne yhteyttä. Ja lasku mitätöitiin.
 
"Valto"
Alkuperäinen kirjoittaja jioö;23577376:
Miksi kehoitat ihmisiä olemaan tilaamatta sieltä? Kyllä mä ainakin olen tilannut ja saanut kahden vuoden lehdet vuoden hinnalla. Ei mua ainakaan olla huijattu millään lailla.
Siksi että he eivät noudata esimerkiksi suoramainontakieltoja koska eivät ole edes kuulu
Mainostajien Liiton jäsenyrityksiin. Tuollaiset epärehelliset ja perussäännöistä piittaamattomat yrittäjät on syytä saada pois markkinoilta. Olisit varmaan saanut saman tarjouksen myös muuaalta.
 
"vierastaja"
Meille alkoi tulemaan Aku Ankkaa vuodenvaihteessa, tilaamatta. Tilauksen oli kuulemma ottanut vastaan Mediapex. Haistakoon veen. No, minä siinä sitten ilmoitin Sanoma Magazinesille että ei ole tilattu eikä tilata. Asia selvä, hävittäkää lasku ja saatte pitää kaikki lehdet joita tuli. No, lehden tulo jatkui ja alkoi tulemaan vielä Roope Setää päälle ja kaikenmaailman tilaajalahjoja ja uusi lasku. Soitin taas että ei ole tilattu eikä tilata, sama homma, asia on pihvi ja hävittäkää lasku.

SITTEN ALKOI TULLA KARHUKIRJEITÄ!!!! Maksoin sen saatanan 7€ maksun koska näköjään ei mitään mahdollisuuksia ollut olla sitä maksamatta ilman että menee perintään. Haistakoon Mediapex ja Sanoma Magazines pitkän paskan. Latiakaan eivät kostu enää meikäläisen kukkarosta....
 
ilj
itse olen kyseiseltä firmalta muutaman kerran lehden tilannut, ja kaikki on mennyt aivan oikein. Tilausvahvistus tuli sovitusti ja jatkovelvoitteitakaan ei ole ( ihme kyllä ) kyseisin firman kohdalla tullut.. Itse olen tyytyväinen ja jos tarve vaatii olen avoimin mielin tilaamassa uudelleen!
 
"Miguel"
[QUOTE="minttu";23387195]No ne käyttää laittomia myyntikeinoja. Lehdethän sinänsä on tietty tavallisia.
Mulle esim esittäytyivät joksikin tilastofirmaksi ja kysyivät pari hassua kysymystä ja sitten vasta alkoivat kauppaamaan lehtiä. Ja välillä olen muka voittanut jonkun alennuksen jossain arvonnassa, johon en ole edes osallistunut yms. Hommasin suoramarkkinointi eston lopulta tuon firman takia.[/QUOTE]

Nämä kyseenalaiset tai "laittomat" myyntikeinot ovat markkinointitekniikoita, joista asiasta tietämättömän on helppo tehdä virhetulkintoja. Suomen Suoramarkkinointiliitto ja muut instanssit valvovat telemarkkinointiyritysten toimintaa ja MediaPex Oy on saanut korkeimman AAA-luottoluokituksen, mikä tarkoittaa sitä, että sen suorittama markkinointi on hyvien tapojen mukaista ja täysin laillista. Yritys itsessään valvoo myyntipuheita ja myyjien työskentelyä tiiviisti, jotta laittomuuksilta ja vääriltä myyntityyleiltä vältyttäisiin. Itse olen kyseisessä firmassa ollut myyjänä, sekä esimiehenä ja tienannut keskivertoa parempaa kuukausipalkkaa. Aion jatkossa suositella kaikille myynnistä ja markkinoinnista kiinnostuneille ihmisille MediaPex Oy:tä hyvänä ja luotettavana työnantajana.

Loppuun vielä todettakoon, että laittomasti toimimalla ja huijaamalla yritys ei kasva Suomen suurimmaksi ja kustantajien suosimaksi toimijaksi. Siihen asemaan päästään laatuun satsaamalla ja tiukalla asenteella. MediaPex Oy on tämän aseman saavuttanut tinkimättömällä ja asiakaslähtöisellä työllä ja jatkossakin kuluttajat ostavat tuotteensa juuri tämänkaltaisilta yrityksiltä.

Aurinkoista kesää toivottaen: Emeritus Myyntineuvottelija Miguel.
 
"Miguel"
[QUOTE="Valto";23584832]Siksi että he eivät noudata esimerkiksi suoramainontakieltoja koska eivät ole edes kuulu
Mainostajien Liiton jäsenyrityksiin. Tuollaiset epärehelliset ja perussäännöistä piittaamattomat yrittäjät on syytä saada pois markkinoilta. Olisit varmaan saanut saman tarjouksen myös muuaalta.[/QUOTE]

MediaPex ei ole mainosalan yritys, eikä siitä syystä kuulu ML:n jäsenyrityksiin. Jos haluaa totaalisesti estää markkinointipuhelut niin SSML:n (Suomen Suoramarkkinointiliitto) kotisivuilta saa tilattua Robinson-palvelun, joka estää markkinointipuhelut ja joka välitetään kaikille SSML:n jäsenyrityksille.

Kulloinkin voimassa olevat tarjoukset eivät ole yrityksen omia hintoja vaan toimeksiantajan tekemiä.
 
13v
Minulla ol facebookissa väärä sukunimi, ja kun he minulle soittivat, niin puhuttelivat sillä nimellä. Olen tosiaan 13v, ja he kertoivat minulle että olin voittanut jossain arvonnassa, mihin en ollu t eddes osallistunut.
 
"mie vaan"
Olin itse alaikäisenä Mediapexillä töissä. Palkka maksettiin ajallaan ja se oli myynnin mukainen. Huomaan että netissä Mediapexistä pahaa kirjoittavat katkerat työssään epäonnistuneet. Oma työ kokemukseni hyvä, työ aika helppoa...mutta eivät sitä kaikki osaa.

Ja myyntipuheet ovat todella joskus niin ovelia, ettei kaikilla nouse hissi ylimpään...hinnat eivät todellakaan pahoja, joten niistä en edes kehtaisi valittaa...
 

Yhteistyössä