Meidän tapaaminen Keuruulla *sis.kuvan jossa kaikki muut tapaamisessa olleet paitsi manta83

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Helluntailaisia on maailmassa paljon enemmän, kuin jotain ....Hahhaa. Nolo olet.
Ja tämä teidän uskon kontekstissanne tarkoittaa...?
Sinuna kiinnittäisin huomiota vaan ihan omiin konteksteihini. Olisi hyvä määritellä sana "lahko" ennenkuin käyttää sitä. Helluntaiherätys ei ole lahko.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Muakin vähän kyllä pelotti tulla. :ashamed:
:D
Mutta menin silti. Ihan lipun alle, niinkuin oli sovittu. :xmas:
:D Te olette kyllä niin mukava perhe ja sulla on tosi mukavan oloinen mies :D
Minä en naistenhakkaajaa sanoisi mukavaksi.
Olikohan hänellä pesismaila mukana?
Onko se naistenhakkaaja?
 
infoa janoaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Muakin vähän kyllä pelotti tulla. :ashamed:
:D
Mutta menin silti. Ihan lipun alle, niinkuin oli sovittu. :xmas:
:D Te olette kyllä niin mukava perhe ja sulla on tosi mukavan oloinen mies :D
Minä en naistenhakkaajaa sanoisi mukavaksi.
Olikohan hänellä pesismaila mukana?
Onko se naistenhakkaaja?
kertokaa mullekin, onko se sirkan mies joku väkivaltanen, multa menny kaik ihan ohi
 
Rukoilijasirkka
Syy miksi olen lyömisestä (puolin ja toisin) puhunut, ei ole halu haukkua miestäni, vaan halu kertoa, että on toivoa, vaikka tilanne olisi paha, jos vaan haluaa muuttua.
 
vieras
Lahkolaisten tapaaminen Keuruulla oli niiden herätysjuhlilla. Siksi siis tapaaminen oli siellä. :)
Helluntaalaisista siis oli kyse, menivät perheineen sinne herätysjuhlille ja sitten järkkäsivät tapaamisen jonku teltan luona :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lahkolaisten tapaaminen Keuruulla oli niiden herätysjuhlilla. Siksi siis tapaaminen oli siellä. :)
Helluntaalaisista siis oli kyse, menivät perheineen sinne herätysjuhlille ja sitten järkkäsivät tapaamisen jonku teltan luona :)
:LOL: Että te ootte hauskoja :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Syy miksi olen lyömisestä (puolin ja toisin) puhunut, ei ole halu haukkua miestäni, vaan halu kertoa, että on toivoa, vaikka tilanne olisi paha, jos vaan haluaa muuttua.
Taitaa olla turha yrittää selittää harmaille syytä miksi oot kertonut lyömisestä. Pointti on juurikin se muuttuminen, mutta eivät taida ymmärtää.. :/
 
Voi jestas että täällä on taas ilkeitä ihmisiä liikkeellä :eek:

Sen perusteella mitä itse olen lukenut sirkan kirjotuksia aiheesta ymmärrän heidän tappelunsa samantyylisiksi mitä joillain sisaruksilla on nuorena ollut..

Eli kuinka moni veljensä kanssa tapellut ja itsensä kahakoissa vähäisesti loukannut pitää tänä päivänä omaa veljeään naisten hakkaajana ja säälii veljensä puolisoa peläten että sekin saa pian osumia kun velipoika hermostuu??

Ei se r.sirkka ole nyt joutunut väkivallan uhriksi vaan nuorena tyttösenä miehensä kanssa yhdessä taistellessaan.. |O
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Syy miksi olen lyömisestä (puolin ja toisin) puhunut, ei ole halu haukkua miestäni, vaan halu kertoa, että on toivoa, vaikka tilanne olisi paha, jos vaan haluaa muuttua.
Taitaa olla turha yrittää selittää harmaille syytä miksi oot kertonut lyömisestä. Pointti on juurikin se muuttuminen, mutta eivät taida ymmärtää.. :/
Olen kehunut omaa miestä liikaa, jolloin tietyntyyppiset naiset ovat innoissaan, kun keksivät hänestä särön. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Syy miksi olen lyömisestä (puolin ja toisin) puhunut, ei ole halu haukkua miestäni, vaan halu kertoa, että on toivoa, vaikka tilanne olisi paha, jos vaan haluaa muuttua.
Toivottavasti on sit muuttunut. Itse en nuorempana jäänyt katselemaan et muuttuuko ex vai löydänkö itseni ruumishuoneelta.

Kiva et tapaamisenne onnistui. Puheiden sävystä ei kukaan sit joutunut riitoihin ja tukkanuottasille. :D Eli tylsää taisi olla. ;)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
Voi jestas että täällä on taas ilkeitä ihmisiä liikkeellä :eek:

Sen perusteella mitä itse olen lukenut sirkan kirjotuksia aiheesta ymmärrän heidän tappelunsa samantyylisiksi mitä joillain sisaruksilla on nuorena ollut..

Eli kuinka moni veljensä kanssa tapellut ja itsensä kahakoissa vähäisesti loukannut pitää tänä päivänä omaa veljeään naisten hakkaajana ja säälii veljensä puolisoa peläten että sekin saa pian osumia kun velipoika hermostuu??

Ei se r.sirkka ole nyt joutunut väkivallan uhriksi vaan nuorena tyttösenä miehensä kanssa yhdessä taistellessaan.. |O
Juu, just noin, tolleen minäkin sen luonnehtisin. Ollaan miehen kanssa kasvettu yhdessä. Molemmilla oli pitkään murrosikä sen jälkeen kun menimme naimisiin.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Syy miksi olen lyömisestä (puolin ja toisin) puhunut, ei ole halu haukkua miestäni, vaan halu kertoa, että on toivoa, vaikka tilanne olisi paha, jos vaan haluaa muuttua.
Toivottavasti on sit muuttunut. Itse en nuorempana jäänyt katselemaan et muuttuuko ex vai löydänkö itseni ruumishuoneelta.

Kiva et tapaamisenne onnistui. Puheiden sävystä ei kukaan sit joutunut riitoihin ja tukkanuottasille. :D Eli tylsää taisi olla. ;)
Ei edes tylsää, joka ikinen oli mukava tavata.
 
xxx
Pesismailajuttu palstalla taisi olla pelkkää uhoamista, ei vaaraa käytännön toteutuksesta. Vähän sama asia kuin toivottaisin kaikki palstalaiset upotettavaksi suohon. Jokaisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, etten ole tulossa ovienne taakse ja hakemassa kutakin yksi kerrallaan suonsilmään upotettavaksi!


 
-
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Pesismailajuttu palstalla taisi olla pelkkää uhoamista, ei vaaraa käytännön toteutuksesta. Vähän sama asia kuin toivottaisin kaikki palstalaiset upotettavaksi suohon. Jokaisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, etten ole tulossa ovienne taakse ja hakemassa kutakin yksi kerrallaan suonsilmään upotettavaksi!
Olet harvinaisen oikeassa.
Minun ihmettlyni aina liittyykin siihen kulttuuriin, tai oikeastaan kulttuurimuutokseen, jonka seurauksena ko. käyttäytymismalli on aina ensisijainen reagointi tapa: Tuun kuule hakkaamaan äijäs/raiskaamaan muijas...ite oot.... me kuule ollaan kuule niin paljon mahtavampia kuin te, että varo vaan... tai turpaan tulee... varo...tai itket ja varot...
 
V
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Pesismailajuttu palstalla taisi olla pelkkää uhoamista, ei vaaraa käytännön toteutuksesta. Vähän sama asia kuin toivottaisin kaikki palstalaiset upotettavaksi suohon. Jokaisen pitäisi kuitenkin ymmärtää, etten ole tulossa ovienne taakse ja hakemassa kutakin yksi kerrallaan suonsilmään upotettavaksi!
RS:n mies oli aikamoisen raivon vallassa ja varmasti olisi mätkinyt pesismailalla jo olisi ollut tilaisuus siihen. Kertoo paljon Sirkan miehestä.
 

Yhteistyössä