Miehellä uusi 20v vanhempi naispuolinen ystävä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä ajatuksia herättäisi teissä?
Jos viestit vaihtuisi päivittäin melkoisen usein, ja mies poistaisi viestihistoriaa välillä..

Ihastusta? Kun täytyy viestitellä työaikanakin vaikka ovat samassa työpaikassa.

Kuka lähemmäs 50v nainen haluaisi itselleen 30 miehen, jolla vaimo ja pieni alle 2v tytär?

Pitäiskö mun tosissaan huolestua?

ps. miehen sanojen mukaan ovat vain ystäviä. Kuitenkin käyttäytyy oudosti..
 
vierailija
Ööh, kuka lähemmäs 50v nainen EI haluaisi 30v miestä, perheellistä eli kunnollista?

Olet kusessa, puuma vie miehesi. Nahkapamppua on taatusti jo jaettu, jos kerran ollaan jo siinä pisteessä että viestihistoriaa siivoillaan.

Ei tuollaisia "ystävyyksiä" ole olemassakaan tosielämässä. Voi tietysti olla että kyseessä on vain pelkkä hauskanpito ja paineiden purku. Anna miehen päästellä.
 
vierailija
Mies on mulle sanonut, että ovat vain ystäviä. Sanonut, ettei haluaisi "äitiä" itselleen, eli ei ainakaan itse vaihtaisi minua yli 20v vanhempaan.
Kertoo naisen polttavan tupakkaa (mitä ei siedä) ja olevan selkäongelmainen (mitä mies ei kestäisi enää lisää - minulla kun on ollut aiemmin selän kanssa ongelmaa). Mutta tämän naisen kanssa tulee hyvin juttuun.

Välillä olen sekaisin huolesta ja välillä yritän ajatella heidän tosissaan vain olevan ystäviä, mutta hirvittää.
 
vierailija M
Unelmahoitoja tuollaiset liki viisikymppiset naiset. Kova, usein suorastaan uskomattoman kova halu miellyttää nuorempia, kaikki temput hallussa ja estot jääneet kauas taakse. Ja todennäköisesti antavat laskea rojut ränniin ja takaovikaan ei yleensä ole lukossa niinkuin ahdasmielisillä äitiyden typerryttämillä palstamammoilla.
Ja nuorempien naisten ylimielisyys ja itseriittoisuus loistaa poissaolollaan.

Nam. Kateeksi käy miestä. Mahtaako puikotella pirkkoa työpaikalla, autossa vai salaisissa kohtaamispaikoissa...slurps.
 
Kertoo naisen polttavan tupakkaa (mitä ei siedä) ja olevan selkäongelmainen (mitä mies ei kestäisi enää lisää - minulla kun on ollut aiemmin selän kanssa ongelmaa). Mutta tämän naisen kanssa tulee hyvin juttuun.

Välillä olen sekaisin huolesta ja välillä yritän ajatella heidän tosissaan vain olevan ystäviä, mutta hirvittää.
:LOL: Sun mies vaikuttaa oikealta helmeltä. Oikein sellaisen avarakatseisen ja sympaattisen oloinen heppu (y)

Itse asiasta: ehkä heillä vain synkkaa. On samanlainen huumorintaju ja hauskaa keskenään. Joskus harvoin tapaa sellaisia ihmisiä, joiden kanssa vain on heti alkuunsa hauska ja helppo olla.
 
Tuo viestien poistaminen on kyllä epäilyttävää mutta muuten en olisi huolissani jos tällaista tai muutakaan vehkeilyä ei ole ennen ollut miehelläs..

En usko että mitään suurempaa heillä ole mutta suosittelisin silti sinua pysymään tarkkana
 
vierailija
Myös mun mies lähentyi ystäväksi samalla ikäisillä olevan vanhemman työkaverinsa kanssa. Myös minä kysyin ja sain saman "äitini ikäinen" vastauksen ja vanhaksi "haukkui". Niin vaan justiin ja rankasti silmiin.

Nyt koitetaan paikata särkynyttä avioliittoa ja samalla tämä "kypsempi" rouva ei miestä halua muttei irtikään päästä. Ongelmia monella tavalla tuottaa.
 

Yhteistyössä