Mieheltä tuli tällainen viesti:

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
"Oon viel tääl jaskalla sori ei voida tänään nähä ku vaimo ja lapset on kotona."
Siis onkohan tää joku vitsi? Mies lähti eilen kavereiden kanssa ulos eikä ole vielä tullut kotiin. Yritin soittaa aamulla, ei vastannut ja äsken tuli tollainen viesti. Vastaanko tohon jotain?
 
ddf
Jos se nukkuu ja kaverit pistäneet ton viestin? Saattaa hyvin olla siis vitsikin.

Toivottavasti kyse ei ole siitä, että mies on vahingossa laittanut viestin väärään numeroon.
 
-.-
No ei nyt varmaan tarvii kauheen suurta sherlokkia tän ratkasemisen.. ? Miehelläsi on toinen nainen.. jota ei nyt tänään voi tavata, kun sinä ja lapset olette kotosalla.

Hyvää joulua teille vaan..
 
"vieras"
Huomas mokansa heti lähetettyään ja miettii nyt todella kuumeisesti mitä tekisi. Onko Jaskalla puhelin, soita siihen ja käske antaa ukolle ennenkuin keksii hyvän selityksen, minkä vielä uskotkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Saraella
ap.
[QUOTE="vieras";25291177]Huomas mokansa heti lähetettyään ja miettii nyt todella kuumeisesti mitä tekisi. Onko Jaskalla puhelin, soita siihen ja käske antaa ukolle ennenkuin keksii hyvän selityksen, minkä vielä uskotkin.[/QUOTE]

Mulla ei oo sen Jaskan numeroa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25291122]"Oon viel tääl jaskalla sori ei voida tänään nähä ku vaimo ja lapset on kotona."
Siis onkohan tää joku vitsi? Mies lähti eilen kavereiden kanssa ulos eikä ole vielä tullut kotiin. Yritin soittaa aamulla, ei vastannut ja äsken tuli tollainen viesti. Vastaanko tohon jotain?[/QUOTE]

Voihan tuo olla viesti miespuoliselle kaverille, eli ei välttämättä toiselle naiselle.
 

Yhteistyössä