Mieheltä tuli tällainen viesti:

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kuka lähtisi viettämään joulua satojen kilometrien päähän, jos mies ei olisi kotiutunut ryyppyreissulta ja ei olis mitään tietoa, missä kunnossa on ja onko edes hengissä. Viimeistään siinä meni provo metsään
 
[QUOTE="vieras";25298561]Kuka lähtisi viettämään joulua satojen kilometrien päähän, jos mies ei olisi kotiutunut ryyppyreissulta ja ei olis mitään tietoa, missä kunnossa on ja onko edes hengissä. Viimeistään siinä meni provo metsään[/QUOTE]kyllä palstamammat lähtee, ei haittaa vaikka lapsi on ollut teillä tietämättömillä muutaman viikon, niin lomille silti lähtevät
 
"vieras"
Kuka saakeli nyt lähtee satojen kilometrien päähän joulunviettoon jos oma mies hukassa?????? Vaikka olis kuinka sovittu juttu jne, mut jotainhan olis voinut sattua.

Toiseks, kovin iisisti ap ottaa tän "sori kulta, meni vähän pitkäks".

Ja kolmanneks, ei puheluita? Tekstiviestit on ihan väärä tapa selvittää asioita.

Ja neljänneks, miten tää provo päättyy?
 
"vieras"
Ahaa. Että kaverit sitten saavat mennä räpläämään toisten kännyköitä eikä tarvitse miettiä sitä perinteistä puhelinsalaisuutta. Mutta jos vaimo on kiinnostunut miehen kännykästä, se on avioeroon oikeuttava tapahtumaketju. Mutta miksi aikuiset miehet yrittäisivät kylvää epäsopua joidenkin toisten ihmisten, etenkään hyvien ystävien tai parisuhteen osapuolien, välille?
Mikä "yllätys", että tämä ohitettiin kokonaan :whistle:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25298561]Kuka lähtisi viettämään joulua satojen kilometrien päähän, jos mies ei olisi kotiutunut ryyppyreissulta ja ei olis mitään tietoa, missä kunnossa on ja onko edes hengissä. Viimeistään siinä meni provo metsään[/QUOTE]

Minä! Minä lähtisin.Jos on sovittu, että joulunviettoon lähdetään toiselle paikkakunnalle useammaksi päiväksi, jos se olisi jopa perinne, niin tosiaan lähtisin. Kyllä aikuisen (miehen) pitää osata käyttäytyä niin, ettei perhe kärsi.
 
Oikea ap.
Hei toi ap klo 22.24 en kyllä ollut minä eli oikea ap, toi oli vaan joku joka yrittää provota! En sitten taida jaksaa kertoa mitä tapahtui jos tänne tollasia pilailijoita tulee...
 
"hmm"
eikö kukaan teistä huomannut että viestissä luki ettei voi tavata kun vaimo ja lapset kotona mutta nyt sitten tarinan jatkuessa he eivät olekkaan kotona vaan satojen metrien päässä? :)
 
"hmm"
[QUOTE="hmm";25311376]eikö kukaan teistä huomannut että viestissä luki ettei voi tavata kun vaimo ja lapset kotona mutta nyt sitten tarinan jatkuessa he eivät olekkaan kotona vaan satojen metrien päässä? :)[/QUOTE]

metrien :D kilometrien jopa.
 
"tiukkis"
Mulle olisi melko paskan hailee vaikka mies lähettäisi viestejä toiselle naiselle mutta se, että aatonaattona lähtee ryyppäämään ja se menee pitkäksi olisi välitön syy eroon.
 
"just"
[QUOTE="hmm";25311376]eikö kukaan teistä huomannut että viestissä luki ettei voi tavata kun vaimo ja lapset kotona mutta nyt sitten tarinan jatkuessa he eivät olekkaan kotona vaan satojen metrien päässä? :)[/QUOTE]

Ookkonää TYHMÄ? Mies lähetti tämän viestin ap:lle n. klo 11.30 jolloin ap oli vielä kotona, lähti myöhemmin isovanhemmille!
 
  • Tykkää
Reactions: Saraella

Yhteistyössä