Miehet ja Shoppailu

Elikkäs tämmönen tuli mieleen: Jos käytte shoppailemas tai tilaatte netistä vaatteita yms tai vaik kotikutsuilta ostelette niin pidättekö ostoksenne omana tietona vai voitteko niistä ukolle kertoilla ihan hyvillä mielellä.
Tähän sit luetaan kaikki höppä ja turhat ostokset!

Mä olin just lastevaatekutsuilla ja sielläkin oli äiti tyttärensä kans ja lapsellekin sit sanoi, et näistä mitä on tilattu ei sitten isille kerrota...miks miks????

Mun ukkoni ei ymmärä tota et miks pitää salailla tai jättää kertomatta mitä on shoppailtu. Mulle jopa kaupas myyjä rupes tollasta heittään...ihme juttu.
Toki ymmärrän jos ei ole paljon rahaa ylimääräiseen ja silleen...mut muuten.
 
Minäkään (eikä mies) ymmärrä tota salailua :/
Siis että minkätakia aikuisen ihmisen pitäs pimittää toiselta ostamisiaan? En ymmärrä. Tietty jos on yhdessä sovittu, että ollaan säästeliäästi tms ja sitten toinen menee ostaa jotain ihan turhaa.... Mut silti. Voihan sitä sanoo, et tosiaan halus ostaa "senjasen" vaikka ei niin tarpeellista ollutkaan. Mutta että salata.... :/
 
ei mitään salailua, ja mies on vielä aika hintatietoinenkin :D yleensä ku näytän, et katos mitä postista tuli tänään, jos olen vaikka tilannut nettikaupasta, niin hän sanoo, että onpa kivannäköiset neljänkympin mekot :D
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
ei mitään salailua, ja mies on vielä aika hintatietoinenkin :D yleensä ku näytän, et katos mitä postista tuli tänään, jos olen vaikka tilannut nettikaupasta, niin hän sanoo, että onpa kivannäköiset neljänkympin mekot :D
:D ;)
 

Meillä kerrotaan ja isommat/kalliimmat ostokset aina varmistetaan toiselta, kun yhteinen talous on. Kerran kun mies oli golf-maila ostoksilla ja oli puhetta ennakkoon, että maila maksaisi noin 100e (piti olla tarjouksessa) mutta maila maksoikin 170e. Mies sanoi myyjälle, että hän pirauttaa äkkiä vaimolle ja varmistaa että on ok kun tuleekin kalliimmaksi, niin tähän myyjä, että ei sun tarvii, voidaan tehdä kaksi kuittia joille summa jaetaan, toisen näytät vaimolle ja toisen pidät itselläsi... :/
 
yleensä pyöristän summat vähän alaspäin. en rahan takia mut hävettää välillä kun innostun shoppaileen niin paljon turhaa :ashamed: isommista ostoksista, takeista ja kengistä sun muista (jos siis vaatteista puhutaan), keskustellaan kyllä etukäteen.
 
pihlis
Kyllä kerron varsinkin isommat ostokset. Yleensä vilkaisee ja unohtaa saman tien. Ei ole hänellä paljon sananvaltaa sillä ostelee elektroniikkaa enemmän ja parempia kun olisi tarvetta.
 

Yhteistyössä