Mieleenpainuvin hetki tällä palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja Elisabeth
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Jokohan nämä on mainittu. :D

"Junppa"
"pysyykö teillä tussut märkinä, jos ne jää levälleen"
"rikkaita pastalaisia" piti lukea palstalaisia
"Esko ja anuliiniperhonen"
"Naapurin lapsella on ACDC vai mikä se olikaan" tarkotti ADHD
"käytätkö pyöräily kypärän"
"kumimummo"
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Jokohan nämä on mainittu. :D

"Junppa"
"pysyykö teillä tussut märkinä, jos ne jää levälleen"
"rikkaita pastalaisia" piti lukea palstalaisia
"Esko ja anuliiniperhonen"
"Naapurin lapsella on ACDC vai mikä se olikaan" tarkotti ADHD
"käytätkö pyöräily kypärän"
"kumimummo"
Mitähän nämä piti sisällään kun nauratti jo pelkästään nuo :LOL:

 
nauroin kippurassa tätä
Mulla jäi mieleen se yksi ketju jossa nainen ei uskaltanut mennä kakalle oman asunnon vessaan koska miehellä oli vieras. Vessa ois haissu ja ois jotain ääniäkin kuulunut! Ja sillä naisella oli hillitön kakkahätä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja tässäpä:
Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Se kun joku oli kuullu laukauksia Perniössä. Mihellä oli otsalamppu joka ei vissiin toiminu ja oli koiran kanssa ulkona kun sillä oli ripuli. Mies oli vissiinkin lääkäri :LOL: . Oli kyllä niin hauska ketju et nauroin vedet silmissä sitä.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1482296
:LOL: Ai kaamee, tätä en muista ennen nähneenikään.
Nimim.Nyt mies kattoo minuu vähä-älyseks.. :ashamed:
Sama täällä. Menköön raskaushormonien piikkiin.
 
voi hitsi kun en osaa löytää sitä ketjua jossa kai joku valitteli lapsen vatsaongelmia ja sitten joku tahattomasti kirjotti väärin kysyen jotenkin näin : "oletteko ( tai varmaan olettekin ) maitohappobakteereja ?"

tuolle oon repeillyt väsyneenä usein :ashamed: :LOL: :LOL:
 
Gf
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
voi hitsi kun en osaa löytää sitä ketjua jossa kai joku valitteli lapsen vatsaongelmia ja sitten joku tahattomasti kirjotti väärin kysyen jotenkin näin : "oletteko ( tai varmaan olettekin ) maitohappobakteereja ?"

tuolle oon repeillyt väsyneenä usein :ashamed: :LOL: :LOL:
Voi apua :LOL:

 
tämmönen
mikä juttu se oli kun joku palstalainen halusi viedä perheensä kylpylään muttei voinut koska paikka mainosti itseään homoystävälliseksi? :D ketju päätyi ihan hulvattomaksi, muistaakseni aloittaja väitti tunnistaneensa homon stuertin pelkästä pierun äänestä. :LOL: löytäiskö joku ketjun?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Autuaat pässit:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1483108

Sitten tuli tämä. :D
Eiooenäätodellista. Pitäisköhän tosiaan mennä kokeileen... :eek:
Totesin miehelle, että tänä iltana sitten vatkaan itseni puhtaaksi, niin kumma juttu, SE mulkaisi minua ja totesi ykskantaan "varokin" :LOL: Siitä se ei selvästi ollut yhtä hauska juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
voi hitsi kun en osaa löytää sitä ketjua jossa kai joku valitteli lapsen vatsaongelmia ja sitten joku tahattomasti kirjotti väärin kysyen jotenkin näin : "oletteko ( tai varmaan olettekin ) maitohappobakteereja ?"

tuolle oon repeillyt väsyneenä usein :ashamed: :LOL: :LOL:
Oi voi, ku naurattaa, silmöt vuotaa ihan ..heheeee.. :LOL: :LOL:
 
:p
Kaks on jääny mieleen... Noi kuusenneulaset mitkä tohon linkitettiin ja sitte jostain syystä se "Tarjan" miehen lapsella rahastaminen :D

Jossain oli muuten joku ketjukin missä oli näitä parhaimpia linkitettyinä. Loppuraskaus meni meinaan niitä parhaita lueskellessa kun ei uni tullu :D
 

Yhteistyössä