Mieleenpainuvin hetki tällä palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja Elisabeth
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t788847

tässä se maitohappobakteeriketju.
Kiitos :D mää en pääse varmaan aamulla ylös kun maha on niin kipee (ei tosin auta maitohappobakteerit siihen) :LOL:
Ja mun mies lähettää mut kohta hoitoon. Yritin lukea sille ääneen tuota niin ei pystynyt... ja sit se katto entistä enemmän mua kieroon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Oliko tässä mainittu se Kellarihumppa- ketju :D
Ai se "koska se nelosen mainostama kellarihumppa-ohjelma alkaa"? :LOL:
juu se, missä Kipinäinen sääri ? ent. kipinäsääri (vai oliko se hän) luuli sitä ihan oikeaksi ohjelmaksi. :D
Vitsi kun en löydä sitä haulla mistään :LOL: siitä sais vielä kunnon hekotukset :D jos joku löytää niin laittakkee!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Oliko tässä mainittu se Kellarihumppa- ketju :D
Ai se "koska se nelosen mainostama kellarihumppa-ohjelma alkaa"? :LOL:
juu se, missä Kipinäinen sääri ? ent. kipinäsääri (vai oliko se hän) luuli sitä ihan oikeaksi ohjelmaksi. :D
Vitsi kun en löydä sitä haulla mistään :LOL: siitä sais vielä kunnon hekotukset :D jos joku löytää niin laittakkee!
siitä ketjusta taitaa olla aika pitkä aika.. :D
 
:p
Ai niin "Tarjan" ja kuusenneulasten lisäks on jääny mieleen ketju siitä pitääkö ostoskärryt lastenistuimella palauttaa sisään vai ei ja onko äidin mahdollista palauttaa niitä kun on lasten kanssa kaupassa :D
 
:p
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja gsgh:
Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
mulla tulee mieleen vaan se Tarja. eläydyin niin että teki mieli hakata päätä seinään, ei siis omaani.
Mikämikä?
jaksaako joku muu selittää? :D
Pähkinänkuoressa jotenkin niin että Tarjan miehellä oli edellisestä suhteesta teini-ikäinen lapsi jonka Tarja oli vastahakoisesti ottanu heille asumaan. Miehen ex maksoi heille siitä että lapsi asui heillä. Tarja oli niillä rahoilla sitte kotona pienten lasten kanssa. Sitte teinin äiti oli ostanu teinille asunnon ja tämä oli lähdössä omilleen mikä tietysti vei Tarjalta toimeentulon. Hän kun oli laskenut sen varaan että pystyy niillä teinillä ansaitsemilla rahoilla olla kotona vielä pitkään...
 
sidd
Alkuperäinen kirjoittaja elora dana:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Jostain syystä tämä kun oli joku petturimiehensä ja kaverinsa kuvannut siellä paskaisessa pannuhuoneessa...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1460363
Muistan tämän ketjun, mutta en oo koskaan nähnyt sitä kuvaa. Miltä sivulta se löytyy tosta ketjusta?
En löytänyt sitä itse tuolta, kun oli linkitetty Aijaasta ja siellä ilmeisesti vanhentunut ja poistettu sitä myötä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja nauroin kippurassa tätä:
Mulla jäi mieleen se yksi ketju jossa nainen ei uskaltanut mennä kakalle oman asunnon vessaan koska miehellä oli vieras. Vessa ois haissu ja ois jotain ääniäkin kuulunut! Ja sillä naisella oli hillitön kakkahätä!
Muistan myös tän :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sidd:
Alkuperäinen kirjoittaja elora dana:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Jostain syystä tämä kun oli joku petturimiehensä ja kaverinsa kuvannut siellä paskaisessa pannuhuoneessa...
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1460363
Muistan tämän ketjun, mutta en oo koskaan nähnyt sitä kuvaa. Miltä sivulta se löytyy tosta ketjusta?
En löytänyt sitä itse tuolta, kun oli linkitetty Aijaasta ja siellä ilmeisesti vanhentunut ja poistettu sitä myötä..
ok.
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja nauroin kippurassa tätä:
Mulla jäi mieleen se yksi ketju jossa nainen ei uskaltanut mennä kakalle oman asunnon vessaan koska miehellä oli vieras. Vessa ois haissu ja ois jotain ääniäkin kuulunut! Ja sillä naisella oli hillitön kakkahätä!
Tää oli hauska, nauroin silloin ihan kippurassa sille ketjulle! :LOL:
 

Yhteistyössä