Mies duunarihaalarissa

vierailija
No nyt meni työt ja koulutukset sulla sekaisin. Kyllä duunarityötä voi tehdä ja tekeekin moni akateemisen koulutuksen saanut. Itse vaikka tässä nyt yhtenä esimerkkinä. Ei jokainen akateemikko ole "kermaperse", jolle ei duunarinkin työ kelpaisi. Paljon on nimittäin akateemisia, joilla ei juuri nyt ole sitä koulutusta vastaavaa työtä.
Näin on! Minäkin akateeminen ja toimin duunarina. Muu maailma vaan ei oikein tajua. Pääasia on että on työtä! En voi tajuta akateemista joka ei saa oman alan työtä eikä hae muuta työtä sitten, sais hävetä.
 
vierailija
Itse olen korkeakoulutettu ja ehdin olla johtajanakin ennen kuin irtisanottiin. Ei huvittanut olla työttömänä ja sainkin työtä mutta avohaalarissa täytyy päivät paiskia, siistejä sähköhommia ja nainen pomona. Vanhat työkaverit ovat ihmetelleet mutta niin se maailma muuttuu.
Sen olen kyllä huomannut, että toisille ihmisille olen muuttunut näkymättömäksi ja toiset ihmiset ovat tulleet helposti juttelemaan. Sitten on ne espoolaiset puumat jotka luulee, että haalarissa oleva mies on heidän käytettävissään, mihin vain.
 
vierailija
Ymmärrän univormun tuoman fetissin, jos siihen yhdistyy joku assiosiaatio itse työstä. Vaikka nyt valtaa käyttävä poliisi, hoitava hoitsu tai pelastava palomies. Mutta asfalttia tekevä duunari? Öh?
 
Ymmärrän univormun tuoman fetissin, jos siihen yhdistyy joku assiosiaatio itse työstä. Vaikka nyt valtaa käyttävä poliisi, hoitava hoitsu tai pelastava palomies. Mutta asfalttia tekevä duunari? Öh?
yllättävän paljon naiset pitävät lekaa heiluttavista tai asfalttia tekevistä duunareista. toki me kyl tienataan myös paljon enemmän kun pukumiehet jotka baareissa itseään ylistää. ei meil ole aikaa käydä missään. me ollaan töissä.
 
vierailija
Päinvastoin. Suomimiehelle ei vertaa löydy. Täällä on maailman parhaimmat miehet.
Tämä on muuten taivaan tosi. Jos ne ei ulkomuodolta olekaan maailman kauneimpia luomuksia (niinkuin ei suominaisetkaan), niin sisältä ja koko paketti kokonaisuutena on maailman huippua. Kyllä se vaan näin on. Suomalaisissa ln jotain todella erityistä, toivon että se säilyy....
Ihania otuksia, ja pitää ollakkin kun meitä suomalaisia naisia jaksavat :D kyllä vakka kantensa tuntee!
 
Tulipa mieleen eräs edellinen työntekijäni. 54set työpökät oli ostettava jotta mahtuvat vyötäröltä kiinni. Ja silti lopputulos oli se, että kun kyykistyi, vilkkui persnoro. :confused: Todella toivoin, usean kerran, että huomiovärisiä ois saanut haalariversiona.
 
vithyi
Tämä on muuten taivaan tosi. Jos ne ei ulkomuodolta olekaan maailman kauneimpia luomuksia (niinkuin ei suominaisetkaan), niin sisältä ja koko paketti kokonaisuutena on maailman huippua. Kyllä se vaan näin on. Suomalaisissa ln jotain todella erityistä, toivon että se säilyy....
Ihania otuksia, ja pitää ollakkin kun meitä suomalaisia naisia jaksavat :D kyllä vakka kantensa tuntee!
Kyllä vaan pitää paikkaansa, että suomalaiset ovat rumia ja lihavia. Rumuus tekee erityistä, mutta rumat huonogeeniset voivat lisääntyä keskenään. Mikä siinä. Hyi, en koske pitkällä tikullakaan junttisuomimieheen.
 
Kyllä siihen tottuu. Kun kuulet päivästä toiseen tissi-pimppi-tissi-vitsejä, niin siihen todellakin tottuu. Mulle riitti vuosi ennen uutta duunia :D
Tää ei sillai liity aiheeseen koska ei o kyse haalareista. Mut mä kerkesin semmoiset kolkytä vuotta pyöriä humpansoittoringissä.
Ja jokainen vitsi keikka- autossa kello kolme aamuyöllä on huono ja vanha koska kukaan ei siinä vaiheessa jaksa keksiä uusia tai hyviä.
Mut keikka- autosta tulee äkkilähtö jos jutuissa ei ole mitään tasoa.
Kyl aikuiset miehet on siinä määrin tissejä nähneet, että alatyylin jutut ei oo hirveen arvostettuja vaikka paikalla ei olis ainuttakaan naista.
 
vierailija
Päinvastoin. Suomimiehelle ei vertaa löydy. Täällä on maailman parhaimmat miehet.
Suomalaiset miehet on komeita, en ite halua ulkomaalaisia miehiä, kun ne ei vaan sytytä yhtään. Muutama ulkomaalainen mies on yrittäny iskee, mutta oon sanonu, että ei kiinnosta. Suomimiehet on parhaita ja varsinkin mun oma aviomies, joka on rakkainta mun elämässä tyttäreni lisäks :love:.
 
Suomalaiset miehet on komeita, en ite halua ulkomaalaisia miehiä, kun ne ei vaan sytytä yhtään. Muutama ulkomaalainen mies on yrittäny iskee, mutta oon sanonu, että ei kiinnosta. Suomimiehet on parhaita ja varsinkin mun oma aviomies, joka on rakkainta mun elämässä tyttäreni lisäks :love:.
No riippuu mihin ulkomaalaiseen mieheen vertaa. Esim yleensä itäblokin miehet ovat kyllä tällaisen suomalaisen silmissä liian kirveellä veistetyn näköinen.
 

Yhteistyössä