mies ei päästä lätkämatsiin toisen miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kiekko
  • Ensimmäinen viesti
kiekko
Hyvät "parisuhdeneuvojat", auttakaa naista hädässä. Miespuolinen kaverini ilmoitti yllättäen, että hänellä on liput MM-jääkiekko-otteluun ja että hän voi tarjota minullekin matsin. Menisimme siis kahdestaan. Olemme kavereita (ei mitään sydänystäviä), ja hän tietää, että olen avoliitossa ja minulla on lapsia. Tiedän, että hän ei yritä iskeä minua tms. Olen innokas mm-kiekkofani, ja tietysti innostuin kovasti mahdollisuudesta päästä paikanpäälle katsomaan ottelua. Kun kerroin miehelleni asiasta, hän suuttui ja kielsi ehdottomasti minua lähtemästä matsiin. Nimenomaan sen takia, että menisin sinne miespuolisen kaverin kanssa, ja tietysti hän epäilee, että miehellä ei ole puhtaita jauhoja pussissa, kun tarjoaa noin kalliin matsin. Olemme saaneet asiasta aikaiseksi mehevän riidan, koska kumpikaan ei haluaisi joustaa. Mitä mieltä te olette tilanteesta? Olenko itse kohtuuton vai onko mieheni?
 
"vieras"
Voi jeesus. Oma mieheni on käynyt reissussakin naispuolisen ystävänsä kanssa eikä mitään ole tietenkään tapahtunut, hehän ovat ystäviä.

Miehesi on kohtuuton ja käyttäytyy kuin kakara.
 
  • Tykkää
Reactions: Sanna80
Tönt
menisin kuitenkin. olen luotettava, en käy ikinä juuri missään. joskus mun mielestä saa ajatella omaakin napaa. :kieh: ei noita tilanteita tuu kovin usein. mies haluisi kuitenkin mennä sinne itse mutta kun ei pääse niin ei haluu että sinäkään meet.
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
kiekko
Oho, aika laidasta laitaan on mielipiteitä. Toisten mielestä ei mitään epäillyttävää mennä, toisten mielestä arveluttavaa tai jopa kiellettyä. Itsehän tämä pitää tietty meidän ratkaista, mutta aika hankalaa, ku edustetaan eri näkökantoja. Jos kyse olis vaikka johki bileisiin menemisestä,niin antaisin periksi ja jättäisin väliin, jos se olisi miehelle niin iso asia. Mutta kun on kyse ainutkertaisesta tilaisuudesta, niin ottaa todella päähän jättää väliin vaan siksi, että toinen pahoittaa mielensä täysin turhaan.
 
tgtg
Oletko tämän miehen paras kaveri? Tulee vain mieleen ,että kun kyseessä on jääkiekon mm-kisat, niin Suomesta löytyy about 2,5 miljoonaa miestä, jotka sinne haluaa lähtee ja tämä mies valitsee sinut seurakseen ihan vaan kaverimielessä.
 
Tönt
Oho, aika laidasta laitaan on mielipiteitä. Toisten mielestä ei mitään epäillyttävää mennä, toisten mielestä arveluttavaa tai jopa kiellettyä. Itsehän tämä pitää tietty meidän ratkaista, mutta aika hankalaa, ku edustetaan eri näkökantoja. Jos kyse olis vaikka johki bileisiin menemisestä,niin antaisin periksi ja jättäisin väliin, jos se olisi miehelle niin iso asia. Mutta kun on kyse ainutkertaisesta tilaisuudesta, niin ottaa todella päähän jättää väliin vaan siksi, että toinen pahoittaa mielensä täysin turhaan.
en ainakaan oman ukon takia jättäisi väliin. sillä toisen ukon tarkoituksella ei olisi mitään väliä jos itse oot luotettava. ja pettää voi muuallakin, ja pettämistä ei voi ehkäistä rajoittamalla toisen tekemistä.
 
yyhgs
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26183708:
en ainakaan oman ukon takia jättäisi väliin. sillä toisen ukon tarkoituksella ei olisi mitään väliä jos itse oot luotettava. ja pettää voi muuallakin, ja pettämistä ei voi ehkäistä rajoittamalla toisen tekemistä.
Olisiko sinulle ok, että luotettava miehesi pyörisi sellaisen naisen seurassa, joka haluaisi/yrittäisi iskeä tätä?
 
kiekko
Ei olla mitään bestiksiä, mutta hyvin tullaan juttuun ja kumpikin tykkää lätkästä. Niin, onhan se lippu kallis, ja enhän voi tietää, mitä hän sisimmässään haaveilee eli mitkä on motiivit tms., mutta ei välillämme ole ollut mitään romanttista eikä hän ole sen tyylinen, että rupeaisi yrittämään varattua.
 
tyytyy
Alkuperäinen kirjoittaja pillun päälle se haluaa;26183541:
Lipun hinta halvimmillaan sen 155€, että aika reilu tarjous, jos kyseessä ei edes ole sydänystävä.
Niin, outoa että sillä miehellä ei ole ketään miespuolista kaveria, jolle tarjoaisi lippua. Minä naisena en ainakaan edes jaksaisi viettää useata tuntia kahdestaan kenenkään sellaisen kanssa, johon en olisi vähän ihastunut ;)

En minä myöskään päästäisi puolisoani jääkiekko-otteluun kahdestaan naisen kanssa. Ihan sillä perusteella, että sellaiseen liittyy suuria tunteita, ja mieheni saisi luvan kokea niitä minun kanssani, jos jonkun kanssa kahdestaan niitä haluaa kokea.
 
Tönt
Olisiko sinulle ok, että luotettava miehesi pyörisi sellaisen naisen seurassa, joka haluaisi/yrittäisi iskeä tätä?
mutta joo..jos kuvitellaan tilanne että tää toinen olisi kiinnostunut niin ei se ideaali tilanne olisi mutta uskon kyllä että mies itse osaisi päättää haluaako mennä sinne vai ei. että sen verran kyllä luotan mieheeni että se osaa itse vetää rajansa. tiedän senkin että jos mies menisi kattomaan jääkiekkoa niin se menisi vaan kattomaan sitä eikä sitä akkaa. :LOL:
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26183773:
eihän tässä ap:n tilanteessa tullu ilmi että tää mies haluaisi iskeä ap:ta vai tuliko?? tässä oli kyse kaverista joka halusi ottaa ap:ta mukaan kattomaan jääkiekkoa.
Heitän täältä sivusta kommentin näin miehenä ja jääkiekkofanina (ovat jopa synonyymeja): Ei tulisi mieleenkään ostaa minimissään 155€ hintaista lippua 2kpl jääkiekon mm-kisoihin, antaa toinen niistä ilmaiseksi naispuoliselle kaverilleni ja lähteä hänen kanssaan katsomaan ottelua ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia.
 
"vieraana"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26183791:
mutta joo..jos kuvitellaan tilanne että tää toinen olisi kiinnostunut niin ei se ideaali tilanne olisi mutta uskon kyllä että mies itse osaisi päättää haluaako mennä sinne vai ei. että sen verran kyllä luotan mieheeni että se osaa itse vetää rajansa. tiedän senkin että jos mies menisi kattomaan jääkiekkoa niin se menisi vaan kattomaan sitä eikä sitä akkaa. :LOL:
Mulla ei antais oma moraali mennä sellaisen kanssa, joka on musta kiinnostunut. Tuntisin itseni kyllä tosi hyväksikäyttäjäks, jos tietäisin että toisella on odotuksia ja mä menisin vaan jonkun kalliin lipun takia. Mutta kaikkia sellainen tietty ei haittaa.
 
Tönt
[QUOTE="mies";26183819]Heitän täältä sivusta kommentin näin miehenä ja jääkiekkofanina (ovat jopa synonyymeja): Ei tulisi mieleenkään ostaa minimissään 155€ hintaista lippua 2kpl jääkiekon mm-kisoihin, antaa toinen niistä ilmaiseksi naispuoliselle kaverilleni ja lähteä hänen kanssaan katsomaan ottelua ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia.[/QUOTE]

niin..onko se mies ostanut niitä itse vai saanut niitä? onko se pyytänyt ensin ap:ta vai jotakuta muuta jolla on ollut muuta menoa? onko mies sen oloinen että se iskee varattuja (ap:n mukaan ei ole) naisia jääkiekko-otteluissa? tiedän paljon miehiä joilla on naispuolisia kavereita koska tulee paremmin toimeen niitten kanssa että en näe että pelkästään sukupuoli päättää onko ok vai ei.
 

Yhteistyössä