mies ei päästä lätkämatsiin toisen miehen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja kiekko
  • Ensimmäinen viesti
espana
Voi luoja. Siis voiko tuollaisia miehiä olla vielä maailmassa muulla kuin Afganistanissa? tarkoitan ap:n miestä. Mikä se on määräämään kenen kanssa aikaasi vietät. Saatko muuten liikkua kodin ulkopuolella ilman miespuolista sukulaista? Entä saako sua valokuvata ilman sun miehen lupaa? Mikä jalkavaimo sä olet jos tuollaiseen suostut.

Miehesi voisi tajuta että jos vaimo haluaa vierasta niin kyllä se sen saa. Rajoittamalla kasvaa vain katkeruus. Miehesi voisi keskittyä vetämään sua puoleensa, ei sitomaan sua kiinni.

Itse olin kk sitten syömässä miespuolisen kaverin kanssa ja hän maksoi tietysti mun ruoat (n.110eur). En tiedä hänen ajatuksista mutta mulle riittää että pidän huolen omista ajatuksistani enkä salaa mieheltäni mitään.
 
"vieraana"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26183866:
niin..onko se mies ostanut niitä itse vai saanut niitä? onko se pyytänyt ensin ap:ta vai jotakuta muuta jolla on ollut muuta menoa? onko mies sen oloinen että se iskee varattuja (ap:n mukaan ei ole) naisia jääkiekko-otteluissa? tiedän paljon miehiä joilla on naispuolisia kavereita koska tulee paremmin toimeen niitten kanssa että en näe että pelkästään sukupuoli päättää onko ok vai ei.
Mun mielestä sukupuoli ei päätäkään, mutta ap itse kertoi ettei ole mikään erityisen hyvä kaveri tän miehen kanssa.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26183866:
niin..onko se mies ostanut niitä itse vai saanut niitä? onko se pyytänyt ensin ap:ta vai jotakuta muuta jolla on ollut muuta menoa? onko mies sen oloinen että se iskee varattuja (ap:n mukaan ei ole) naisia jääkiekko-otteluissa? tiedän paljon miehiä joilla on naispuolisia kavereita koska tulee paremmin toimeen niitten kanssa että en näe että pelkästään sukupuoli päättää onko ok vai ei.
Lisättäköön vielä, että ei omiin toimintatapoihini kyseisenä miehenä kuuluisi välttämättä minkäänlainen näkyvä iskeminen, mutta ei se sitä tarkoita, ettenkö naisesta olisi kiinnostunut.

Tunnen itsekin miehiä, jotka tulevat toimeen paremmin naisten kanssa, mutta sellaista miestä en muuten ole vielä nähnyt, joka on kova lätkäfani ja tulisi toimeen paremmin naisten kuin miesten kanssa.
 
Tönt
[QUOTE="vieraana";26183882]Mun mielestä sukupuoli ei päätäkään, mutta ap itse kertoi ettei ole mikään erityisen hyvä kaveri tän miehen kanssa.[/QUOTE]

silti mun mielestä ap:n pitäisi saada itse päättää mennäkö vai onko mitään estettä miksi ei voisi mennä, eikä niin että ap:n mies päättää.
 
kiekko
Hyviä pointteja teillä. Itekin olen samoja miettinyt. Mutta enkö minä ole vaatuussa vain omista ajatuksistani, niin kuin joku sanoikin. En voi tietää toisen syvimpiä motiiveja. En mielestäni käytä millään lailla ihmistä hyväkseni, jos en millään tavalla ole antanut ymmärtää tekeväni vastapalveluksia lipun eteen. Tuo kaveri tietää, että saa vain seuraa matsiin, ei mitään muuta.
 
Donatella
Mä en edes menisi, vaikka oma mies päästäisi, haluan että mieheni pääsisi mukaan! Jos hänellä olisi ollut liput ja menisi kaverineen eikä olisi ottanut minua mukaan niin siinä tapauksessa ottaisin tarjouksen vastaan, sanoi oma ukko mitä sanoi.
 
Niin miksi et mene sinne oman ukkosi kanssa? Vaan jonkun vieraan ja ei niin läheisen? En ymmärrä. Kyllä minäkin suuttuisin jos mies ei edes minulta kysyisi moista ja lupautuisi jonkun "tuntemattoman" mukaan. Etkö sää nyt oikeasti muka ymmärtänyt mksi miehesi suuttui?!
 
kiekko
:D Hei haloo, miks mä raahaisin väkisin ukon lätkämatsiin, jonne liput kuiteski maksaa mansikoita? :D En olis menny matsiin, jos ei tällaista tilaisuutta olisi tullut, että joku tarjoaa lipun. Totta kai olen innoissani, jos pääsisin paikan päälle katsomaan ottelua!!! Ei mies sinne halua. Häntä ärsyttää se, että joku mies tarjoaa mulle kalliin lipun. On ihan luonnollista, että siitä herää kysymys, miksi hän mut sinne kustantaa. Ymmärrän sen. Mutta tiedän itse, ettei kyse ole mistään pelaamisesta, muun kuin jääkiekon!
 
elämää....
no jos sun miehesi ei lätkästä ole innostunut, ja tuollainen tarjous tulisi niin menisin. Tokihan voit miehellesi sanoa että no oleppas hyvä ja hanki meille 2 lippuu sinne matsiin ja maksa ne niin mennään sit yhdessä :D
 
kiekko
Jos mies olisi innostunut sisustuksesta ja minä en, niin toki voisi mennä, jos tietäisin olevan kyse vaan kaveruudesta. Miksi hänen pitäisi jättää messut väliin vain siksi, että mua ei kiinnosta?
 
kiekko
Kuinka moni lähtis tässä tilanteessa matsiin? Rehellisesti.

Erotiikkamessuihin pyytämisestä: Mun mielestä vähän eri asia, meneekö ihminen erotiikkamessuille vai lätkämatsiin, mutta sukupuolella ei olisi tässä väliä. Yhtälailla moisille messuille meno ärsyttäis, vaikka mies menis sinne toisen miehen kanssa.
 
kdmdg
Ap:n mies on ääliö. Tottakai menet matsiin.

Sillä ei ole mitään väliä vaikka tyypillä olisi taka-ajatuksia, siinähän yrittää jos yrittää. Ap kuitenkin kieltäytyy joten ei ole hänen syynsä jos toinen jotain yrittää. Ap kuitenkin on tyypille tehny selväksi olevansa varattu eikä todellakaan ole velvollinen antamaan pillua vieraalle sen takia että tyyppi maksaa sille liput.

Hullun mustasukkaisia ihmisiä täällä.
 
"vieras"
Olen 95% varma että tällä kyseisellä miehellä on jotain taka-ajatuksia. Itse miehenä olen miehesi puolella tässä tilanteessa. Minä olen päästänyt naisiani miesten mukaan eri tilaisuuksiin, ja voit arvata miten on käynyt. En päästä enää.
 
Donatella
Siinä tapauksessa jos minä olisin ihan innoissani jostain tapahtumasta ja mieheni ei kovinkaan, niin luulen että hän soisi minulle sen ilon että minä pääsisin ja liputkin tarjottaisiin.
 
"vieras"
Niin ja voi sitä kiusaantuneisuuden määrää kun kyseinen mies jossain vaiheessa peliä avautuu sinulle, ja vastaat kieltävästi, jos siis vastaat..

Istutte siinä tuppisuina loppupelin ajan, tai kyseinen mies poistuu paikalta. Ystävyytenne oli sitten siinä, kannattaako sitä pilata, jos kerta ystäviä olette?
 
kiekko
hahahaa, toi visio avautumisesta ja välien katkeamisesta ym. on siis NIIN kaukana todellisuudesta ku olla voi. :D Not gonna happen. Ja suorastaan loukkaava toi "JOS siis vastaat kieltävästi". Mulla ei ole mitään romanttisia/seksuaalisia intressejä siihen kaveriin vaikka olisin sinkkukin.
 

Yhteistyössä