Mies, jolla tapana seurustella "vakavasti" kolmen naisen kanssa yhtäaikaa, meni naimisiin

  • Viestiketjun aloittaja "Jennika"
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Tällä miehellä siis toimintamallina se, että samanaikaiset suhteet olleet aina kukin eri vaiheissa: yksi vasta tapailun asteella, toinen siirtymässä läheisemmäksi, kolmas sellainen, joka otetaan mukaan perhejuhliin, ts. julkinen. Lisänä toki muita, kuten "vakipano-", exän kanssa satunnaissekstailu-, yms. uudelleenlämmitettyjä suhteita. Nuo kolme kuitenkin vakiona.

Hirveän mukava mies kaikkien mielestä, aidolta vaikuttava ja hyvässä ammatissa. Ei mitenkään rehentele naissuhteillaan. Perheelle esiteltäväksi päätyvä tyttöystävä aina ns. kiltti ja kunnollinen perhetyttö, kuten nyt tämä vaimokin....
 
vieras*
Tällä miehellä siis toimintamallina se, että samanaikaiset suhteet olleet aina kukin eri vaiheissa: yksi vasta tapailun asteella, toinen siirtymässä läheisemmäksi, kolmas sellainen, joka otetaan mukaan perhejuhliin, ts. julkinen. Lisänä toki muita, kuten "vakipano-", exän kanssa satunnaissekstailu-, yms. uudelleenlämmitettyjä suhteita. Nuo kolme kuitenkin vakiona.

Hirveän mukava mies kaikkien mielestä, aidolta vaikuttava ja hyvässä ammatissa. Ei mitenkään rehentele naissuhteillaan. Perheelle esiteltäväksi päätyvä tyttöystävä aina ns. kiltti ja kunnollinen perhetyttö, kuten nyt tämä vaimokin....
Mitä vaihetta sinä edustat?
 
ap.
Tiesitkö ja hyväksyitkö muut kumppanit? Entä tiesivätkö he sinusta?

Tuskin on muuttunut mies, vaikka mistäpä sitä tietää.
Ensin en tiennyt, vaan uskoin sepitykset. Ne tuli niin luontevasti ja vaikutti ihan mahdollisilta. Kun aloin epäillä, en tietenkään aluksi paljastanut miehelle epäileväni, koska se olisi häirinnyt tutkimuksia. En hyväksynyt muita kumppaneita. Kun sain faktaa, otin yhteyttä yhteen toiseen tyttöystävään, sekä yhteen vakipanoon. Tyttöystävä järkyttyi, vakipano ehkä vain vähän yllättyi.

Teinkö mielestänne väärin, kun kerroin 2.tyttöystävälle, että hänen uusi poikaystävänsä seurustelee samaan aikaan myös minun kanssani? Olen ajatellut, olisiko hänelle ollut henkisesti helpompaa kestää totuus, jos olisi löytänyt sen itse...
 

Yhteistyössä