Mies pituuksista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt suoraa puhetta kiertelemättä tai kaartelematta hyvät siskot. Moniko tunnustaa vihaavansa lyhyitä miehiä? Itse en ainakaan alkaisi seukkaamaan sellaisten onnettomien reppanoiden kanssa xD
Jos täällä joku seurustelee alle 170 senttisen miehen kanssa niin kyllä on luuseri tai hullu. Eikö muka ole parempia miehiä tarjolla vaikka olisit muuten noin heikkotasoinen nainen?
 
vierailija
Olen periaatteessa samaa mieltä ,mutta itseni kohdalla vain. Ottakoot toiset kuinka lyhyitä miehiä vaan mut itte henkilökohtaisesti tykkään pitkistä miehistä ja se varmaan johtuu siitä että itte oon 180cm pitkä.
 
vierailija
Olen periaatteessa samaa mieltä ,mutta itseni kohdalla vain. Ottakoot toiset kuinka lyhyitä miehiä vaan mut itte henkilökohtaisesti tykkään pitkistä miehistä ja se varmaan johtuu siitä että itte oon 180cm pitkä.
Minä en myöskään pidä alle 185cm miehistä vaikka olen vain 153cm tytsy :) Me taidetaan kilpailla samoista miehistä? Pisin mieheni oli muuten 197cm komistus joka nimenomaan piti tällaisista taskuvenuksista.
 
vierailija
Vihata on aika vahva ilmaisu. Ei kai yhtään ihmistä pidä vihata ulkonäköseikkojen takia.

Mutta kumppanin valinnassa pituus kyllä näyttelee jonkinlaista osaa.
Itse kun on tälläinen lyhyemmänsorttinen nainen, 157cm, niin kyllä mä haluan miehen jonka seurassa tuntee olonsa turvalliseksi.
Mies kun on yli 175cm, niin se on hyvä. Lasteni isä on 186cm.
 
En missään nimessä vihaa lyhyitä miehiä! Miksi ihmeessä tekisin niin?
Mulla ei ole kertakaikkiaan mitään lyhyitä miehiä vastaan.

Oma mieheni on tosin pitkähkö, mutta en mä sen kanssa sen pituuden takia ole...
 
Pin
Mulle toi oli ennen tärkeää ja ihan erityisen tärkeää silloin teininä kun itsetunto heitteli ja halusin tuntea olevani pienen pieni :D nykyään rakastan sitä että olen naiseksi pitkä enkä enää tuijota miehissä pituutta niin kovasti mitä ennen. On se pituus sellainen plussa edelleenkin, mutta jos olisin sinkkuna niin toi asia ei todellakaan olisi kriteeri.
 
Ei se ole oleellista juurikaan, vaikka pidänkin eniten suunnilleen saman mittaisista, kuin itsekin olen (175cm).

Miehiä on ollut väliltä 169cm-201cm ja jos voisin nappasta ihan kenet vaan (sillä oletuksella siis, että homma toimisi hyvin), niin ottaisin yhden aivan ihanan miehen, joka on mua pari senttiä lyhyempi.
Jostain syystä itsellä sattunut niin, että kamalimmat ja tylsimmät sekä seksuaalisesti surkeimmat tyypit olleet +190cm.
En tiedä mistä johtuu, varmasti sattumaa, mutta uskoisin tuon vaikuttaneen siihen, miksi en erityisesti viehäty kovin pitkistä miehistä. :D

Ja toki, kun itse on pitkähkö nainen, niin ei ole silleen tarvetta saada kompensaatioita pituuteen pitkän miehen avulla (mikä biologisista syistä onkin tosi ymmärrettävää, jos nainen on lyhyt niin haluaa pitkän miehen).
 
vierailija
Olen 180 cm, ja kaikki poikakaverini ovat olleet lyhyempiä kuin minä. En valitse miehiä ulkonäön perusteella, ja tiedän olevani tässä suhteessa erittäin harvinainen nainen.
 
pey
Pituus ei ole mulle ikinä ollut mikään juttu. Siitä en tykkäisi, jos mies olisi jotenkin sirompi, mutta toisaalta en ole koskaan sellaista nähnyt. Olen itse vain 152 senttinen, joten minua lyhempiä miehiä ei juuri edes ole olemassa ainakaan jos ihan suomalaisia miettii, ellei ole jostain lyhytkasvuisuudesta kyse.
Yhden hyvin pienen miehen näin tässä taannoin ohikulkiessani, näytti aasialaiselta ja oli mieheni mielestä minua lyhempi. Mutta oli todella hyvän näköinen ja näytti aika vahvaltakin.
Oma mies on sattumalta 180 cm. Mutta jos mieheni olisi ollut ns. kääpiö, niin kyllä minä silti tykkäisin. Minkä kukaan omalle pituudelleen voi.
 
vierailija
Ei se ole oleellista juurikaan, vaikka pidänkin eniten suunnilleen saman mittaisista, kuin itsekin olen (175cm).

Miehiä on ollut väliltä 169cm-201cm ja jos voisin nappasta ihan kenet vaan (sillä oletuksella siis, että homma toimisi hyvin), niin ottaisin yhden aivan ihanan miehen, joka on mua pari senttiä lyhyempi.
Jostain syystä itsellä sattunut niin, että kamalimmat ja tylsimmät sekä seksuaalisesti surkeimmat tyypit olleet +190cm.
En tiedä mistä johtuu, varmasti sattumaa, mutta uskoisin tuon vaikuttaneen siihen, miksi en erityisesti viehäty kovin pitkistä miehistä. :D

Ja toki, kun itse on pitkähkö nainen, niin ei ole silleen tarvetta saada kompensaatioita pituuteen pitkän miehen avulla (mikä biologisista syistä onkin tosi ymmärrettävää, jos nainen on lyhyt niin haluaa pitkän miehen).
Öö, miksi lyhyt nainen tarvisi kompensaatiota pituuteensa pitkältä mieheltä? o_O
 
Minä pidän eniten suunnilleen itseni mittaisista miehistä.
Aika karua tuollainen halveksunta lyhyitä miehiä kohtaan :eek: Varmaan hekin mieluummin olisivat pitempiä. Eivät he itse ole omaa pituuttansa valinneet. :unsure:
 
vierailija
Jotkut ajattelevat, että on mukava kun laosista tulee sitten pidempiä. Kun tietää, kuinka paljon esimerkiksi lyhyitä miehiä arvostellaan pelkän pituuden takia.
Ei voi tietää miehen pituuden perusteella, miten lapset kasvavat. Esim meillä mies on 188 cm, samoin veljensä, siskot ovat vähän lyhyempiä 175-178 cm.
Mutta, meidän pojat ovat vain 175 cm (eivät kasva enää). Molemmat tulleet isän puolen sukuun ja siellä on lyhyitä miehiä (kuten isoisä), 170-172 cm.
 
vierailija
Jotkut ajattelevat, että on mukava kun laosista tulee sitten pidempiä. Kun tietää, kuinka paljon esimerkiksi lyhyitä miehiä arvostellaan pelkän pituuden takia.
No minusta ratkaisu ei ole yrittää väkisin tehdä pitkiä poikalapsia, vaan pitää vahvistaa lapsen itsetuntoa muuten kuin minkään ulkoisen tekijän kautta. Pitää painottaa, että kaikki on hyvin, olipa minkä kokoinen tahansa ja pituudesta tai muusta ulkonäköseikasta ilkkuminen kertoo vain ja ainoastaan ilkkujan typeryydestä.
 
Mä olen mies. 170cm ja 70 kg.

Mun ei ole koskaan tarvinnut hävetä pituuttani. Käytöstäni kylläkin.

Jos nainen tuntee ittensä "isoksi" mun rinnallani niin en voi sille mitään. Oma itsetuntoni kestää sen jos nainen on "iso". Miksi ei kestäisi? Tykkäämisestä siinä on kyse eikä senteistä, millään mittakaavalla. Jos mun tykkäämiseni olisi kiinni senteistä, niin en pitäisi itteäni miehenä.
 
Mä olen mies. 170cm ja 70 kg.

Mun ei ole koskaan tarvinnut hävetä pituuttani. Käytöstäni kylläkin.

Jos nainen tuntee ittensä "isoksi" mun rinnallani niin en voi sille mitään. Oma itsetuntoni kestää sen jos nainen on "iso". Miksi ei kestäisi? Tykkäämisestä siinä on kyse eikä senteistä, millään mittakaavalla. Jos mun tykkäämiseni olisi kiinni senteistä, niin en pitäisi itteäni miehenä.
No, jotkut naiset tykkää niin paljon euroista, ettei niilläkään ole senteillä väliä...
:ROFLMAO:
 
Öö, miksi lyhyt nainen tarvisi kompensaatiota pituuteensa pitkältä mieheltä? o_O
Ei TARVITSE, mutta ymmärrän, jos _haluaa_.
Biologisista syistä kuten kirjoitin, eli yrittää taata lapsilleen mahd. hyvät geenit ja suosii pitkää, jotta mahdollisista lapsistakin tulisi pidempiä.

Ja tämä siis tapahtuu alitajunnan tasolla, ei tietoisesti.
Ihminen ei välttämättä edes halua lapsia, mutta silti biologiset lisääntymisen kannalta parhaat seikat voivat vaikuttaa henkilön pariutumiseen.
 

Yhteistyössä