Mies1:n puolustukseksi

  • Viestiketjun aloittaja Reilu peli
  • Ensimmäinen viesti
"olkiukko"
Jonkun facebookprofiilin olette kaivaneet ja sen perusteella täällä ollaan nyt jauhettu paskaa päivätolkulla. Joten jos vaikka mitä joku on opiskellu, ammattia tai muuta henk.kohtaista niin kerroinpa että ei kaikki niitä sinne profiilin laita kuten minä esimerkiksi. Eikä noista kavereistakaan kovin paljon tietoa saa kaivettua faceprofiilin perusteella, jos pelkän facen perusteella päättelisi ihmisistä jotain, niin voisi luulla että puolet kavereistani olisi lapsettomia eivätkä naimisissa vaikka tiedän että heillä on lapsia ja ovat naimsissa.
no ei senkään facebook profiilissa niitä tietoja mainita (koulutusta, työtä (mitä sillä ei edes ole), syntymäaikaa jne.), että ei oo sieltä revitty nämä jutut. varmaan nuo Vin Diesel jutut on ainoat mitkä facebookin takia on puhututtanu.
 
IsoJokke
[QUOTE="olkiukko";30391854]no ei senkään facebook profiilissa niitä tietoja mainita (koulutusta, työtä (mitä sillä ei edes ole), syntymäaikaa jne.), että ei oo sieltä revitty nämä jutut. varmaan nuo Vin Diesel jutut on ainoat mitkä facebookin takia on puhututtanu.[/QUOTE]

Luulisi jo siinä vaiheessa herätyskellojen soivan, jos joku väittää olevansa Vin Dieselin näkönen. Tulee muuten mieleen, kun deittailin yhessä vaiheessa aika paljon, niin yllättävän monella naisella on kuvankäsittelijällä tehty kuva itestään profiilissa. Aikamoinen pettymys, kun näkee sitten livenä, on mulla yks kaveri mikä on käyny ammattivalokuvaajalla ottamassa kuvia itestään, suhteellisen mairittelevia niistäkin näköjään saa.
 
"olkiukko"
Luulisi jo siinä vaiheessa herätyskellojen soivan, jos joku väittää olevansa Vin Dieselin näkönen. Tulee muuten mieleen, kun deittailin yhessä vaiheessa aika paljon, niin yllättävän monella naisella on kuvankäsittelijällä tehty kuva itestään profiilissa. Aikamoinen pettymys, kun näkee sitten livenä, on mulla yks kaveri mikä on käyny ammattivalokuvaajalla ottamassa kuvia itestään, suhteellisen mairittelevia niistäkin näköjään saa.
no tuskinpa kukaan sitä Vin Diesel lätinää uskokaan. eiköhän sitä oo ihan vitsillä ja pilaillen täällä nyt puitu. en oo ainakaa huomannu et kukaa ois ollu järkyttyny siitä ettei se ollukkaa mikää Vin Diesel.
 
olkimummo
[QUOTE="olkiukko";30391889]no tuskinpa kukaan sitä Vin Diesel lätinää uskokaan. eiköhän sitä oo ihan vitsillä ja pilaillen täällä nyt puitu. en oo ainakaa huomannu et kukaa ois ollu järkyttyny siitä ettei se ollukkaa mikää Vin Diesel.[/QUOTE]

Facebook-kuvan perusteella se 42 cm hauis on kyllä mahdollinen. Vincellä on 46 cm.
 
[QUOTE="olkiukko";30391889]no tuskinpa kukaan sitä Vin Diesel lätinää uskokaan. eiköhän sitä oo ihan vitsillä ja pilaillen täällä nyt puitu. en oo ainakaa huomannu et kukaa ois ollu järkyttyny siitä ettei se ollukkaa mikää Vin Diesel.[/QUOTE]

ne ei tuo sitten tulekkaan mua hakkaamaan suurilla lihaksillaan.
kauhee järkytys.
:rolleyes:
 
Kirotusvihreineen
Luulisi jo siinä vaiheessa herätyskellojen soivan, jos joku väittää olevansa Vin Dieselin näkönen. Tulee muuten mieleen, kun deittailin yhessä vaiheessa aika paljon, niin yllättävän monella naisella on kuvankäsittelijällä tehty kuva itestään profiilissa. Aikamoinen pettymys, kun näkee sitten livenä, on mulla yks kaveri mikä on käyny ammattivalokuvaajalla ottamassa kuvia itestään, suhteellisen mairittelevia niistäkin näköjään saa.
Mä tiedän oikeesti yhden Vin Dieselin näköisen miehen. On mun siskon kanssa naimisissa. Siis kasvoista saman näköinen. Ja muutenkin oikein mukavan näköinen kaikinpuolin. On minulle kuin veli. :)
 
"olkiukko"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30391946:
ne ei tuo sitten tulekkaan mua hakkaamaan suurilla lihaksillaan.
kauhee järkytys.
:rolleyes:
kyllä sä varmaan ajan kanssa pääset yli tosta asiasta, vaikka varmasti koville ottaakin näin aluks. voimahalaus.
 
"olkiukko"
[QUOTE="Maarikka";30392050]Mua ei säväytä Vin Diesel yhtään. Mun mielestä se mies näyttää vähän yksinkertaiselta.[/QUOTE]

ei muakaa. eikä kyllä mika häkkinen tai matti nykänenkään. eikä varsinkaan mies1.
 
"Lolol"
Missä mies1 on väittänyt olevansa englannin opettaja? Se kyllä sanoi näin yhdessä ketjussa: "En ole varsinaisesti opiskellut englantia yliopistossa pääaineena." Mutta ehkä toi oli vain surkea yritys hämätä (etenkin kun nolasi itsensä yhdessä ketjussa, jossa kysyttiin käännösapuja...), ettei oikea henkilöllisyys tulisi ilmi.
 
"olkiukko"
[QUOTE="Lolol";30392126]Missä mies1 on väittänyt olevansa englannin opettaja? Se kyllä sanoi näin yhdessä ketjussa: "En ole varsinaisesti opiskellut englantia yliopistossa pääaineena." Mutta ehkä toi oli vain surkea yritys hämätä (etenkin kun nolasi itsensä yhdessä ketjussa, jossa kysyttiin käännösapuja...), ettei oikea henkilöllisyys tulisi ilmi.[/QUOTE]

kahdenkeskeisissä viesteissä.
 
wannabe akateemikko
Vituttaa ku pientä sikaa ku naiset opiskelee ydinfysiikkaa ja ties mitä ja matti nykänen alias mies1 on vaan pelkkä duunari. Se käy kovasti itsetunnolle niin pitäähän sitä olla yksi palsta (niistä monista) joissa voi päteä leikisti.
 
"olkiukko"
[QUOTE="Purppura";30392175]Olen koko case:sta hieman pihalla, mutta ihan varmuudeksi nämä yksityisviestit olivat siis mieheltä miehelle mutta eivät tosi tarkoituksella?[/QUOTE]

mä en kyl ole mies vaikka nikki saattaa sellaisen kuvan antaa. :D
 
"leena"
Miks olkiukko haluat vahinkoa ykkösmiehelle paljastamalla sen sulle yksityisesti kertomia juttuja? Sillä on ollut ihan hyviä pohdiskeluita. Vai kerrotko toisten yksityisasiat aina kaikille?
 
"olkiukko"
[QUOTE="leena";30392249]Miks olkiukko haluat vahinkoa ykkösmiehelle paljastamalla sen sulle yksityisesti kertomia juttuja? Sillä on ollut ihan hyviä pohdiskeluita. Vai kerrotko toisten yksityisasiat aina kaikille?[/QUOTE]

no jos joku yks koulutuksen kertominen on niin vakavaa niin sori. :D tuskinpa ketään edes kiinnostaa.
 

Yhteistyössä