Mies1:n puolustukseksi

  • Viestiketjun aloittaja Reilu peli
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="leena";30392249]Miks olkiukko haluat vahinkoa ykkösmiehelle paljastamalla sen sulle yksityisesti kertomia juttuja? Sillä on ollut ihan hyviä pohdiskeluita. Vai kerrotko toisten yksityisasiat aina kaikille?[/QUOTE]

mielikuvitushahmot erikseen.
 
Pas Kallo
Eräänä päivänä päätin, että vielä jonakin päivänä häädän mies1:n pois täältä. Onnistuin. :) Tai onnistuin ainakin siinä mielessä ettei se enää omalla nikillään oo kehdannut mitään kirjoitella. :D Voittajafiilis.
 
spädäm!
[QUOTE="vierailia";30390536]Ainakin kuva oli alle 2 vuotta vanha. 1-2 vuotta vanha. En tiedä kuinka nopeasti sellaisesta kropasta pystyy muuntautumaan -4,4% Vin Dieseliksi.[/QUOTE]

Mielikuvitusmaailmassa tähän riittää sekunti.
 
"olkiukko"
Miks kukaan ei kerro, mikä tämä viime päivien Mies1-juttu oikein on?
minä kerron. mies1 on paljastuttanut henkilöllisyytensä: henkilöllisyydestä tehtiin keskusteluja, eli kerrottiin kuka mies1 on. ja sit mies1 on pyöriny täällä kaikilla eri nikeillä puolustelemassa itteään. ja kaikki puhuu siitä miten mies1 ei ookaan Vin Dieselin näkönen vaikka se niin väitti.
 
Mustanharmaa
[QUOTE="olkiukko";30393528]minä kerron. mies1 on paljastuttanut henkilöllisyytensä: henkilöllisyydestä tehtiin keskusteluja, eli kerrottiin kuka mies1 on. ja sit mies1 on pyöriny täällä kaikilla eri nikeillä puolustelemassa itteään. ja kaikki puhuu siitä miten mies1 ei ookaan Vin Dieselin näkönen vaikka se niin väitti.[/QUOTE]

No jopas. Mutta miten palstalaisen henkilöllisyys sitten voi paljastua? *miettii, pitääkö tässä itsekin ruveta vainoharhaiseksi* Selvittikö joku sen jotenkin hakkeroimalla vai kertoiko se itse?
 
Nykypalstalaisille tiedoksi - m1es eli minä ja mies1 ovat eri henkilöitä. Jonkin aikaa olimme palstalla yhtäaikaisesti.
Luulen tämän noston johtuvan siitä, että joku uskoi löytäneensä jotakin... :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä