miestäni pyydettiin missikisoihin tuomariksi..

juuh, näin on.

ei kait sentään mitkään oikeat missuomisempalot ole, mut tosissaan ne typykät sielä yrittää kuitenkin..

Story on my life, mä tappelen lasten ka pyykkivuorten kanssa ja mies se vaan arvioi missejä luvan kanssa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Pitäisiköhän miehesi harjoitella jo etukäteen, vaikka kotona järjestäisitte leikkikisat :D

ärskeles, en kai mä voi alkaa esiintymään, sittenhän se viimeistään huomaa sielä kisoissa että vaimo ei tosiaankaan näytä samanlaiselta kuin nuo :ashamed:
 
Saraldo
Voi miesparkaa! Mun mies varmaan haukottelisi koko session ajan ja loppujen lopuksi toteaisi, että hevosia koko joukko :LOL: . Oikeasti... mun miestä ei voi vähempää kiinnostaa mitkään missi- tai mallijutut, ei edes itse naiset. Joutuiko sun miehesi jotenkin työn puolesta tuohon hommaan? Mä en itsekään oikein ymmärrä noita missikisoja... Mutta kyllähän mäkin sellaisesta nuorena haaveilin. Iän myötä ei oikein ymmärrä, miksi joku haluaisi lähteä ihan vapaaehtoisesti sellaisille karjamarkkinoille? Ja kun vielä ajattelee, miten kaiken maailman misseydet syö uskottavuutta. Karpelastakin suurimmalle osalle tulee ensin mieleen missin titteli, ei entinen kulttuuriministeri...
 

Yhteistyössä