Mikä näistä vartalotyypeistä on lähinnä ihannevartaloasi?

  • Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
Varmaan jokin keskimmäisen ja oikeanpuolimmaisen välissä. Vasemmanpuolimmainen on ihan sellainen varsamainen, ei hirveästi minun makuuni eikä todellakaan sopisi minulle. Tykkään kurveista, mutta ehkä mielelläni olisin hippusen tuota "pulskinta" hoikempi.
 
"Kifa"
Oikeanpuoleinen on tosi hot mutta itse en ihan noissa mitoissa voisi itseäni kuvitella, enemmän sitten keskimmäinen. Vasen ihan kuikelo, olen itse joskus näyttänyt suht samalta ja siihen en halua takaisin.
 
hkkll
Oikeanpuoleinen on kaunein, mutta itse haluaisin kropalta olla keskimmäinen. Nyt taidan olla niiden väliltä. Vasemman puoleinen on vähän turhan hoikka ja nuo 2 muuta on kauniimpia kasvoiltaan.
 
Keskimmäinen ois kiva. Hyvänä kakkosena vasemmanpuolimmainen. Itse edustan tuota vasemmanpuollimmaista tyyppiä. Edit: keskimmäisen jaloilla minäkin. (famipalan viestin luettuani piti avata kuva uudestaan ja tarkistaa))
 
Viimeksi muokattu:
kirjanmerkki
keskimmäinen..paljonkohan hänen bmi noin on?? mun on jotenkin kauhean vaikeat aina miettiä minkalainen kroppa itsellä on toisiin verrattuna...mut uskoisin sijoittuvani keskimmäisen ja oikean puoleisen väliin...
 

Yhteistyössä