Mikä näistä vartalotyypeistä on lähinnä ihannevartaloasi?

  • Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Tokihan sitä hyväksyy, mutta ei se muuta faktaa että naisilla tuppaa olemaan muotoja, kurveja ja rasvaa enemmän kuin miehillä ja siksi teinipoikaa imitoiva "naisvartalo" ei ole yhtä naisellinen kuin muodokkaampi.
Vähän sama kuin että ei 7cm pitkä ja 2cm paksu sileä ja vaalea minipippeli ole yhtä miehekäs kuin tummunut 18cm suonikas ryhmykyrpä.

Luulisi aikuisten pystyvän hyväksymään kaikenmuotoiset ihmiset, olkoot sitten hoikkia tai reheviä.
 
niimpä, mä en käsitä että miten naiset voi olla niin kiinnostuneita toisten naisten ulkonäöstä

sen ymmärtää että miehet zuumailee naisia

Kateus ja kilpailuhenkisyys? Kilpailu huomiosta, niinkuin sisaruksilla? Mä oon saanut kaiken huomion skidinä, ei oo tarvinu kilpailla. En oo jaksanut kauheesti kilpailla kyl muutenkaan koskaan, multa puuttuu kai joku kilpailugeeni? :xmas:
 
Luulisi aikuisten pystyvän hyväksymään kaikenmuotoiset ihmiset, olkoot sitten hoikkia tai reheviä.

Toivottavasti moni hyväksyykin. Tässähän oli kyse ihannevartalosta, sellainen varmaan kuitenkin on niilläkin jotka silti hyväksyy kaikenlaiset. Mua ei ainkaan vois vähempää kiinnostaa onko mun hyvällä ystävällä mun ihannevartalo vai ei. LOL pelkkä ajatuskin.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
Peyote
[QUOTE="Vieras";27831518]Tokihan sitä hyväksyy, mutta ei se muuta faktaa että naisilla tuppaa olemaan muotoja, kurveja ja rasvaa enemmän kuin miehillä ja siksi teinipoikaa imitoiva "naisvartalo" ei ole yhtä naisellinen kuin muodokkaampi.
Vähän sama kuin että ei 7cm pitkä ja 2cm paksu sileä ja vaalea minipippeli ole yhtä miehekäs kuin tummunut 18cm suonikas ryhmykyrpä.[/QUOTE]


Jos tuolla tavalla voi perustella, niin koska miehet keskimäärin ovat naista suurempia ja leveitä ja lihaksikkaita, kaikista naisellisin olisi oikein pieni ja kapea nainen. Hieno perustelu. Vai mitä?
 
  • Tykkää
Reactions: Morrigan
Kateus ja kilpailuhenkisyys? Kilpailu huomiosta, niinkuin sisaruksilla? Mä oon saanut kaiken huomion skidinä, ei oo tarvinu kilpailla. En oo jaksanut kauheesti kilpailla kyl muutenkaan koskaan, multa puuttuu kai joku kilpailugeeni? :xmas:
mä luulisin että se ei mene niin, että miehet pitää kauneimpana vartalotyyppisinä sitä mikä on eniten naisten mieleen

vaikka naiset kuinka sitä toivois
 
"Vieras"
Niin, ainakin hoikkuus ja lihaksikkuus ei ole yhtään feminiinistä sillä nehän yhdistetään maskuliinisuuteen. Vaikka tosi moni nainen haluaa olla jopa lihkasikas.
Naisella tavallisesti hieman enemmän rasvaa ja kurveja kuin miehillä.

Jos tuolla tavalla voi perustella, niin koska miehet keskimäärin ovat naista suurempia ja leveitä ja lihaksikkaita, kaikista naisellisin olisi oikein pieni ja kapea nainen. Hieno perustelu. Vai mitä?
 
mä luulisin että se ei mene niin, että miehet pitää kauneimpana vartalotyyppisinä sitä mikä on eniten naisten mieleen

vaikka naiset kuinka sitä toivois

Siitä huomion määrästä sen varmaan huomaa mikä on eniten mieleen missäkin yhteisössä ja ikähaarukassa? Kyllä mä ainakin olen huomannut.

Nuorena olin vanhempien miesten mieleen (joo aikoinaan ihan oks oks juttu) ja oman ikäiset tykkäs pienistä hoikista. Onneks löyty kuitenkin myös tyyppejä, jotka tykkäs just leveästä lantiosta ja vähän kookkaammastakin naisen alusta. Ja mitä eniten kuulin kuitenkin, oli se että kasvot ne tärkeimmät kuitenkin on. Minun otantaa siis vain. En onneksi tunne koko Suomen, saati koko maailman miehiä. Ehe ehe. :D
 
Peyote
[QUOTE="Vieras";27831577]Niin, ainakin hoikkuus ja lihaksikkuus ei ole yhtään feminiinistä sillä nehän yhdistetään maskuliinisuuteen. Vaikka tosi moni nainen haluaa olla jopa lihkasikas.
Naisella tavallisesti hieman enemmän rasvaa ja kurveja kuin miehillä.[/QUOTE]


Eli kun miehen pitää olla sekä hoikka että lihaksikas, naisen pitää olla mahdollisimman vähän sitä, eli tosi lihava ja lihakseton vai? :D
 
En minä kyllä ymmärrä tätä akkojen kilpailuviettiä ja vittuilua. Miksi ensimmäinen on kuikelo ja viimeinen punkero? Onko se nyt ihan oikeasti mahdotonta sanoa mistä tykkää ja minkälainen on ilman että tarvitsee moittia niitä muita. Tai kertoa sitten mistä ne kaikki miehet pitää, koska joku naisyksilöhän senkin tietää...

Jotkut on niin kaikkitietäviä, besserwissereitä katos. He he. Se on kiva toisaalta, ei tarvitse itse miettiä mitään kun joku toinen tietää sua paremmin kuitenkin. ;)
 
[QUOTE="Vieras";27831265]Ei mikään ihme jos useimpien miehet ei ole tyytyväisiä kun moni haluaa olla muodoton lauta (vasen). Ärsyttää kun kaikki miehet kyylää ja lääppii baarissa kun mulla on muotoja kunnolla. (himpun verran enemmän painoa ja muotoja kuin oikealla)[/QUOTE]

Eipä tuollekaan mitään voi jos on lauta. Luoja senkin on luonut.
Ja se hyvä puoli on että miehet ei tuijota tai lääpi :D
Saa olla rauhassa :D
Ja ehkä silloin miehet kiinnostuu muustakin kuin muodoista :xmas:

Jokainen on millainen on, pääasia että on itse tyytyväinen :)
Ja jos ei ole, voi yrittää tehdä jotain asialle.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
Eipä tuollekaan mitään voi jos on lauta. Luoja senkin on luonut.
Ja se hyvä puoli on että miehet ei tuijota tai lääpi :D
Saa olla rauhassa :D
Sitä syntyy tietynlaiseen vartalomalliin. Vähän sitä voi muokata, mutta ei paljoa. Ainakaan ilman kirurgin veistä.

On tarkoitettu että meitä on eri mallisia, hemmetti kuin kaikki olis yhdestä puusta veistettyjä.... sellainen söpö robottimaailma. Olis tosi ihanaa. Ei vois ees "ihi-me-tel-lä" ton ja ton tyyliä ja vartaloa ja ulkonäköä. Vähänkö tylsää. :saint:
 
no toi on kyllä totta ja sillä vois perustella sitä että nainen tykkää toisen naisen ulkonäöstä mutta sitte jää vielä se pakonomainen tarve haukkua kolmatta
No tuon tajuaminen on kyllä haastavaa. Liittyy kaikkeen haukkumiseen. : /

Ja aloitukseen:
Minusta aloituksen kaikki vartalot olivat kauniita, oma ihanteeni olisi keskimmäinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27831927:
Se on ihan yksinkertaista: naisen vartalo on kauniimpi kuin miehen, ja siksi naisten vartaloita on kiva katsella. Simple. :D
Olen eri mieltä. Vaikka kyllä tykkään ihastella myös kauniita naisia. Enemmän kylläkin kokonaisuutta, ei vartaloa. Jotkut ihmiset ovat vaan vetoavia, ovat miehiä tai naisia, ja niitä tuijottelen sitten vaikka ruokalajonossa. Enkä yhtään tiedä onko siellä sikspäkkiä paidan alla enkä kyllä välitäkään.

Joka tapauksessa minun mielestäni miesvartalo on hyvin kaunis, jopa erilaisissa mittasuhteissa.
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop

Yhteistyössä