Mikä näistä vartalotyypeistä on lähinnä ihannevartaloasi?

  • Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
Ja kyllähän sitä nuorempana loukkaantui kun laudaksi haukuttiin (oli kyse rinnoista tai pepusta) mutta minkäs teit.
Osa ehkä haukkui leikillään, osa tosissaan.

Ja tuohan mediakin aina esille näitä muodokkaita naisia.

Kun muistelen nuoruutta, niin kukaan ei jäänyt ilman haukkuja, oli sit minkälainen vain. Yhtäkin haukuttiin tosi paljon, koska oli vain yksinkertaisesti täydellisen näköinen.
 
"vieras"
Tällähetkellä kelpuuttaisin noista ihan minkä vaan. Itse viimeisillään raskaana ja painoa on tullut ihan LIIKAA, joten tuo oikeanpuolimmainenkin vartalo tuntuisi tähän omaan verrattuna ihanteelliselta.

Jos kuitenkin olisi varaa valita niin ehdottomasti tuo keskimmäinen, vastaa aika tarkasti mitä pidän itse ihanteellisena ja miltä haluaisin näyttää (vähän hoikempanakin menisi). Itse haluaisin olla hoikka, mutta vähän pehmeä ja naisellinen kuten kuvan keskimmäinen nainen. En tykkää liian treenatusta vartalosta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27832820]Tällähetkellä kelpuuttaisin noista ihan minkä vaan. Itse viimeisillään raskaana ja painoa on tullut ihan LIIKAA, joten tuo oikeanpuolimmainenkin vartalo tuntuisi tähän omaan verrattuna ihanteelliselta.

Jos kuitenkin olisi varaa valita niin ehdottomasti tuo keskimmäinen, vastaa aika tarkasti mitä pidän itse ihanteellisena ja miltä haluaisin näyttää (vähän hoikempanakin menisi). Itse haluaisin olla hoikka, mutta vähän pehmeä ja naisellinen kuten kuvan keskimmäinen nainen. En tykkää liian treenatusta vartalosta.[/QUOTE]

Mulla tuli kolmannesta painoa 25kg ja olen tuon vasemmanpuoleisen ja keskimmäisen väliltä.
Nuorin nyt 3v.
En ole mitenkään edes treenannut. Imetys vissiin vei kiloja ja normaali liikkuminen ulkona.
 
"Anne"
[QUOTE="Vieras";27831265]Ei mikään ihme jos useimpien miehet ei ole tyytyväisiä kun moni haluaa olla muodoton lauta (vasen). Ärsyttää kun kaikki miehet kyylää ja lääppii baarissa kun mulla on muotoja kunnolla. (himpun verran enemmän painoa ja muotoja kuin oikealla)[/QUOTE]

Läski valitsee paikkansa, ei kantaja. Minulla ei mene mitään tisseihin tai perään vaan vyötäröön ja jalkoihin, sinne häviää muodot kun kiloja tulee.. no thanks..
 
Aamukahvi harmaana
vasemmanuoleinen. Ihan sama, mitä muut tykkää, mutta MINUN oloni on paras tuollaisessa kropassa. Muodokkaat naiset on kauniita, kuten tuo oikeanpuoleinen, ei vaan sovi mulle.
 
"vieras"
Vasen, ja siis sen mallinen olenkin, tosin hieman isommilla tisseillä (c-kuppi), eikä haittais vaikka olis pienemmät rinnat eli ihan niinku kuvan kropassa.

Mun mielestä nuo kaikki vartalomallit on kauniita, ja kaikki voivat hyvinkin olla normaalipainon sisällä. Turhaa täällä toiset haukkuvat vasemmalla olevaa liian laihaksi (jopa laudaksi) tai oikealla olevaa läskiksi. Tai saati sitten väittävät tietävänsä mitä kaikki miehet on mieltä.
 
minäää
Hassua, miten moni valitsisi keskimmäisen. Oma ihanteeni on ehdottomasti tuo vasen. Keskimmäisellä on liian leveä lantio ja liian isot rinnat. Näyttää sen takia jopa vähän pullukalta, vaikkei muuten sitä oliskaan.
 
"vieras"
Vasemmanpuoleisesta saisi ottaa kymppikilon verran pois, selkeästi painaa liikaa. Keskimmäinen on lihava ja oikeanpuoleinen ihan hirveä sotanorsu, vetää vertoja ihan maailman lihavimmalle ihmiselle. Tässä palstan yleinen mielipide näin pähkinänkuoressa. Anorektikot rulettaa!



:xmas:
 

Yhteistyössä