Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
v
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"

Olen kuullu saman vitsin näin:
***** Mäki ja ***** Kylmänen esittelivät itsensä toisilleen:
- mäen anna
- kylmäsen usko
 
saga79
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
mun kummitäti on sukunimeltään kaveri. monta kertaa on hyvät ilmeet saatu esim kaupan kassoilla kun katsovat kortissa olevaa nimeä :LOL:
ja yksi mikä on niin sotkasiira :whistle:
Miehen suvun puolella on monta Sotkasiiraa
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
***** Kaljula.....hirvee
Etunimestä päätellen ei ole kyse suomalaisesta vaan virolaisesta nimestä. Virossa kalju tarkoittaa kalliota eli nimen voisi siis suomentaa ***** Kalliola eli ei mikään paha nimi =)

Jaksoin lukea vain 12 sivulle asti joten en tiedä onko nää jo mainittu täällä:
Karjula, Viinamäki, Paloposki ja Vahvaselkä tuli äkkiseltään mieleen eli jotka mielestäni olleet aika hauskoja nimiä.
 
haha
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäki-lahna :)
vasara-hammare
ja nyt en oo varma miten tää kirjoitettiin mutta äännettiin "v*itusta" se vähän nauratti.
tunnetteko muuten annaa? sukunimeltään sullemäki? jäi vanhaks piiaks nimensä takia ku esitteli aina ittensä "sullemäen anna"
Sukunimeä Sullemäki ei oo olemassa.
Mä en anna. Kyl mä sen usko.
***** Mäki. ***** Kylmänen

Tää on vitsi....
Pitkä sen jorma.

 
en oo lukenut koko ketjua,liekö jo mainittu, mutta eräällä hautausmaalla on JÄNIS. etunimeltään *****. Tämä ilmeisesti joku edesmennyt taiteilija tai joku,en muista enää. Mutta kyllä tavasin moneen kertaan,kun ekan kerran näin..että ***** Jänis........ :xmas:
 
jessicanmami
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Riparilla kaauuuaaan sitten oli yhden tyton sukunimi Sikio (pisteet sitten tuohon o'n paalle). Se oli silloin minusta aivan kamala nimi, ja on edelleenkin.
Mäkin oon tuntenut yhden Sikiön. ..tosin se oli poika. =)

Mut hauskin minusta on ollut niinkin tavallinen (kai?) kuin Mansikka. :D

Koska se ei sopinut sille isolle miehelle minusta ollenkaan... :D
mä olin kerran yhdes tarhas töissä jos oli lastentarhan opettajan sukunimi mansikka ja siin ryhmäs oli yks mansikalle allerginen lapsi :)
 

Yhteistyössä