Mikä on hyvä paino 160 cm pitkälle?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En kyllä ymmärrä miten jotkut mallit voi painaa niin kovin vähän. Siis että miten ne tekee sen? Itse olen 162 cm ja painan 57 kg ja silti oon mielestäni normaali ja ehkä hoikkakin. Mulla on lihasta sen tiedän, mutta samalla periaatella jos olisin malli minun pitäisi painaa jotain 42 kg... En käsitä, kuka oikeasti edes pitää sellaisesta vartalosta?
Olen samaa mieltä kanssasi ja vielä samanpituinen ja painoinen. Olen omasta mielestäni hoikka ja oikein tyytyväinen painooni.
 
vierailija
En kyllä ymmärrä miten jotkut mallit voi painaa niin kovin vähän. Siis että miten ne tekee sen? Itse olen 162 cm ja painan 57 kg ja silti oon mielestäni normaali ja ehkä hoikkakin. Mulla on lihasta sen tiedän, mutta samalla periaatella jos olisin malli minun pitäisi painaa jotain 42 kg... En käsitä, kuka oikeasti edes pitää sellaisesta vartalosta?
Olen samaa mieltä kanssasi ja vielä samanpituinen ja painoinen. Olen omasta mielestäni hoikka ja oikein tyytyväinen painooni.
 
vierailija
155 ja painan 38-40

painoa en ole saanut kovallakaan yrityksellä nousemaan. Rasvaa ei keräänny ja mitattu on että on vaan pelkkää lihasta ja luuta. ahdistavaa..

Olenkin miettinyt pitääkö jo ihan hakea jostain apua. Mutta mistä ja mitä sanoa, kun en sairasta anoreksiaa, mutta on pieniä hetkiä kun ruoka ei maistu ja laihdun jo pärissä päivässä samaan jos olenkin saanut edes pari kiloa.
 
vierailija
155 ja painan 38-40

painoa en ole saanut kovallakaan yrityksellä nousemaan. Rasvaa ei keräänny ja mitattu on että on vaan pelkkää lihasta ja luuta. ahdistavaa..

Olenkin miettinyt pitääkö jo ihan hakea jostain apua. Mutta mistä ja mitä sanoa, kun en sairasta anoreksiaa, mutta on pieniä hetkiä kun ruoka ei maistu ja laihdun jo pärissä päivässä samaan jos olenkin saanut edes pari kiloa.

Niin ja lisään vielä, että olen hyvin epävarma nykyään juuri sen takia omasta vartalostani, että kuulen joka päivä miten laihoja haukutaan, se saa vaan stressaamaan enemmän koko asiaa, ja vihaamaan itseäni. Tuntuu epätoivoiselta..
 
vierailija
Onpa täällä sairaita ihmisiä. :--) Sinä et ole läski jos olet 160cm ja 50-60kg, sun ei todellakaan tarvi laihtua. Mä olin ihanan hoikka ku painoin jopa kauhistuttavat 64kg ja oon 160cm, nyt abouttirallaa 71kg, 8kg ylipainoa, ja en silti ole mikään sotanorsu koska kilot on niin tasaisesti kropassa, paljolti perseessä, reisissä ja myös tisseissä. Mulle on sanottu että en näytä ylipainoiselta ja tiedostan sen kyllä itsekin. Ihmiset on erilaisia.
 
vierailija
162 cm ja 56 kg. Ikä lähempänä 40 v. Muutama vuosi sitten olin vielä 52 kiloinen, huomasin vasta, kun pöksyt rupesivat kiristämään, että olen saanut lisäkiloja. Ois ollut kiva, jos kilot ois kertyneet ennemmin rintoihin kuin lanteille!
Joskus painoin alle 50 kg, silloin olo oli huono.
 

Yhteistyössä