Mikä on hyvä paino 160 cm pitkälle?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
161cm ja parhaiten voin, kun painan 53-54 kg. Jos sitä vähemmän, niin tissit lähtee, mikä ei ole kiva. Talvella paino nousee muutaman kilon, joulunjälkeisturvotuksessa jopa 58-59kg mikä on ikävää ja olo huono. Ruumiinrakenne normaali ja rintava, ei ainakaan mikään siro.
 
vierailija
Oon 160cm ja jotai 50-52kg oon. Toivoisin että olisin ehkä 47-49kg koska näyttää että oon tosi läski vaikka en oo mulla on vaan lantio aika iso Ja oon siis 11-vuotias
 
vierailija
Oon 160cm ja jotai 50-52kg oon. Toivoisin että olisin ehkä 47-49kg koska näyttää että oon tosi läski vaikka en oo mulla on vaan lantio aika iso Ja oon siis 11-vuotias
 
vierailija mies
Oon 160cm ja jotai 50-52kg oon. Toivoisin että olisin ehkä 47-49kg koska näyttää että oon tosi läski vaikka en oo mulla on vaan lantio aika iso Ja oon siis 11-vuotias
unohda ne numerot. sä oot sen näkönen kun oot. siihen et voi vaikuttaa, mutta pukeutumiseen voit. kannattaa opetella ottamaan huomioon omat vartalon muodot vaatteita ostaessa eikä yrittää väkisin muodin mukana. näin juurikin eilen naisen, jolla oli lantiota eikä näyttänyt lainkaan pahalta vaan aivan päinvastoin kun oli osannut valita sen mekon sen lantion mukaan eikä mitään vartaloa nuolevia housuja, jotka olis vaan korostanut sitä lantiota.
 
vierailija
Ite oon just 15. Vuotta täyttänny ja olen 161cm pitkä, painoa oli ennen 57kg mutta jouduin syömään kuukauden kortisonikuurin (ekoina kahtena viikkona joudin syömään päivässä 70grammaa kortisoonia) niin painoa tuli 10kg lisää... Ihan hirveä olo tällähetkellä eli muutan vähän elämäntapoja niin eiköhän se paino ennalleen pala :) Mulla ollut aina ongelmia painon ja itseluottamuksen kanssa joten painon nousu oli mulle tosi iso asia
 
vierailija
Hyvä ja rehellinen ketju.
Mä olen 35v,159 cm ja 53 kg. Mun mielestä vähän painava mutta mulla onkin päävikaa. Täällä kaikki väittää olevansa alle 50 kg. Paskanmarjat. Mä saan jatkuvasti kuulla olevani tosi hoikka. Ihan kateellisuuteen asti. Painoin joskus 44 ja aika pahalta ja harvinaisen laihalta näytin nyt kun jälkeenpäin kuvia katselee . . .
Olkaa murut normaalin painoisia ja tyytyväisiä itseenne .
 
vierailija
En kyllä ymmärrä miten jotkut mallit voi painaa niin kovin vähän. Siis että miten ne tekee sen? Itse olen 162 cm ja painan 57 kg ja silti oon mielestäni normaali ja ehkä hoikkakin. Mulla on lihasta sen tiedän, mutta samalla periaatella jos olisin malli minun pitäisi painaa jotain 42 kg... En käsitä, kuka oikeasti edes pitää sellaisesta vartalosta?
Olen 162 cm ja painan kilon enemmän ( 58 kg) ja olen todella tyytyväinen tähän olotilaan.
 
Moivaa
Oon n. 162cm pitkä ja painan ehkä 53kg ja tänää ku puhuttiin mun kaverin kaa painosta nii se sano mulle et jos painaisin 50 kg nii se ois jo vähä lihava.. Pisti vähä tunteisiin
 

Yhteistyössä