Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Kerava. Hyi s****** :x
Ja mikä vika tässä? Perustelkaa vastauksianne, niin viisastumme, kun luemme :)
Siellä on juomavedessä jotain vikaa, kaikki käyttäytyy niin kuin niiden aamumuroihin olisi pissitty. Lisäksi se on "kaupunki" jossa ei ole mulle yhtään mitään, ei edes järveä lähellä. Hyvä puoli Keravassa onkin, että sieltä pääsee nopeasti Helsinkiin oikeiden ajan vietteiden pariin. Spurgujoukkojen ja teinienryökkiöiden ohikulkeminen juna-asemalta kotiin oli aina yhtä ihanaa :flower:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Mä olen asunut vain ihanissa paikoissa (Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla), mutta olen käynyt muutaman kerran kyläilemässä Oulussa ja se on kyllä ihan ylijärkyttävä paikka :x Uskomatonta, että joku voi asua siellä. Kaukana kaikesta, ruma ja haisee pahalle.
Miten niin kaukana kaikesta?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:
Kerava. Hyi s****** :x
Ja mikä vika tässä? Perustelkaa vastauksianne, niin viisastumme, kun luemme :)
Vaikeahan noita on perustella, Kerava on ihan Kerava.
Mä en ole siellä edes asunut mutta se on kokonaisuudessaan niin ruma kaupunkikuvaltaan, surkeat palvelut, yms.
 
sarppii
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
En oo asunu mutta Varkauteen en muuttais ikinä enkä Kouvola/Valkeala/Kuusaankoski :x
Mikäs Kouvolassa nyt niin kamalaa on? Oletko ikinä edes käynyt? Sitä paitsi mainitsemasi kunnat on nykyään yhtä samaa kaupunkia eli Kouvolaa.
juu olen kyllä käynyt :x ja niin karmea paikkakunta että sieltä lähtee aina yhtä hyvillä mielin pois =)
Mistä Kouvolan osasta sä nyt puhut?
Valkealasta? Kuusankoskesta? Voikkaasta? Elimäestä? Anjalankoskesta? Vai itse "keskustasta" eli Kouvolasta?
Kuule ihan koko helahoito samanlaisia tuppukyliä, rumia rakennuksia ja tympeitä ihmisiä täynnä =)
Minusta taas ihmiset ovat täällä avoimempia ja helpomin lähestyttäviä.Eivät todellakaan tympeitä.Olin jopa positiivisesti yllättynyt ku tänne muutin et kuinka helppo tääl on ihmisiä lähestyä. Itse olen tänne lahdesta muuttanu ja siellä ne ihmiset vasta tympeitä ovat.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja tappuri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tappuri:
järvenpää -suomineidon perseenreikä
no heippa vaan sullekin! oletko keravalainen?

musta järvenpää on erittäin hyvä paikka asua.
noup.helsingistä.mutta olen asunut järvenpäässä.
Tavallaan ymmärrän. koska on pieni paikka. itse syntyperäinen, joten mulla on tietty juuret eli perhe ja ystävät täällä. voin kuvitella että isommalta paikkakunnalta tulleelle ei ole kauhean sopiva.
 
Simo on aika paha "pieni pitäjä ennen kemiä jossa maa on karua ja ihmiset vajaaälyisiä"
Kouvola on ihan kiva paikka ja sen ympäristö, vanhemmat ihmiset mukavia mut nuoret tosiaan ihme möröjä, kaupan kassat ei hymyile, ei tervehdi toisin kuin täällä kotona lapissa.
 
pokermama
Itse järvenpäässä 20 vuotta asuneena sitä paikkaa ei omasta mielestäni voita mikään,mutta elämäni suurimman virheen tein,kun KERAVALLE muutin,onneks nyt sit pääsin sieltä maaseudun rauhaan nurmijärvelle ;D Joten,KERAVA ehdottomasti epämieluisin paikka.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haisu:
Simo on aika paha "pieni pitäjä ennen kemiä jossa maa on karua ja ihmiset vajaaälyisiä"
Kouvola on ihan kiva paikka ja sen ympäristö, vanhemmat ihmiset mukavia mut nuoret tosiaan ihme möröjä, kaupan kassat ei hymyile, ei tervehdi toisin kuin täällä kotona lapissa.

simosta samaa mieltä...nyt tässä muuan vuoden asunu täällä
 
Gluteus maximus
Pietarsaari. Suomenkielisenä olet toisenluokan kansalainen jota ei tarvitse palvella ja lähes kaikki ovat aina naama norsunveellä kun siellä vierailee. Valitettavasti äitini ja anoppini eivät ole vielä tajunneet sieltä poistua joten aika usein tulee käytyä ja aina yhtä usein olen helpottunut siitä, että pääsen sieltä pois.
 

Yhteistyössä