Mikä rutto mua vaivaa? Auttakaa!

Tiedän että lääkäri olis se ensimmäinen juttu mihin pitäis mennä, mut mut... Mulla on ollut jo 3 viikkoo ihan kauhea väsymys ja viimeinen viikko ollut karsea olo muutenkin, huimausta, pahoinvointia, päänsärkyä, turvotusta mahassa, voimattomuutta, ruoka ei oikein maistu, muistihäiriötö, yms. Ja vaikka nukun niin silti oon tosi väsy. Ulkona oon ihan virkee ja jaksan tosi hyvin mut kotona oon ihan nuutunut. Mitä ihmettä tämä voi olla? Kilpirauhasen vajaatoiminta, masennus ( mieli on virkee suuren osan ajasta), raskaus, hometta/ kosteusvaurio kotona... Mitä ???? Auttakaa jos joku vaan jotain tietäisi?
 
ggg
Ootko tehny raskaustestin? Onko raskaus ylipäätään mahdollinen? Täällä ei pitäs kaikkee kertoo mut meillä oli s***** ;) menkkojen vikana päivänä ilman ehkäsya ja pelkään nyt pahinta sillä myös. Vaikka vauvat on ihania mut...
En ole tehnyt. En mä oikein usko raskauteen, kun käytetty aina kumia ja menkatkin tulee.

Enkä ns. saa tulla raskaaksi, terv. syistä.
 
"Vieras"
Raskaus mullekin ekana mieleen tuli, mutta toinen mitä mietin, niin mulla teki viljat tuollaisia oireita... Niin hassulta kun se kuulostaakin... Myös rytmihäiriöt kuului siihen samaan sarjaan. Toki nuo oireet voi viitata moneen muuhunkin, mutta kunhan ajatuksia heittelen ilmoille!
 
"vieras"
Mulla tuli just noita oireita homekämpästä... mies alkoi oirehtia vasta kaksi vuotta myöhemmin, ja silloinkin tosi vähäisesti muhun verrattuna. Loppuivat kuin seinään kun muutettiin pois, mutta homekämpästä tuotujen tekstiilien lähellä sama olo alkoi, kunnes sain ne pestyä kunnolla. Aika raskauttavaa, jos muualla kuin kotona olo on normaali, mutta kotona taas huononee...
 

Yhteistyössä