Mikä siinä persereiässä kiihottaa???

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi se olisi naista halventavaa?

Ja ei kai kukaan paskasta persettä pane.
Perseen voi pestä, ihan niinkuin pimpsan tai vaikka kädetkin.

Mä en voi sille mitään, mutta mua ällöttää ajatus ihmisistä, jotka eivät pese persettään vaan pinnistelevät jotain leipäpullamössöpaskaa ulos peräsuolesta, jonka jälkeen ainoastaan pyyhkivät paskasta aukkoa paperilla ja ties miten haiseva ja likainen paskareikä se sitten on.
Kaiken kukkuraksi jää varmaan jotain kakkamolekyylejä hengaan siihen aukolle, kun paperilla vaan vähän ryppyreikää sorkitaan.

Yäh, jotenkin ihan hemmetin tuhnua.
Kannattaa tarkistaa ruokavalio, jos peräpäästä lentää varpusparvi. Tervevatsaisen normaalin ruokavalion ylijäämätuotos on siisti kiinteä pötkylä, joka ei tahraa tai jätä mitään vanoja jälkeensä, eikä jää paperiinkaan kakkajälkiä.
 
Okei, selkeästi moni ei ole kokeillut peppupanoa.
Se on ihan okei. Ei kaikki halua.

Mä tykkään.

Peppu on ihan puhdas kun sinne työnnellään ja sitä voi ihan nuollakin.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
Siis hyi H_TTO! Se kuuluu homoiluun. Se lisäksi sattuu ihan liikaa. Jos ei pimppa kelpaa niin goodbye..En anna miehelle p-reikää vaikka sitä kokoajan vonkaa.Taitaa olla piilohomo hänkin.T:nainen 22v.yhdessä
 
Siis hyi H_TTO! Se kuuluu homoiluun. Se lisäksi sattuu ihan liikaa. Jos ei pimppa kelpaa niin goodbye..En anna miehelle p-reikää vaikka sitä kokoajan vonkaa.Taitaa olla piilohomo hänkin.T:nainen 22v.yhdessä
Niin ... se riippuu meisselin koosta. Tästä syystä en ole ikinä uskaltanut edes pyytää, koska se on varmaa, ettei kukaan pasko sellaisia kankia kuin minulla on haaravälissä :)
 

Yhteistyössä