Mikä tekee sinut onnelliseksi?

  • Viestiketjun aloittaja pez
  • Ensimmäinen viesti
Lapset, perhe kaikkineen. Tällä hetkellä erityisesti vielä raskaus. Koira ja kaikki läheiset. Ihanat ilmat, mukava työ.

Mutta siis ihan niitä parhaita juttuja on tietty se että tyttö nykyään haluaa niin usein halata ja antaa pusuja. :heart: On onnellinen. Pojussa aina se hymy... Ja koko onnellinen ja huoleton olemus. Minulle parasta oppituntia siitä mitä on nauttia juuri tästä hetkestä!
 
Minut tekee onnelliseksi...
Kuopuksen iloinen nauru.
Kun on rauhallinen aamu- tai iltahetki ja olo muutenkin tyyni ja rauhallinen.
Kun kuuntelen tyttäreni ja muiden taitavien lasten soittoa ja esiintymistä.
Kun olen onnistunut tekemään jotain ja voin olla aidosti tyytyväinen "käden jälkiini".
 
olen toodella onnellinen kun viikon päästä saan ehkäisyrenkaan pois, pääsen kupari kierukan asennukseen...ja siihen loppuu ahdistus, alakuloisuus ja masennus mitä kaikenmaailman hormoonit on mulle puoli vuotta aiheuttanut! koko aikana olin 3 viikkoa ilman mitään ja se aika oli iiihaaanaaa, ja nyt se koittaa taas, lopullisesti :) sepä sitten vaikuttaa sitten koko ihanaan perheeseen joka on nyt saanut katsella hormoonihirviötä...
perhe, kesä, hyvä mieli :)
 
Non compos mentis
Hyväksyn ne asiat, joita vastaan pullikoiminen ei auta, elän haluamatta mitään ja elän "työteliäässä yksinäisyydessä" etsien keinoja tehdä maailmasta meille kaikille parempi paikka. Pyrin olemaan sekoitus utilitarismia, zeniä, epikurolaisuutta yms. Kilvoittelu on kovaa, joskus sitä täytyy pysähtyä miettimään, mitä elämäänsä oikeasti tarvitseekaan. Minun kohdallani totuus on, että aika vähällä pärjää. Onni on mielentila, eikä siihen vaikuta mikään ulkoinen.
 

Yhteistyössä