Mikä turha/mitätön asia sua ärsyttää?

Mua ÄRSYTTÄÄ hyvin suuresti se, ettei osata pätkän vertaa kirjoittaa yhdyssanoja! :kieh:
Kirotusvirheitä tulee jokaiselle, mutta ettei edes tyyliin hammas harjaa tajuta yhteen kirjottaa!?!? :stick: Aaaargh!

Ja tällähän ei siis tuon taivaallista merkitystä sinänsä maailman menossa ole, mutta murrrrrr että saa mun niskakarvat pystyn! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22421252:
Mua tökkii se, jos joku ei meinaa uskoa mua asiassa, jossa tiedän olevani oikeassa. :D

Ja yhdyssanavirheitä tulee ihan vahingossa itse kullekin. ;) En ruukaa näitä nettikirjotteluja oikolukea, saattaa tulla pilkut ja sanat miten sattuu.
Toi uskomisasia on kyl niin totta kans! :D Varsinkin jos on sitä semmosta mä-oon-aina-oikeassa -tyyppiä... ;) En tunnusta mutta.... :whistle:
 
köyhyys on ilomme
Mua ärsyttää se, että ei voi mennä lasten kanssa ulos märällä kelillä kun ei ole varaa ostaa kuravaatteita.
Sit kun mennään niin heti on lapaset märkänä ja samoin puku mustana/likaisena ja pyykkikone laulaa eikä tarvitse mennä ulos enää samanpäivän aikanna kun ei ole vaihtovaatteita.
 
Mun ärsytys kanssa menee enempi tuonne kielioppipuolelle. Ärsyttää nykyään todella paljon erittäin yleinen virhe eli kun puhutaan alkaa sanan jälkeen mm. kirjoittamaan, hiihtämään, jotain ...naan/nään-päätteillä. Hyvin yleistä. Nykyään vaan ärsyttää tämä.
 
Mun ärsytys kanssa menee enempi tuonne kielioppipuolelle. Ärsyttää nykyään todella paljon erittäin yleinen virhe eli kun puhutaan alkaa sanan jälkeen mm. kirjoittamaan, hiihtämään, jotain ...naan/nään-päätteillä. Hyvin yleistä. Nykyään vaan ärsyttää tämä.
Minä teen tuota alvariinsa etenkin nettikirjoittelussa.
Samoin huomaan oikovani tekstiä puhutun kielen suuntaan...
: /
 
Alkuperäinen kirjoittaja köyhyys on ilomme;22421292:
Mua ärsyttää se, että ei voi mennä lasten kanssa ulos märällä kelillä kun ei ole varaa ostaa kuravaatteita.
Sit kun mennään niin heti on lapaset märkänä ja samoin puku mustana/likaisena ja pyykkikone laulaa eikä tarvitse mennä ulos enää samanpäivän aikanna kun ei ole vaihtovaatteita.
Onko kurahousut oikeasti niin pois budjetista? Just ostin tytölle uudet 8,90 maksoivat. Meillä on myös talvirukkaset 8,90, jotka pitävät vettä ihan ok (HC kids), kumppareita saa myös alle kympin... Jesper Juniorissa myydään Jonathanin rukkasia usein suurella alella, itse oon ostanut niitä sieltä neljän euron hintaan. Tosin ne ei meillä ole pitäneet vettä kovin hyvin, mut niiden PITÄS olla vettäpitäviä (liekö itse pilattu noi jotenkin..).
 
huohh
Ärsyttää kaksplussan hitaus (en tiedä johtuuko koneestani tai netistä, mutta mulla tämä vain toimii usein hitaasti) ja sitten se spämmeri, joka ei päästä hyviä ja asiallisia viestejä läpi kun kirjoittaa harmaana. Kun ei ole edes mitään järkevää selitystä miksi se jättää jotkut viestit julkaisematta.
 

Yhteistyössä