Miksei voinut saada ei kuspää exsää?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hakattu:
juupa juu.. taas niin fiksua tekstiä vieraalta!! olisko munki pitäny tietää että mun exä alkaa hakkaa mua? kun mitään viitteitä ei ollu siitä. oltiin yhessä pitkään ja hakkaaminen alkoi kun aloin oottaa meidän lasta. jos me tiedettäis etukäteen mitä tuleman pitää niin luulen että paljon olis jääny lapsia tekemättä ja monia eroja ja suhteitakin läpikäymättä
Kaikki eivät toki voi aavistaa, mitä tuleman pitää.

MUTTA: ap oli herranjumala pari vuotta yhdessä ex:sä kanssa ennen lapsen hankinta!!! Jos hän olisi odottanut pari vuotta lisää, olisi riski aika varmasti pienentynyt.

Tilastollinen fakta on alkoholismin, perheväkivallan jne suurempi esiintymistiheys tietyntyyppisen väestön keskuudessa. Miehen voi ainakin yrittää valita siten, että hän ei kuulu tiettyyn sakkiin.
Tuossa yhdessä kohtaa tuli sulta aika paksua tekstiä..
alkoholismia,hakkaamista yms on niissä rikkaissa ja "hyvin" kasvatetuissa piireissä,tunnut aika tekopyhältä ihmiseltä!
Missä kirjoitin, että alkoholismia ja väkivaltaa ei esiinny rikkaissa ja hyvinkasvatetuissa piireissä?

Tilastollinen tosiasia muuten kuitenkin on, että työssäviihtymätön, taloudellisten vaikeuksien kanssa painiskeleva kouluttamaton tyhjäntoimittaja on se potentiaalisempi juoppo/ hakkaaja.
älä viitsi jeesustella!
En jeesustele vaan puhun asiaa. tekeekö totuus kipeää?
no ei tee kun en omista alkoholisti miestä enkä hakkaajaa.perheemme on yhteinäinen.
mutta en pidä ihmisistä jotka latelee niitä "vain ja ainoastaan minä tiedän missä on vika" löpinöitään.
en jaksa noin idiootin kanssa vääntää,aplle tsempiä toivottavasti keksit huomiselle jotain.
öitä muille!

Juu, minäkin pystyn havaitsemaan sinun fiksuutesi ulosantisi ja oikeinkirjoituksesi tasosta;)
hyvä juttu:)se kun on hankala rustata kynsilakat kynsissä tähän noin fiksulle ihmiselle takaisin vastausta:)

Lopetan väännön tähän hedelmättömänä, mutta täytyy vielä kuitata kerran. Mullakin kynsien lakkaaminen aiheuttaa usein sitä, että on alettava nimittelemään ihmisiä idiooteiksi keskustelupalstalla:)
 

Yhteistyössä