Mikset laita talven tullen itseruskettavaa tms. vaan hillut kadulla nahka vakoisena?

Oikeasti kamalan näköistä, kun jotkut ovat niin valkoisia, että verisuonet paistaa läpi. Miksette siis tee asialle jotain? Ymmärrän, ettei kaikilla ole mahdollisuutta käydä päivettämässä ihoaan etelässä ja kaikki eivät solariumeista välitä, mutta miksette laita edes itseruskettavaa tai käy suihkurusketuksessa? Ei nyt tarvitse miltään nuohoojalta näyttää, mutta päivettäisitte itseänne edes pari astetta? Näyttäisitte paljon terveemmiltä. :|
 
En jaksa läträtä semmosten rasvojen kanssa. Mulla on kuiva ja herkkä iho ja se ei kestä esim. mitään hajustettuja voiteita. Ja vaikka olisikin mulle sopiva tuote, en jaksaisi alkaa läträämään sen kanssa ja pelkäämään mahdollisia "rusketus"raitoja. Toisinsanoen mua ei kiinnosta miltä näytän toisten silmissä.
 
[QUOTE="vieras";27362582]Miksi, oi miksi, björn, olet noin epämuodikas?! :O

KUKAAN ei enään käy solariumissa tai ota aurinkoa, se on EPÄTERVEELLISTÄ. Puhumattakaan itseruskettavista, ne on likaisen näköisiä. Oikeen white trash touhua.[/QUOTE]

Levitä paremmin niin saat tasaisen lopputuloksen. Mistä lähtien valkoinen nahka=koomapotilaalta näyttäminen on ollut muodikasta?
 
En jaksa läträtä semmosten rasvojen kanssa. Mulla on kuiva ja herkkä iho ja se ei kestä esim. mitään hajustettuja voiteita. Ja vaikka olisikin mulle sopiva tuote, en jaksaisi alkaa läträämään sen kanssa ja pelkäämään mahdollisia "rusketus"raitoja. Toisinsanoen mua ei kiinnosta miltä näytän toisten silmissä.
Oletko masentunut, kun sinua ei kiinnosta, miltä näytät?
 
"vieras"
Niin huvittavaa ,että täällä pohjoisessa edelleenkin palvotaan ruskettunutta kurttuista nahkaa, kun muualla maailmalla tehdään kaikkensa, ettei iho ruskettuisi. Vastahan tässä oli lehdessä niistä Face-kineistä joita kiinalaiset käytti. Tähän oli vielä yhdistettävissä joku pukukin. sitte porukka oikeesti kulkee uimarannalla nää vermeet päällä, kun ruskettunut iho siellä päin maailmaa tarkoittaa ,että ihminen kuuluu alimpaan kastiin ja vaalea hipiä taas tarkoittaa vaurautta ja yhdistetään parempaan statukseen. Aloittaja on kyllä ihan jäljessä kehityksestä. Kuten joku jo täällä totesi: sooooo last season!
 
onneks en ihan niin valkoinen ole, että verisuonetkin paistais läpi :D solariumissa palan, joten se on poissuljettu vaihtoehto, rasvojen kans en jaksa läträtä enkä ole kokeillut tuota suihkurusketusta..toisaalta, kesällä ois kiva olla sopivasti päivettynyt, mutta enpä ole onnistunut kaunista päivitystä samaan koskaan :snotty:

talvellahan kaikki pukeutuu kuin michelin ukot, joten ei sitä rusketusta edes kukaan huomais :xmas:
 
Mun mielestä vaalea iho sopii useimmille suomalaisille paljon paremmin kun tekorusketettu,
kun sen vielä näkee metrien päähän että on itseruskettavilla läträtty :D
Ei ole kaunista ei, eikä luonnollisen näköistä... IMO
 

Yhteistyössä