Mikset laita talven tullen itseruskettavaa tms. vaan hillut kadulla nahka vakoisena?

"vieras"
Lol, köyhät. Meikä käy 2x vuodessa ottamassa kevyen, luonnollisen päivetyksen ulkomailla. Näyttää hyvältä, luonnolliselta rusketukselta vuoden ympäri. Ei tarvi läträtä niiden 5e itseruskettavien kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Björn
[QUOTE="vieras";27362865]Lol, köyhät. Meikä käy 2x vuodessa ottamassa kevyen, luonnollisen päivetyksen ulkomailla. Näyttää hyvältä, luonnolliselta rusketukselta vuoden ympäri. Ei tarvi läträtä niiden 5e itseruskettavien kanssa.[/QUOTE]

Mä en tiedä miksi (=oon väsy)
mut tää kommentti aiheutti järkyttävät huutonaurut :LOL:

LOL, köyhät :LOL:
 
Eihän sitä nyt voi itseruskettavaa laittaa - Halloween on tulossa. Menee sitten kalmankalpeasta luonnostaan. Eikä tarvi lakanaakaan, jos valitsee asukseen haamun.

Kun ihoni on kesälläkin valkoinen, en viitsi nähdä vaivaa sen ruskettamiseen talvellakaan.
 
siksi
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27362550:
Oikeasti kamalan näköistä, kun jotkut ovat niin valkoisia, että verisuonet paistaa läpi. Miksette siis tee asialle jotain? Ymmärrän, ettei kaikilla ole mahdollisuutta käydä päivettämässä ihoaan etelässä ja kaikki eivät solariumeista välitä, mutta miksette laita edes itseruskettavaa tai käy suihkurusketuksessa? Ei nyt tarvitse miltään nuohoojalta näyttää, mutta päivettäisitte itseänne edes pari astetta? Näyttäisitte paljon terveemmiltä. :|
Koska en ollut pissaliisa kakskymppisenä, niin en todellakaan ole sitä nyt lähes nelikymppisenäkään...noloa ja turhaa touhua, sellasta BB-bimbojen meininkiä...
 
[QUOTE="vieras";27362958]Mun mielestä rusketus on rumaa, miksi haluaisin näyttää rumalta? Ja auringonotto vanhentaa ihoa. Itseruskettavilla ei taas koskaan voisi saada luonnollista lopputulosta.[/QUOTE]

Kyllä voi. Toki ei ehkä ihan pystymetsästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27362970:
Kommentoi varsinainen alan asiantuntija? HEHE.
Se tulee purkista, vaikka sen kuinka ruiskuttaisit ihollesi hienossa kauneussalongissa. Se ei ole tullut hipiääsi Kalifornian auringon alla, jossa asut ja jonne olet syntynyt... näin esimerkiksi. Hehe.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
Ruskettunut iho on ruma! Vielä rumempi on tekorusketus.

Naurattaa ajatus siitä, että nää "hyvän näköset ruskettuneet" on sitten täysin kurttunaamoja vanhempana. Varmaan kannattaa joku solle ihan hirveesti..
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
HeHe

Tää ketju on ihan parasta perjantai viihdettä,
ei jaksa edes ärsyyntyä :D


Mutta kyllä sen purkki/suihkurusketuksen vaan aidosta erottaa.
Oli kuin kallista tököttiä tahansa.
Ja se nyt vaan näyttää talven kylmässä valossa järkyltä
kun lumesta heijastava valo ei anna sitten yhtään raitaa tahi laikkua anteeksi :p
 
kalpeus ei kaunista
Kyllä se kevyt, omaan ihonsävyyn sopiva päivetys vaan on niin paljon terveemmän, kauniimman ja freesimmän näköinen kuin suomalainen harmaankalpea talvi-iho, joka saa kasvot näyttämään roikkuvilta. Sanokaa mitä sanotte.

Itse läträilen itseruskettavien kanssa ja käyn ruiskutuksessakin joskus. Piristää kummasti ilmettä, näytän paljon paremmalta päivettyneenä. Ja jos joku sanoo, että purkki/ruiskurusketus on mauton ja näyttää selvästi feikiltä, niin hän ei ole taidokkaasti laitettua ja ihonsävyyn sopivaa feikkirusketusta silloin taatusti nähnyt.

Mulla ei vaan oikein feikkirusketukset pysy, kun tulee urheiltua, hikoiltua ja saunottua niin paljon. Juhliin ja muihin erikoitilaisuuksiin otan kyllä aina hyvin kevyen ruiskutuksen.

Samaa suosittelisin esim. suurimmalle osalle suomalaisista morsiamista! Jos kasvot ja hiukset laitetaan viimeisen päälle, niin minusta kuuuluisi asiaan myös huolehtia, että käsivarsien, selän jne. (mitkä nyt puvun alta näkyvät) iho olisi huolitellun näköinen eikä kalpeanharmaa ja käsivarsissa loistaa ne rumat punaiset näpyt:X
 
  • Tykkää
Reactions: Björn
"vieras"
Itseruskettavat on näiden "varaosakaunottarien" arsenaaliin kuuluvaa kamaa. Eli näiden, jotka joutuvat kasaamaan kasvonsa ja kroppansa osto-osista: irtoripset tai pidennykset, hiuslisäkkeet tai pidennykset (mitä ne nyt onkaan), vähän ruiskeita, että saa kunnon duckfacen, rypyt silotettua ja naaman vahanukkemaiseksi ja kroppaan tietty täytteitä kriittisiin kohtiin. Tuohon sopii ne itseruskettavat ja kunnon pakkelit :D

Mä olen hyvä tällaisenaan omasta ja mieheni mielestä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27362550:
Oikeasti kamalan näköistä, kun jotkut ovat niin valkoisia, että verisuonet paistaa läpi. Miksette siis tee asialle jotain? Ymmärrän, ettei kaikilla ole mahdollisuutta käydä päivettämässä ihoaan etelässä ja kaikki eivät solariumeista välitä, mutta miksette laita edes itseruskettavaa tai käy suihkurusketuksessa? Ei nyt tarvitse miltään nuohoojalta näyttää, mutta päivettäisitte itseänne edes pari astetta? Näyttäisitte paljon terveemmiltä. :|

Nahkavako on muodikkaampi kun karvavako?

:LOL:


Voi LOL sanon minä taas näitä Björnin aloituksia! Ei pysty ottaa tosissaan, hullu eukko olet! :LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27363022]Ruskettunut iho on ruma! Vielä rumempi on tekorusketus.

Naurattaa ajatus siitä, että nää "hyvän näköset ruskettuneet" on sitten täysin kurttunaamoja vanhempana. Varmaan kannattaa joku solle ihan hirveesti..[/QUOTE]

T: Kalpea rumilus.

P.s. itseruskettavassa ei ole niitä merkittävästi ihoa vanhentavia seikkoja, joita tuloo suoraan auringosta.

Itsehän aion käydä sitten kolmenkympin jälkeen säännöllisesti ihonkiristyksessä, että voin edelleen hakea sen päivetyksen ulkomailta ja näyttää mahdollisimman vähän suomalaiselta.

Rusketus on rikkaiden etuoikeus :attn:
 
geea
Kyllä mä otan kevyesti väriä pintaan, kun satun olemaan lievästi ylipainoinen (toivottavasti en kauan). Päivettynyt läski on vaan miljoona kertaa paremman näköistä kuin valkea läski.

Mä en ylipäänsä ymmärrä tuota, että vastustetaan niin kovasti pientä ehostusta ja parhaiden puolien korostusta, esim. ripsienpidennystä, rakennekynsiä, rusketusta jne.

Johtuuko kenties siitä, että arvostelijoiden kapasiteetti ei riitä käsittelemään, että noita pieniä kohennuksia ei tarvitse tosiaan tehdä överisti tuksu-tyyliin? Asioita voi myös tehdä hilltysti ja nimenomaan kevyesti korostaen, ei tälläten, että lopputulos vaikuttaa rakennetulta. Ei vissiin riitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Björn

Yhteistyössä