miksi hyvän näköinen mies tyytyy mitättömän näköiseen vaimoon?

  • Viestiketjun aloittaja krista77
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Harvemmin törmää huomattavan epäsuhtaisiin pareihin.. enemmän ihmetystä herättää se, miten samannäköiset puolisot usein ovat. Kasvonpiirteitä, puhetapaa ja eleitä myöten.
Mutta sehän tarkoittaisi, että ovat sukua. :xmas:
Usein enemmän samaa näköä kuin serkuissa :eek: vaikka eivät olekaan sukua.
Ellei ole jopa nainut serkkuansa!! :eek:

Minä en kyllä ole mieheni näköinen, ainakaan mitenkään mielelläni. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:
Niin, miksi esimerkiksi Nicke Lignell on Rakelin kanssa... Painoeroakin palttiarallaan sata kiloa
Tätä just tarkotin tuolla edellisessä viestissäni... Nicke on tosi nasta, mutta ei todellakaan mun miesihanteeni tai komea mies, mun makuuni ihan liian "kukkakeppi" . Totta , Rakel on "tuhti tyttö" - on muuten aina ollut jo ennen lukuisaa lapsikatrasta, mutta silläkin on ihan kauniit piirteet ja sekin on tosi kiva. Hyvin näyttävät kimpassa viihtyvän.... Onnea heille.
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:
Niin, miksi esimerkiksi Nicke Lignell on Rakelin kanssa... Painoeroakin palttiarallaan sata kiloa
Just katselin Rakelia jossakin ohjelmassa ja mietin että on siinä kaunis ja mieletöntä karismaa hehkuva nainen.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Harvemmin törmää huomattavan epäsuhtaisiin pareihin.. enemmän ihmetystä herättää se, miten samannäköiset puolisot usein ovat. Kasvonpiirteitä, puhetapaa ja eleitä myöten.
Mutta sehän tarkoittaisi, että ovat sukua. :xmas:
Eivät sukulaisetkaan aina muistuta toisiaan. Sattumalla on suuri osuus. :xmas:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-377839/Black-white-twins.html
 
Jepjep. Tiedän pariskunnan, jonka mies on sanonut naisestaan, että ei se mikään järjen jättiläinen ole, mutta saa siltä jäätävän hyvää seksiä... ;) Miulle ei riitä iso kulli ja nätti naama, jos pääs sisällä lyö tyhjää.
 
minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mulla on hoikka, lihaksikas ja komea mies. Itse kannan ylikiloja. Ja miehellä on ollut lukuisia lyhyitä suhteita ennen meidän tapaamistamme todella kauniiden naisten kanssa.

Miksi mieheni on sitten valinnut minut ja pysynyt rinnallani. Ne kaunottaret olivat tyhjä päitä, niiden kanssa ei voinut oikeasti jutella asioista, varsinkaan työjutuista ja niiden kanssa hän ei kyennyt oikeasti jakamaan elämäänsä. Tämän lisäksi minulla on miehen mielestä hyvä sydän ja hyvät ihmissuhdetaidot myös hänen kanssaan, sekä hyvä huumorintaju, ymmärrän miehisiäkin vitsejä.

Meillä on siis tosi kivaa yhdessä. Pelkkä katse saa syttymään, välillä pelkkä katse saa nauramaan jollekin tilannekomiikka jutulle, näitä ei kukaan ulkopuolinen tajua. Meillä vaan yksinkertaisesti synkkaa täydellisesti. Edelleenkin, vaikka 8 vuotta ollaan vietetty yhdessä.
Kiva kirjoitus :)

Meillä on toisinpäin; minä olen hoikka ja nätti, moni on kehunut kauniiksi.
Mies on tavallisen näköinen, "tanakka" eikä perinteisessä mielessä komea (komea on tietty mun mielestä! ). Meillä on synkannut alusta asti, sama huumorintaju, mies on empaattinen ja aivan ihana ihminen. Miestä ennen olen tapaillut komeitakin miehiä, mutta kaikki ovat olleet itseriittoisia ja se jokin on puuttunut. Tavallaan ihminen alkaa näyttää paremmalta, jos hän on sisältä upea ihminen. Pelkkä hyvä ulkokuori ei riitä. Sitten kun ap:lle tulee lisää ikää, ehkä hän ymmärtää mitä tarkoitan :)
 
jjjjjjjj
Kauneus on katsojan silmässä ja voi olla että se hyvännäköinen mies on myös fiksu eikä katso PELKKÄÄ ulkonäköä, rakkaus on niin paljon muutakin. Eikä AITO rakkaus katso ulkonäköön, kokoon, ikään tai muuhun vastaavaan! Taidat olla aika tunneköyhä ihminen -.-', vai oletko sinöä kenties kiinnostunut hyvännäköisestä miehestä jolla ei SINUN mielestäsi ole tarpeeksi hyvännäköinen nainen mutta se mies ei vaan sinua silti huomaa? :D
 
no joo, tietysti sisäinen kauneus ja plaa plaa plaa... mutta kyllä totuus on se, että mieskin on visualisti ja onhan kaunista vaimoa mukavampi esitellä. jotenkin tuntuu vielä, että ne mitättömän näköiset vaimot ei sitten edes viitsi yrittääkään, eivät siis edes hoida itseään. kulkevat hiukset harottaen ja ilman meikkiä, vaikka jo noilla saisi monesta hiirulaisesta ihan mukavan näköisiä.
Tiedän yhden hottis miehen joka valitsee pyöreän ja vähemmän viehättävän naisen siksi, että muut miehet antaa olla rauhassa. Mutta tämä vain yksi mies. On niitä naisiakin jotka ovat kauniita mutta miehet tosi ällöjä. Jote epäilen kyllä, että he ovat rakastuneet ihmiseen ei kuoreen.
 
jartsip
Onhan sitä rumilla miehilläkin monilla kaunis nainen, mutta sen verran sanon että kauneus on kyllä katsojan mielestä, et sä voi toisen puolesta mennä päättään onko se sen mielestä hyvännäkönen vai ei, miehillä kuten naisillakin on ihan erimoiset kauneusuihanteet.... en voi ymmärtää kuinka joku voi oikeesti olla noin TYHMÄ.. ei munkaan naiseni varmaan jokaisen mieleen ole mutta mulle se on just täydellinen sellasena kun on, fiksuus on tärkeä piirre ja luonne muutenkin menee sen ulkonäön edelle.
 
"apuva"
Rakkaus? Voi rakastua ja rakastaa eliniän ihmistä muutoinkin kuin ulkoisen habituksen perusteella. Luulen että ulkomuoto auttaa lähinnä tutustumisessa mutta yhteiselämässä punnitaan muutakin. Toisen huomioiminen, yhteinen sävel ja monta muuta ulottuvuutta..
 
dfdf
Sairaalloisen mustasukkaiset miehet ottavat itselleen usein hiirulaisen vaimoksi. Näin on pienempi riski, että muut miehet vokottelevat naista. Hiirulaisia on myös helpompi hallita kuin itsevarmoja, hyvännäköisiä naisia.
 
minulla on hyvännäköinen mies. pienessä kaupungissa siitä oikeesti jopa tapeltiin. Sille lähetteli tytöt postiin jopa lahjoja ja viestejä ja puheluja tulvi päivin öin... Oikeasti kauniit naiset lähetteli kuvia itsestään ja pyysi treffeille..

Sitten tulen minä.. Ihan kaunis, mutta lievästi ylipainoinen... rahaton, äkäinen ja en tippaakaan kiinnostunut miehestä. Halusin vaan olla kaveri (aattelin et ei tuon näköinen mies minua halua).. Mies sai vakuutella aika paljon ennenku suostuin sen kaa :)

Kymmenen vuotta myöhemmin olen kysynyt miksi minä (varsinkin kun näitä ongelmia on matkan varrella ollut) ja vastaus ei ollut (kuten joku nyt luulee), että koska pelkään sua niin paljon et pakko olla sun kanssa..vaan koska en ollut niin ahdistava ja tyrkky ja koska mulla on muhkeat muodot. Mies kun on ollut pienten naisten kanssa, ni välillä tullu tunne niinku pitäs lasta hyväillä ja tykkääkin muhkeemman olevan naisellisempi.. makuja on monia, siitä ei pääse mihinkään!!
 
"Vieras"
Ja mitä minä noita tapauksia olen nähnyt, niissä nainen on sellainen jyräävä pirttihirmu.
Mun käsitys on, että ne naiset on olleet sen verran päällekäyviä, että mies on "jäänyt jyrän alle". Ja kun mies on saatu koukkuun sormuksella ja lapsilla, mitenpä sitä nyt enää perääntyy...

Tiedän yhden tällaisen tapauksen. Sen pariskunnan nainen on yrittänyt aikanaan (teini-iässä ) mun nykyistä miestä, roikkunut perässä jne... No, on ollut liian nuori mun miehelle silloin.
 
"pirde"
Ja mä olen peikko ja peikkona haluan myös pysyä! :D
taidankin tästä ihnata peikonpersaukseni ton komistuksen viereen hellittäväksi.Älä nyt krista tukehdu kateuteesi :whistle: Sua se ei hellisikään.Lälläläää! :LOL:
Niin Krista, meillähän on täällä jos josnkinlaisia komistuksia kaikilla mutta mistäs sulle saatais, ehkä oot vaan miesten mielestä niin ruma sisäisesti että ulkoisesti ettet kelpaa mihinkään :) aijjai, katkeruus se on hieno asia <3 :D onneks on meitä onnellisia ihmisiä teidät katkerat turruttamaan täysin <3
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän miksi!;10962932:
Mulla on yksi sukulais mies, jolla h.vetin ruma vaimo. Oli sanonut silloin nuorena, että parempi ottaa ruma vaimo, ettei sitä muut miehet vie. Juttu on tosi, ja ei ole muut miehet vieneet. Onnellisia ovat!
Ajattelen kans näin kun nään epäsopusuhtasen pariskunnan :D

Mun miestä tosi moni pitää miestä rumana tai kummallisen näkösenä. Ei haittaa, kun mun mielestä hän on komea ja rakastettava!
 
"Jassu"
Mä myönnän, että kun mulla oli vielä vähemmän komea mies, mua häiritsi se varsinkin alkuun jonkin verran: mä olin aina haaveillut pitkästä ja komeasta, ja pari niitä oli jo ollutkin ennen sitä. Joten kun yhtäkkiä perustinkin perhettä vähemmän komean kanssa, melkein itkin krokotiilin kyyneleitä: mun mielestä on kivaa, että mies näyttää mun rinnalla hyvältä, ja musta on kiva näyttää edes kohtuulliselta sen komean mieheni kainalossa. Tosi ulkonäkökeskeistä, ehkä, mutta tyytyväinen olen tilanteeseeni tässä parisuhteessa.. :D

Mutta: lisättäköön vielä sekin, että misseyttä ei mun mielestä kauneus tai komeus vaadi. Renttu voi olla komeampi kuin kiiltokuvapoika, tai toisinpäin. Musta ei perinteisesti kaunista saisi, paitsi tekemällä: poikatukka pystyssä jo pitää huolen siitä, että miesehdokkaat rajoittuisi ilman muuta, jos kumppania oisin itselleni hakemassa. Mulle merkitsee paljon myös se, miten sen ulkoisen olemuksensa kantaa: muutama ylimääräinen kilo ei maailmoja kaada.
Itselleni on myös joskus ollut mm. pituus tärkeä asia ja ulkonäkö muutenkin. Miehen oli aina pakko olla vähintään päätä pidempi, lyhyitä en huolinut, ja muutenkin hyvännäköinen ja ylläripylläri olen seurustellut vakavasti kolme vuotta itseäni 2 senttiä lyhyemmän kanssa, ja huono on ryhtikin vielä, tikkujalat mutta rakastan hänt juuri sellaisena kun on, täydellisenä omana itsenään ja hän myös mua. Niin se ihminen vaan viisastuu kun oppii elämästä enemmän :)
 
pAUDE3
minulla on hyvännäköinen mies. pienessä kaupungissa siitä oikeesti jopa tapeltiin. Sille lähetteli tytöt postiin jopa lahjoja ja viestejä ja puheluja tulvi päivin öin... Oikeasti kauniit naiset lähetteli kuvia itsestään ja pyysi treffeille..

Sitten tulen minä.. Ihan kaunis, mutta lievästi ylipainoinen... rahaton, äkäinen ja en tippaakaan kiinnostunut miehestä. Halusin vaan olla kaveri (aattelin et ei tuon näköinen mies minua halua).. Mies sai vakuutella aika paljon ennenku suostuin sen kaa :)

Kymmenen vuotta myöhemmin olen kysynyt miksi minä (varsinkin kun näitä ongelmia on matkan varrella ollut) ja vastaus ei ollut (kuten joku nyt luulee), että koska pelkään sua niin paljon et pakko olla sun kanssa..vaan koska en ollut niin ahdistava ja tyrkky ja koska mulla on muhkeat muodot. Mies kun on ollut pienten naisten kanssa, ni välillä tullu tunne niinku pitäs lasta hyväillä ja tykkääkin muhkeemman olevan naisellisempi.. makuja on monia, siitä ei pääse mihinkään!!
Aivan ihanasti kirjoitettu <3 noin se menee vaan, ja ilmeisesti krista on yksi näistä naisista jota ei hyvännäkönen mies kelpuuttanut joten on siitä katkera...
 
Mun serkku on pitänyt korkeaa tasoa naistensa suhteen. Pitää olla kaunis, pitkä, laiha, harrastaa urheilua ja hymyillä paljon ja hampaat toki kunnossa. jostain tämä serkku aina sellaisen löytääkin, vaikkei mielestäni itse ole kovin kummoisen näköinen (ei siis ruma, muttei mikään mr.finland)..

Tiuhaan on hänellä morsiammet vaihtuneet, joten jossain mättää kuitenkin...Aina se löytää jotain valittamisen aihetta.. Yks on liian tyhmä ja toinen mustasukkainen...Ei se ulkonäkö sitten yksistään riitä..
 
"Eee"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23693551:
Ei se ole välttämättä mitään tyytymistä. On makuja monia.
Juuri näin. Itse en ole kaunis. Söpöksi on kyllä sanottu, mutta kaunis en ole, eikä musta sellaista tule. Mutta olen todellinen laatunainen muilta ominaisuuksiltani. :) Ottajia on riittänyt.

Mun mies on todellinen komistus, mutta se ei oo millään tavoin kiinnostunu ulkonäköjutuista. Me ollaan yhdessä siks, että ollaan juuri samalla tavalla omituisia molemmat. Kun on se täydellinen henkinen yhteys, niin siinä ei paljon ulkonäkö paina.
 

Yhteistyössä