Miksi ihmiset on niin hullaantuneita kauppaan nimeltä Stockmann?

"tiimarinvihko"
Stockalta löytää kyllä normaalihintaisiakin tuotteita. Kaikki ei ole överikallista. Mun mielestä siellä on ihan normaalihintaisia lasten sisävaatteita (siis ainakin Bogilla, Benettonilla ja Espritillä). Tai voi ne olla kalliita jos vertaa h&m:n halvimpiin vaatteisiin. Mutta kyllä henkkamaukallakin on 10 euron hintaisia paitoja ja esim. benettonin ja espritin peruspaidat on tuon hintaisia.
 
"mä"
Ainakin tässä kylässä tuntuu, että vain Stockmannilta löytyy sopivia vaatteita aikuisille miehille. Massamerkkejä nekin suurimmalta osalta ovat, mutta jos ei huvita olla kävelevä vaatefirman mainos tai pukeutua pappatyyliin, niin eipä siinä juuri muita vaihtoehtoja jää.
 
En mä nyt hullaantunut ole mihinkään kauppaan. Stockmannista tykkään, koska

a) siellä on laajat, laadukkaat tuotevalikoimat ja huom! sieltä ihan oikeasti kyllä saa paljon sellaista, mitä ei ihan joka putiikissa myydä

b) hyvä sijainti

c) esteettiset ja siistit tilat

d) ystävällinen, asiakaslähtöinen ja asiantunteva palvelu
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru
En ole hullaantunut, mutta käyn lähes aina keskustaan eksyessäni Stockalla. En juuri pidä shoppailusta ja minua viehättää se, että saman katon alta saa aivan kaiken haluamansa suhtkoht´ vaivattomasti kampaamopalveluista ruokaostoksiin.
Hulluille päiville en mene.
 
Beep
[QUOTE="vieras";25122877]Samoin palautuksiin ja reklamaatioihin suhtaudutaan aina äärimmäisen hyväksyvästi. Koskaan ei Stockalla ole esim. kieltäydytty palautuksesta, oli syy mikä hyvänsä.[/QUOTE]

Samaa mieltä. :)

Palvelualttiista myyjistä, että välillä kohtaa tosi hyviä, välillä vähän huonompia, että ei ehkä ihan jokainen myyjä kuitenkaan ihan helmi ole, mut pääasiassa ihan toimiva konsepti.
 
"vieras"
No en kyllä ole hullaantunut stockaan, mutta kyllä siellä tulee aina kaupungilla ollessa käytyä kattelemassa.. ja isoplussa on ilmainen wc ja lastenhoitohuone! :) Ja saman katon alta löytyy melkeimpä kaikki mitä kaupungista hakee, joten mielelläni käyn siellä poikani kanssa, ettei tarvitse olla kokoajan riisumassa ja pukemassa ulkovaatteita.
 

Yhteistyössä