Miksi mies kuvittelee, että valokuva lerssistä on hyvä pelinavaus?

Kyllä sekin turhauttaa kun joidenkin naisten profiilikuvat ja/tai ekat kuvat mitä suostuvat lähettämään ovat jostain käsittämättömästä kuvakulmasta otettuja ja niin käsiteltyjä tai salamaheijastuksia sisältäviä että ihan yhtä helposti varmaan pillukuvastakin kyseiset mimmit kadulla tunnistaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Isämies ja erinys
"Risto Reipas"
Mie oon niin tuskastunut tähän hommaan, ettei mitään rajaa. Toisaalta jo vähän naurattaakin. Toivon, ettei kukaan nainen lähettele mitään pimppikuviaan ukoille ekana yhteydenottona. Eikö ne oo yleensä sellasia pikkupoikia, jotka esittelevät vehjettä vieraillekin tai vetäsevät kotosalla housut poies, ei aikuiset miehet?!
Oisko ne murobbs -miehet yhtään arempia ja kiltimpiä?
Kelpaisinko minä arvon leidille. Olen suht raitis lahtelainen ja harrastan ulkoiluakin
 
Ei, en pidä kaikkia miehiä pelimiehinä, mutta sen verran kyyninen saatan olla, että ajattelen, että jos mies osaa tehdä "oikeat siirrot" hän voi hyvinkin olla pelimies. Ja yksi niistä oikeista siirroista on se, ettei naista lähestytä etiketin mukaan ensimmäisenä jorman kuvalla. Deittailuun (ja naisiin) tottumaton mieshän voi periaatteessa ajatella, että lähettää naiselle sen, mitä itse vastaavasti haluaisi nähdä (kuten Jeesus opetti.)
 
[QUOTE="vieras";26194881]Sullahan oli se muru, jonka kanssa täälläkin kirjoittelitte toisillenne. Mummeliisan mukaan se suhde kukoistaa, tai ainakin pari viikkoa sitten vielä kukoisti, kun joku täällä kysyi.[/QUOTE]

Ai? No se ei ole valitettavasti totta. Sinkkuna jo pian 3 kk.
 
Mun kohdalla peli avataan yleensä siten, että sanotaan jotain tyyliin "joo, on ollut kyllä tosi hiljaista viime aikoina naisten kanssa." Sit alkaa ilmestymään näitä eri ritvoja kuvioon mukaan, kun aikaa kuluu.

Hauskin esimerkki lienee tämä, kun muuan kaveri antoi duunivuoronsa mulle paperilapulla. Hän oli vaan unohtanut katsoa sen lapun kääntöpuolelle ensin; siellä näet oli erään naisen nimi, osoite, ovikoodi ja oikein kartta piirrettynä, että miten hänen luokseen mennään.
 
Hei kamaan, just vietettiin 2. hääpäivää tämmösen tapauksen kanssa :D Tosin ei se ny ihan niin menny että ekana tuli lerssikuva mutta mies tykkää kertoa kavereilleen tarinaa miten lähetti mulle lemmenvaltikastaan kuvan ja olin heti myytyä naista :D
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.

Yhteistyössä