Miksi mies kuvittelee, että valokuva lerssistä on hyvä pelinavaus?

[QUOTE="vieras";26205382]Yrittääkö ap tehdä exää mustasukkaiseksi vai mikä pointti tällä oman "viennin" esittelyllä on?[/QUOTE]

Suurtakin vientiä, jos yksi mies lähettää säädyttömän kuvan itsestään? Ei, en yritä muuta kuin avata keskustelua. Se tuntuu olevan kovin vaikeaa tällä keskustelupalstalla.
 
"vieras"
Suurtakin vientiä, jos yksi mies lähettää säädyttömän kuvan itsestään? Ei, en yritä muuta kuin avata keskustelua. Se tuntuu olevan kovin vaikeaa tällä keskustelupalstalla.
Sinun keskustelusi vaan aina käsittelee vain sinua sinua sinua ja miten sinä etsit ja hankit miehiä ja uih ja oih vaikka oot muslimiaseksuaalinörttiälykkö. Kö. Hehe. Ja sit taas oli mies siellä ja :p ja :p ja joo, on superälykäs.
 
----
[QUOTE="joku vaan";26205692]Eipä ole ihme että porukka vaihtaa keskustelupaikkaa, kun täällä näkyy olevan melko katkeran oloista sakkia.[/QUOTE]

Tympääntynyt olisi ehkä oikeampi. Mutta varokaa vaan siellä Apachessa, kohta teillä on lauma plussan kermaa joukossanne.
 
"vieras"
Onko se edellinen mies nyt ihan paniikissa pommittanut ap:ta viesteillä, kun ap sai uudelta tyypiltä pippelikuvia? Varmaan nyt se eksä kirjottelee, että yhyy, en voi unohtaa sinua, tämä on kidutusta, olet juuri ainutlaatuinen, olen koukussa sinuun, yyyhyyy!
 
Mä taas en näe siinä mitään outoa, että ihminen muuttuu aikojen saatossa. Se on itseasiassa jopa ihan toivottavaa, näkyy ne elämisen jäljet ihmisessä.

Ja toisekseen, tämän palstan keskustelut ovat sitä luokkaa nykyään, että ei tosiaan tee mieli täällä edes keskustella juuri muusta kuin jonkun random nettityrkyn lerssistä.
 
----
Mä taas en näe siinä mitään outoa, että ihminen muuttuu aikojen saatossa.
Juu sä et näe, mutta voit varmaan ymmärtää, että osasta ihmisistä voi olla hieman kummallista, että vaikka tässä NCM:n tapauksessa aseksualisuuttaan hyvinkin esiintuonut henkilö onkin muutaman kuukauden palstatauon jälkeen miehiä metsästävä astrolabe :D

Henkinen kasvu sikseen, ensimmäisenä mieleen tulee epävakaa ja häilyvä persoona.
 
Juu sä et näe, mutta voit varmaan ymmärtää, että osasta ihmisistä voi olla hieman kummallista, että vaikka tässä NCM:n tapauksessa aseksualisuuttaan hyvinkin esiintuonut henkilö onkin muutaman kuukauden palstatauon jälkeen miehiä metsästävä astrolabe :D

Henkinen kasvu sikseen, ensimmäisenä mieleen tulee epävakaa ja häilyvä persoona.
Itsensä hakeminen on ihan ok. Ei se tee ihmisestä automaattisesti epävakaata persoonaa, sen toteamiseen tarvitaan kenties vähän pidempiaikaista ja henkilökohtaisempaa tutkimista.

Mutta teet niin tai näin, niin aina joku pitää sinua tai toimintaasi kummallisena. Sen tajuan tai olen huomannut varsin hyvin.
 

Yhteistyössä