Miksi nelikymppiselle miehelle ei kelpaa nelikymppinen nainen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Itsehän en ole nainen mutta mieki voin tään laittaa
Eläs nyt, en ole ainoa, joka asiaa spekuloi :p
Tuolla voit käydä antamassa oman äänesi:
http://www.vipfaq.com/Sean Connery.html

Is Sean Connery gay or straight?

Many people enjoy sharing rumors about the sexuality and sexual orientation of celebrities. We don't know for a fact whether Sean Connery is gay, bisexual or straight. However, feel free to tell us what you think! Vote by clicking below.
Voted
Straight
Bi

24% of all voters think that Sean Connery is gay (homosexual), 57% voted for straight (heterosexual), and 19% like to think that Sean Connery is actually bisexual.
 
Ol 55
Oon 47v mies ja harrastin pari vkl sitten seksiä 44v naisen kanssa. Baari-illan tuttavuus oli siis kyseessä. Nähty pari kertaa ennenkin ja vain pussailtu, tällä kertaa päädyttiin petiin. No ensinnäkin rinnat oli lötköt. Ne roikkui melkein sivuilla kun oli maaten. Sitten sanoin että nosta jalat mun rintakehää vasten kun panen ihan ykköseen. No ei voi kun hetken, kun alkaa jalkoja särkeä tai jotain. Jalat puutuu tai jotain. Ja itse tykkään naisten jaloista, ne siis kiihottaa. No kiva oli niitä jalkoja nuolla, kun kovia koppuroita olivat. No siitä sitten doggy stailiin. Ei voi kun asento on inhottava ja polviin sattuu. Okei... vaihdettiin sitten perinteiseen lähäriin jossa jalat on sivulla. No ei tunnu niinkun missään. Ihan turhaa hommaa. Kysyin voitaisko tehdä edes jotakin pervoa, että ottaisiko suuhun tai istuisiko naamalle. Ei kuulemma voi kun hävettää. No se kerta oli mitä oli. Nätti nainen, mutta seksi ihan paskaa. Ensi kerralla haen taas nuorempaa.
Kylläpä sait rättiä, älä välitä. Akat ei kestä totuutta!

Täällä on 60lukulaisella vaihdevuodet vaiheessa ja jääkausi menossa. Jääkausi menopaussi, hehe. Uus sanonta

Hyvä kun edes joka toinen kk kerran yritetään. Ja aih ja voih. Sattuu ja sattuu, eikä sit taivu se yhtään mihinkään, ei doggyä, ei 69:ä, lahnana vaan. Ja ei ymmärrä että silloin puhellaan mukavia ja tää vaan tiuskii tiukkapipona, vaikka oon varovainen ja hellä, ja makuhan siinä menee

Kuppiloissa notkumiseen ei oo aikaa, onneks on noi sivustot mistä voi valita. Eukot luulee kotona että ne hallitsee pimpillään, mutta nyt on miehillä valta valita se pimppi mikä miellyttää. Ja niitä kun riittää, hitto vie.

Kyllähän rakkauden ammattilainen tulee 100x halvemmaksi kuin kiukutteleva ja oikutteleva pihtariakka

Ja näille upeille hyväntekijöille ikä on vaan numeroita :) Jess!

Yleensä otan 23-27 ikähaarukasta seuraa. On ne, upeita :) Suosittelen ;)

Ol' '55
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Olen 35-vuotias nainen ja kyllä minulle kelpaa vaikka kymmenenkin vuotta vanhempi mies. Mutta tietyillä ehdoilla:
-hyvä, paksu tukka
-valkaistut, suorat hampaat
-ei rasvaa keskivartalossa
-hyvä muna, jaksaa painaa vaikka 2 h eli kunto ei hyydy ennen minua
-hyvä iho (rypistyneet, hoitamattomat kasvot eivät miellytä)
-sheivaa kassinsa
-yli 185 cm pitkä

Ylivoimaisesti suurin osa oman ikäisestäni miesväestöstä ei näitä kriteereitä täytä mutta tsemppiä vain kaikille itseään reilusti nuorempaa seuraa hakeville :) Suomalainen mies ei valitettavasti vanhene kovinkaan charmantilla tavalla.
 
Jep ja mua huvittaa, miten lainaamasin viestin kirjoittajan tyyppiset ukot ajattelevat itsekkäästi seksin olevan vain miehiä varten ja nainen on siinä tarkoitettu vain miestä miellyttäväksi objektiksi. Heillä on kyllä oikeus vaatia naiselta vaikka ja mitä, riippumatta siitä onko itse kovinkaan kummoinen. Tuollaiset vain itseään ajattelevat hyypiöt harvoin ovat kovin taitavia ja mukavia seksikumppaneita. Parasta seksiä tosiaan saavat ne miehet, jotka arvostavat kumppaniaan ja ymmärtävät, että seksi on kahden kauppa.
Ja en tosiaan ole itse edes kovin vanha nainen, alle kolmekymppinen, mutta mua inhottaa nämä "yli 25v naisella ei tee mitään" tyyppiset jutut. Kaikki me vanhennutaan, myös te miehet rupsahdatte ajan myötä. Se on ihan luonnollista. Ja jos luonnolliset ryppyjen ilmaantumiset sun muut jaksaa niin kovasti häiritä, niin yksinäistä ja onnetonta loppuelämää vain. Parisuhdetta noin pinnallisen ihmisen on turha haikailla.
Mun mielestä on surullista ja kamalaa, jos joku väittää niin tai kuvittelee itsestään, että 40-vuotiaana ei ole mukamas enää kyllin hyvä harrastamaan seksiä. Sitä ollaan ihmiselämän puolivälissä vasta silloin, ei mitään hautaan meneviä mummoja ja pappoja.
Olenko minä tuo "ukko"?

Alunperin kysyttiin syytä siihen, että nelikymppinen sinkkumies etsii itselleen selvästi nuorempaa kumppania. Vastasin kysymykseen, syy kun on tutkitusti tiedossa.

En, väittänyt, että yli 25-vuotiaalla naisella ei tee mitään. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että se 25-vuotias on houkuttelevin vaihtoehto. Tietenkään kaikki miehet eivät voi saada houkuttelevinta vaihtoehtoa ja niin on moni tyytyväinen vanhenevaan naiseen. Jos tietää ettei voi saada pihviä, syö ihan mielellään makaronilaatikkoa. Seksiä kannattaa harrastaa niin kauan kuin henki pihisee.

Vastaavaa geenien ohjaamaa ajattelua on naisillakin. Jos naisilta kysytään, suurin osa haluaa ehdottomasti itseään pidemmän kumppanin. Pieni osa voi joutua tyytymään itseään lyhyempään mieheen, mutta se ei tarkoita, etteikö pitkähkö mies olisi se houkuttelevin. Ovatko itseään pidempää miestä tavoittelevat naiset itsekkäitä ja pitävätkö he miehiä vain objekteina? Onko surullista ja kamalaa, jos joku nainen kuvittelee, ettei alle 170-senttinen mies ole kyllin hyvä harrastamaan seksiä hänen kanssaan.
 
vierailija
Koska päälle neljäkymppinen nainen on samanikäiselle miehelle vanhus. Siis mies kohtelee ikäistään keski-ikäistä naista vanhuksena. Naisella tissit jo rupsahtaneet aikoja sitten, vartalo ei ole enää samanlainen kuin nuorena. On ylipainoa (yök) huonot hampaat (ällöä) tukka on enää ohut, harmaantunut muisto entisestä (inhottavaa) ja koko olemus ihan erilainen kuin mitä nuorella naisella on. Keski-ikäinen nainen ei vaan ole enää viehättävä, wi millään tavalla. Siinä ei marketin huulipuna enää pelasta mitään.
 
Eiks Craig oo jo ihan just viiskyt?:barefoot:


Entäpä Wolveriina?:D Hänkin paltiarallaa 50 vee.


Siis mähän en näistä silleen välitä, mutta muut saattaa tykätä vaik vanhempii onki.:p
Ei vastaa minun miesmakuani. Daniel Graig on ihan ryssän/itäblokkilaisen näköinen, noiden miesten naamat ei oikein miellytä.
Hugh Jackman on liian rujon näköinen. aina ollutkin.
 
vierailija
Olenko minä tuo "ukko"?

Alunperin kysyttiin syytä siihen, että nelikymppinen sinkkumies etsii itselleen selvästi nuorempaa kumppania. Vastasin kysymykseen, syy kun on tutkitusti tiedossa.

En, väittänyt, että yli 25-vuotiaalla naisella ei tee mitään. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että se 25-vuotias on houkuttelevin vaihtoehto. Tietenkään kaikki miehet eivät voi saada houkuttelevinta vaihtoehtoa ja niin on moni tyytyväinen vanhenevaan naiseen. Jos tietää ettei voi saada pihviä, syö ihan mielellään makaronilaatikkoa. Seksiä kannattaa harrastaa niin kauan kuin henki pihisee.

Vastaavaa geenien ohjaamaa ajattelua on naisillakin. Jos naisilta kysytään, suurin osa haluaa ehdottomasti itseään pidemmän kumppanin. Pieni osa voi joutua tyytymään itseään lyhyempään mieheen, mutta se ei tarkoita, etteikö pitkähkö mies olisi se houkuttelevin. Ovatko itseään pidempää miestä tavoittelevat naiset itsekkäitä ja pitävätkö he miehiä vain objekteina? Onko surullista ja kamalaa, jos joku nainen kuvittelee, ettei alle 170-senttinen mies ole kyllin hyvä harrastamaan seksiä hänen kanssaan.
:ROFLMAO:
Missä fantasiamaailmassa sä oikeen elät?
Vai liikutko enemmän sellasissa bimbopiireissa? Siellä tietty on aika kovia kriteerejä molempien sukupuolten ulkonäölle. Mut ihan tavispoppoon keskuudessa naiset etsii yleensä luonteeltaan hyvää miestä. Mut sellaisille kivoille ja perus näteille tavisnaisille sä et kyllä kelpaa, oot ihan omaa luokkaas luonteen laadultas. Siinä ei sun pituus (vai pitäisikö sanoa lyhykäisyys?)paljoo paina :D

Ps. Armahda jo sitä vanhaa kurppaas siellä kotona ja vaihda se johonkin 25w misuun (onhan sulla tarpeeks massii?) Kenenkään ei tarvii alistua olemaan mikään kakkos vaihtoehto.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Olenko minä tuo "ukko"?

Alunperin kysyttiin syytä siihen, että nelikymppinen sinkkumies etsii itselleen selvästi nuorempaa kumppania. Vastasin kysymykseen, syy kun on tutkitusti tiedossa.

En, väittänyt, että yli 25-vuotiaalla naisella ei tee mitään. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että se 25-vuotias on houkuttelevin vaihtoehto. Tietenkään kaikki miehet eivät voi saada houkuttelevinta vaihtoehtoa ja niin on moni tyytyväinen vanhenevaan naiseen. Jos tietää ettei voi saada pihviä, syö ihan mielellään makaronilaatikkoa. Seksiä kannattaa harrastaa niin kauan kuin henki pihisee.

Vastaavaa geenien ohjaamaa ajattelua on naisillakin. Jos naisilta kysytään, suurin osa haluaa ehdottomasti itseään pidemmän kumppanin. Pieni osa voi joutua tyytymään itseään lyhyempään mieheen, mutta se ei tarkoita, etteikö pitkähkö mies olisi se houkuttelevin. Ovatko itseään pidempää miestä tavoittelevat naiset itsekkäitä ja pitävätkö he miehiä vain objekteina? Onko surullista ja kamalaa, jos joku nainen kuvittelee, ettei alle 170-senttinen mies ole kyllin hyvä harrastamaan seksiä hänen kanssaan.
Mut kai sinäkin ymmärrät, että noi tutkimukset kertovat keksimääräisistä haluista.

Olemassa ovat myös ne ääripäät molemmilta puolilta.

Vaikka suurin osa miehistä haluaisi tiedostamatta kaksvitosia niin joukosta löytyy useita niitäkin jotka haluavatkin kuustoistakesäistä tai kahdeksankymppistä. Tai sitä nelikymppistä.
 
vierailija
Kaiken ikäisille miehille kelpaa parhaiten seksi noin 25-vuotiaan kanssa.

25-vuotias nainen on parhaassa synnytysiässä, nelikymppinen sen sijaan alkaa hyytyä kalkkiviivoille. Siksi. Tämä vaikuttaa, oli miehellä sitten tietoinen tarkoitus saada lapsia tai ei - geenit ohjaavat käytöstämme. Samasta syystä 40- ja 50-vuotiaat miehet kelpaavat naisille mikäli vaikuttavat menestyneiltä, miehen siitoskyky säilyy hyvänä iän karttuessakin.

Tässä (uusintana) tutkimustietoa:
http://yle.fi/uutiset/3-7492131
Eikös sua kiinnostaneett enemmän ne päiväkodin lapset?
 
Ja en ole YHDENKÄÄN ex-vaimon nähnyt nauravan tuossa tilanteessa. Ja usko, monta ex-vaimoa tunnen, niitä kun on varmaan puolet +35ikäryhmästä hoitoalalla.

Eivät kyllä naura, vaan kyllä se on katkeraa tilitystä, että miksi se nyt on pannu jonkun paksuksi kun aiemmin ei lapset kiinnostanu. Ja että kylläpä muijan hymy hyytyy kun äijä taas istuu kaikki illat kavereiden kanssa ja peleissä.
Ja ainut jonka hymy on hyytynyt on exä.
Exä. Kun ei sielä tulekaan väsynyttä vauvaperhettä, kun ei se nuori vaimo rupsahdakaan, kun se nyxä silti on hoikka ja nätti ja äijäkin työntelee tyytyväisenä vaunuja. Eikä siitä muijasta tulekaan heikkohermousta huutajaa, vaan edelleen ne pusuttelee ja pitää toisiaan kädestä yhteisten lasten juhlissa.

Yhdenkään ex-vaimon en ole nähnyt nauravan. Kyllä se on niin pyhää katkeruutta elämän loppuun asti.
Ja sopii vaan kysyä, missä meni pieleen
Millasessa porukassa sä oikein liikut, kun tunnet tuollasia naisia? ;)

Jos ihan rehellisiä ollaan, niin mun lähipiirissä ei ole henkilöitä, joilla olisi lapsia ja jotka olisi eronneet. Mun lähipiirissä olevat naiset näyttää myös kaikelle muulle kuin rupsahtaneille ja miehetkin näyttävät pitävän huolta itsestään. Mun lähipiirissä naisilla on enimmäkseen itseään muutaman vuoden nuorempi mies :whistle:

Tiesitkö muuten, että ihminen, joka on eronnut kerran, eroaa todennäköisesti toisenkin kerran? Ja sen verran, kun itse olen oppinut ja sivusta seurannut, niin uskallan väittää, että yhdellekkään pariskunnalle se vauva- aika ei ole mitään kulta- aikaa. Ylipäätään mun silmiin tuollainen jatkuva onnensa hehkuttaminen vaikuttaa valheelle. Valheelle, jolla yritetään pitää kulissia onnellisesta arjesta.

Anyway. Tuntemani miehet ovat sen verran osallistuneen lapsiarkeen, että uskon vahvasti ettei mikään tässä maailmassa saisi niitä lähtemään siihen rytäkkään enää uudelleen.
Tietysti asia voi olla eri, jos puhutaan miehestä, jolla on lapsia, mutta joka ei tiedä lapsiarjesta yhtään mitään. Silloin en ihmettele, jos exää vituttaa. Mun olis kyllä kovin vaikea tuollaista miestä arvostaa millään tavalla...
 
Koska mies ja nainen eivät ole samalla viivalla parisuhde markkinoilla 40v tai 50v. Joku ottaa tästä nyt nokkiinsa ja tekee arvovalta kysymyksen. Että kyllä mieskin vanhenee samalla tavalla. Niin vanhenee, mutta mies ei samalla tavalla "rupsahda" kun nainen. Miehen komeus ei ole samalla tavalla tiukasti sidottu ikään kun naisella. Moni päälle parikymppinen nainenkin voi sanoa useasta nelikymppisestä herrasmiehestä, että se on hyvännäköinen ja seksikäs. Mutta moniko parikymppinen poika sanoo nelikymppisistä naisista (ilman fetissiä) että onpas ne seksikkäitä ja haluttavia.

Mä tiiän että tämä ärsyttää tosi montaa ja suunnattomasti. Mutta jos nyt ei tehä tästä mitään arvovaltapeliä. Siis tuohan on vaan totuus. Ja ihan varmasti on yksilöitä, jotka näyttää kamalilta jo kolmevitosina ja ikälopuilta nelikymppisinä. Niin miehiä kuin naisia. Mutta jos puhutaan isosta massasta, niin naiselle ikävuodet on rajumpia (nykyisillä kauneuskriteereillä) kuin miehille.
Olen tästä syvästi eri mieltä. Mies rupsahataa pahemmin kuin nainen. Miehen etuna on vakaavaraisuus, joka yleensä saavutetaan vähän kypsemmällä iällä.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miksi se on niin, että jos nuorempi mies haluaa vanemman naisen, kyseessä on fetissi? Jos nuorempi nainen haluaa vanhemman miehen, kyseessä ei ole fetissi?

Ja kun puhutaan isosta massasta, niin vuodet ovat miehelle selkeästi rajumpia kuin naiselle.
 
Olen tästä syvästi eri mieltä. Mies rupsahataa pahemmin kuin nainen. Miehen etuna on vakaavaraisuus, joka yleensä saavutetaan vähän kypsemmällä iällä.

Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miksi se on niin, että jos nuorempi mies haluaa vanemman naisen, kyseessä on fetissi? Jos nuorempi nainen haluaa vanhemman miehen, kyseessä ei ole fetissi?

Ja kun puhutaan isosta massasta, niin vuodet ovat miehelle selkeästi rajumpia kuin naiselle.
Mä voisin jatkaa ihmettelyä. Jos mies haluaa kakskyt vuotta nuoremman, se ei ole fetissi. Ja jos vanhemman, se on.

Tosin mä vedän rajan siihen, onko se fetissi vai ei, vain sen perusteella haluaako suhteen vai pelkkää seksiä.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
On selvää, että nuoret on nättejä. Ne on silosia ja omalla tavallaan täydellisiä. Se on ihanaa, että osaa nauttia omasta nuoruudestaan ja arvotaa sitä rypytöntä ihoa ja siloisuutta.
Itse en vaan ole koskaan kuulunut siihen porukkaan, jota tällainen viehättäisi. Tykkään pienestä rosoisuudesta ja siitä, että ihmisellä on syvyyttä. Mun silmiin uurteet on kiinnostavia ja tekee ulkonäöstä jotenkin monipuolisemman. Kiinostavamman. Niin naisilla kuin miehillä.

Onneksi meillä kaikilla on omat intressimme kumppanin valinnassa. Vaikkakin olen varsinainen esteetikko ja kauniit asiat miellyttää silmääni, niin en mä olisi innostunut jakamaan elämääni nuoren pojan kanssa. On kiva, että kumppani on jotenkuten samalla aikajanalla kanssani ja meillä on jotain yhteistä. Luulen, että suurin osa ihmisistä kuitenkin nauttii siitä oman ikäisestään seurasta.
 
On selvää, että nuoret on nättejä. Ne on silosia ja omalla tavallaan täydellisiä. Se on ihanaa, että osaa nauttia omasta nuoruudestaan ja arvotaa sitä rypytöntä ihoa ja siloisuutta.
Itse en vaan ole koskaan kuulunut siihen porukkaan, jota tällainen viehättäisi. Tykkään pienestä rosoisuudesta ja siitä, että ihmisellä on syvyyttä. Mun silmiin uurteet on kiinnostavia ja tekee ulkonäöstä jotenkin monipuolisemman. Kiinostavamman. Niin naisilla kuin miehillä.

Onneksi meillä kaikilla on omat intressimme kumppanin valinnassa. Vaikkakin olen varsinainen esteetikko ja kauniit asiat miellyttää silmääni, niin en mä olisi innostunut jakamaan elämääni nuoren pojan kanssa. On kiva, että kumppani on jotenkuten samalla aikajanalla kanssani ja meillä on jotain yhteistä. Luulen, että suurin osa ihmisistä kuitenkin nauttii siitä oman ikäisestään seurasta.

Niin. Ja kun kasvaa niin (ainakin toivottavasti!) oppii huomaamaan ettei seksi ole ulkonäköä ja sen katselemista.

Se mikä silmää viehättää ei ole mitenkään verrattavissa esimerkiksi siihen miten jossakussa vaan on jotain mikä aiheuttaa käsittämättömän vahvan "kiiman".

Samoin jotkut tässä ketjussa mieltävät kelpaamisen vain seksuaaliseksi kelpaamiseksi. Siitäkään ei tosiaan ole kyse kun puhutaan parisuhteesta.
 
Niin. Ja kun kasvaa niin (ainakin toivottavasti!) oppii huomaamaan ettei seksi ole ulkonäköä ja sen katselemista.

Se mikä silmää viehättää ei ole mitenkään verrattavissa esimerkiksi siihen miten jossakussa vaan on jotain mikä aiheuttaa käsittämättömän vahvan "kiiman".

Samoin jotkut tässä ketjussa mieltävät kelpaamisen vain seksuaaliseksi kelpaamiseksi. Siitäkään ei tosiaan ole kyse kun puhutaan parisuhteesta.
Niin, parisuhde on varmaan kaikille omanlaisensa. Onhan niitäkin, jotka haluavat itselleen näyttelyesineen eikä kumppania. Sitten on niitä, joiden suhde perustuu pelkkään seksuaaliseen vetovoimaan. Sitten on niitä, joiden suhde on pelkästään platoninen. Sitten on niitä onnellisia, joilla on se fyysinen vetovoima ja kumppanuus.

Mä muuten luulen, että miehille visuaalisuus on tärkeämmässä osassa seksiä kuin naisilla. En ole satavarma, mutta epäilen.
 
Niin, parisuhde on varmaan kaikille omanlaisensa. Onhan niitäkin, jotka haluavat itselleen näyttelyesineen eikä kumppania. Sitten on niitä, joiden suhde perustuu pelkkään seksuaaliseen vetovoimaan. Sitten on niitä, joiden suhde on pelkästään platoninen. Sitten on niitä onnellisia, joilla on se fyysinen vetovoima ja kumppanuus.

Mä muuten luulen, että miehille visuaalisuus on tärkeämmässä osassa seksiä kuin naisilla. En ole satavarma, mutta epäilen.
Mä luulen, että niille miehille joilla ei enää oikein seiso, on toi visuaalisuus tärkeää.

Tai siis, olen jopa huomannut että näin on.

Pitää niinko innostua jo ennen puuhia ettei sit olla nolohkossa "lerppu"tilanteessa.

Ja tämäkin koskee sit vain sinkkuseksiä! Vakaassa parisuhteessa lerppuudet pystytään hoitamaan yhteistuumin niin ettei nolota.
 
Fiksuja ehkä mut ei kypsiä. Korvien välissä on vielä märkää ja elämän viisaus puuttuu.
No onhan se vähän näin, niin miehillä kuin naisillakin. Yleensä tällainen kommentti saa vaan sen parikymmpisen repeämään liitoksistaan, kun he ovat vakuuttuneita siitä, että heidän elämänkokemuksensa on vähintäänkin yhtä laaja kuin tuplasti omanikäisensä.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä