Miksi suomalaiset miehet ajaa pään kaljuksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vaikka karvantuotantoa olisi jäljellä. Tusinasta kymmenen näyttää jalallisilta biljardipalloilta. Vähäinenkin karvotus on parempi kuin ei mitään.
Kohta joku mainitsee TAAS vin dieselin.....
 
vierailija
Mikään ei esim ole niin ruma kuin suomalainen poliisi. Potkuhaalari päällä ja kalju nuppineula pää kiiltää. Sellasia isoja vauvoja on vaikea ottaa todesta, harvemmin kun ovat mitään järjenjättiläisiäkään...
Ulkomailla miehillä on vielä tukka päässä. Mikä nykyajan ilmiö tää on että kaikki pois.
Miksei naiset tee samaa. Aletaan kaikki persoonattomiksi kaljupäiksi.
 
vierailija
Mitä hienoa on vaikkapa pälvikaljussa? Tai ihan normaalissa kaljuuntumisessa? Pitäisikö mielestäsi ne sivut, joissa vielä hius kasvaa, leikata sängeksi vai olisiko polkka parempi?
 
Samaa oon ihmetelly...lisäksi useimmilla liian isot vaatteet, huonot kengät. Ja sit pitää vielä kasvattaa se ihme pujoparta....
Mihin suuntaan nuo vaatteet ovat liian isot? Liian pitkät hihat ja puntit?
Väljät vaatteet ovat mukavat, eivät liian isot. Kenkien pitää olla käytössä hyvät, mikä ei kuitenkaan usein tarkoita muodikasta tai kaunista ulkonäköä.

Teini-iän ohittanut mies, jolla on normaali itsetunto, ei pukeudu muiden silmille vaan sen mukaan, mitä on tekemässä ja mikä tuntuu mukavalta. Hiukset leikataan samalla periaatteella.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Mies näyttää sängessään hyvältä. Ohentunut hiusraja katoaa sopivasti kauttaaltaan lyhyeen tukkaan ja se on väistämätöntä, että me kaikki vanhenemme. Sitä paitsi aikuinen mies ei kysele teinityttöjen mielipiteitä :D
 
Mun mies haluu että tukka ajetaan aina välillä pois koska se on kaljuna/lyhyenä hänestä helpoin. Ja minusta myös parhaan näköinen. Hiukset ei ole kaljuuntumaan tai ohentumaan päin, hän vaan tykkää siitä tyylistä.
 
vierailija
Taitaa olla taas kyse jostain uusnatsien ihannoinnista, joka jatkuu kouluttamattomien persujen joukossa. Tähän liittyy tietysti aika usein leijonakaulakoru tms. paskaa. Toki on muitakin ja jopa fiksuja kaljupäitä, mutta useimmiten tämä liittyy alhaiseen koulutukseen, heikkoon itsetuntoon jne.
 
vierailija
Taitaa olla taas kyse jostain uusnatsien ihannoinnista, joka jatkuu kouluttamattomien persujen joukossa. Tähän liittyy tietysti aika usein leijonakaulakoru tms. paskaa. Toki on muitakin ja jopa fiksuja kaljupäitä, mutta useimmiten tämä liittyy alhaiseen koulutukseen, heikkoon itsetuntoon jne.
Tästä mulla on vähän erilaisia kokemuksia. Tuntemani heikko itsetuntoiset miehet ovat niitä, jotka pitävät väen vängällä ne muutamat hassut hiukset päässään ja kampaavat ne "peittämään" kaljuuntuvaa lakea.

Tuntemani kalju mies ajaa kaljun koska ei halua Homer simpson tukkaa ja kokee kaljun helpommaksi. Ihan kouluttautunut ja normaali (ei mikään natsi) mies kyseessä. Ja hyvä itsetuntokin tuntuu olevan.
 
Sitten kun on tapeeksi komia, niin ei tarvi enää tukkaa millä pröystäillä ;)

Minä kyllä pidän lyhyttukkaisista miehistä, joilla on mieluusti parta tai sänkeä. Se on sellanen miehekäs look joka pukee oikeita miehiä. Jos miehellä on tukka, niin sen pitää sitten näyttää ihan helvetin hyvälle. Mun mielestä miestä vaan rumentaa sellanen suomalainen maantienharmaa perusleikattu tukka ja sitten taas jos kundi värjää hiuksia, niin se se vasta onkin ihan vitun ällöä....
 
Mun suosikit miehillä on: pitkä pehmeä, kiiltävä tukka tai: ei tukkaa.
Niin mun miehellä on. Kun kyllästyi pitkän tukan kanssa taisteluun, leikkasi sen vain pois.

Pojalla on hieno pitä tukka. Lapsena sillä oli aina kalju tai irokeesi.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Parempi kokonaan kalju kuin se kamala pälvikalju, onneks niitä ei enää nää kuin yli viiskymppisillä. Itse en kyllä kaljuista tykkää yhtää, sellanen hikinen kuula :sick:
 

Yhteistyössä