Miksi suomalaiset miehet ajaa pään kaljuksi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eipä kaikki miehet ajele päätään kaljuksi, enemmän täällä päin näkyy päässä hiuksia,ku kaljuja. Hyväkuntoiset pitkät hiukset miehellä on nam.:p Mutta kalju on parempi kuin osakalju tai päälaelta kalju ja ohuet takahiukset lepattaa yök. :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
No miksi sitten keski-iköiset suomalaiset naiset leikkaavat hiuksensa lyhyiksi viimeistän 30-kymppisenä?
Kalju on helppo hoitaa ja mielummin se kun että yritän epätoivoisesti peittää kaljua kohtaa ohimoilla. Naisrintamalla kysyntä on HUOMATTAVASTI parantunut minullakin :)
 
Boobabe
No miksi sitten keski-iköiset suomalaiset naiset leikkaavat hiuksensa lyhyiksi viimeistän 30-kymppisenä?
Kalju on helppo hoitaa ja mielummin se kun että yritän epätoivoisesti peittää kaljua kohtaa ohimoilla. Naisrintamalla kysyntä on HUOMATTAVASTI parantunut minullakin :)
Kolmekymppinen keski-ikäinen?
Mulla on melkein aina ollut pitkä tukka. Nuorempana on ollut pari kertaa lyhyt tukka.
T. 46v.
 
No miksi sitten keski-iköiset suomalaiset naiset leikkaavat hiuksensa lyhyiksi viimeistän 30-kymppisenä?
Kalju on helppo hoitaa ja mielummin se kun että yritän epätoivoisesti peittää kaljua kohtaa ohimoilla. Naisrintamalla kysyntä on HUOMATTAVASTI parantunut minullakin :)
Mulla on kyllä pitkät hiukset ja 40 v ja oli 30v ja tulee luultavasti olemaankin aina. Niin kuin monella muullakin. Eikä pitkät hiukset vaadi enempää hoitoa kuin lyhyet
 
vierailijatrrrrr
uskon, että ongelma johtuu siitä, että jo pienestä pitäen jotkut äidit ajavat itse poikien päät rumaksi siiliksi. Poika oppii, että ihan sama miltä poika/mies näyttää kunhan halvalla päästään. Tuo on luonnollinen jatkumo sille. Onneksi monella on ihan kauniitkin hiukset, pojalla ja miehellä, parturin nätisti leikkaamat, olipa ohentunutta tai osin ihan kaljuuntuttakin.
 

Yhteistyössä