Miksi täällä on niin ilkeitä tyyppejä?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tämä muistetaan:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sirkkis, sä itse olit aika ilkee tyyppi entisellä nikilläs "pahasilmänä". Muistatko sen muovisen joulupukki patsas jutunkin?
:O ai sinäkö olit e saatanan paha silmä!! JUST!
no tähän jo vois sanoo, et palstatauko vois tehä terää jos näin käy ahistaa muutaman vuoden takaset muovijoulupukkipatsasketjut
:LOL:
 
tää muistetaan
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja tämä muistetaan:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
sirkkis, sä itse olit aika ilkee tyyppi entisellä nikilläs "pahasilmänä". Muistatko sen muovisen joulupukki patsas jutunkin?
:O ai sinäkö olit e saatanan paha silmä!! JUST!
no tähän jo vois sanoo, et palstatauko vois tehä terää jos näin käy ahistaa muutaman vuoden takaset muovijoulupukkipatsasketjut
:LOL:
Ei, vaan muistan että pahasilmä oli aina vittuilemassa ja piikittelemässä täällä muita
 
ei ilman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kertokaas nyt ilkimykset, mitä saatte siitä, että olette ilkeitä?

Jotenkin tajuan vielä sen, että kun joku laittaa kuvansa, niin että siitä tulee kommenttia, mutta kun keskustelija ei laita kuvaansa, eikä keskustelussa ole hänen ulkonäöstään kyse, niin miksi siitä pitää silti kommentoida?

Miksi pitää saada aina sanoa jotain negatiivista toisen naamasta noin ylipäätään?
Pitäs antaa keskustelijoille jonkinlainen naamarauha, silloin kun ei ole naamasta kyse.
No laita mulle sähköpostilla kuvasi ja 20 euroa, niin saat positiivisia kommentteja.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ei ilman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kertokaas nyt ilkimykset, mitä saatte siitä, että olette ilkeitä?

Jotenkin tajuan vielä sen, että kun joku laittaa kuvansa, niin että siitä tulee kommenttia, mutta kun keskustelija ei laita kuvaansa, eikä keskustelussa ole hänen ulkonäöstään kyse, niin miksi siitä pitää silti kommentoida?

Miksi pitää saada aina sanoa jotain negatiivista toisen naamasta noin ylipäätään?
Pitäs antaa keskustelijoille jonkinlainen naamarauha, silloin kun ei ole naamasta kyse.
No laita mulle sähköpostilla kuvasi ja 20 euroa, niin saat positiivisia kommentteja.
Ei maksa vaivaa. Eikä tässä nyt minun saamista palautteista ollutkaan kyse. Kiitos kuitenkin, että olisit viitsinyt vaivautua takiani.
:heart:
 
ööö
Miten kaikki muistaa jotain tosi vanhoja juttuja kuka on sanonu mitä ja millon? Mä en muista yhtään kenenkään kirjotuksia, tai no ehkä joitain kirjotuksia, mutta en niiden kirjoittajia..
 

Yhteistyössä