Miksi täällä on niin ilkeitä tyyppejä?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Kertokaas nyt ilkimykset, mitä saatte siitä, että olette ilkeitä?

Jotenkin tajuan vielä sen, että kun joku laittaa kuvansa, niin että siitä tulee kommenttia, mutta kun keskustelija ei laita kuvaansa, eikä keskustelussa ole hänen ulkonäöstään kyse, niin miksi siitä pitää silti kommentoida?

Miksi pitää saada aina sanoa jotain negatiivista toisen naamasta noin ylipäätään?
Pitäs antaa keskustelijoille jonkinlainen naamarauha, silloin kun ei ole naamasta kyse.
 
Oon kans miettinyt samaa. Eilen nimittäin sain ekan ulkonäkökommentin, ja varsin negatiivisen sellaisen... Tokihan se oikeasti jollain tapaa satuttaa, vaikka sitä ei niin vakavasti ottaisikaan, jokainen miettiköön vaan omalle kohdalleen. Tuskin kukaan livenä tuollaista kehtais sanoa ihan vieraallle ihmiselle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kertokaas nyt ilkimykset, mitä saatte siitä, että olette ilkeitä?

Jotenkin tajuan vielä sen, että kun joku laittaa kuvansa, niin että siitä tulee kommenttia, mutta kun keskustelija ei laita kuvaansa, eikä keskustelussa ole hänen ulkonäöstään kyse, niin miksi siitä pitää silti kommentoida?

Miksi pitää saada aina sanoa jotain negatiivista toisen naamasta noin ylipäätään?
Pitäs antaa keskustelijoille jonkinlainen naamarauha, silloin kun ei ole naamasta kyse.
miksi ottaa itseensä tuntemattoman ihmisen puheista? mä en ainakaan paskaakaan vieraitten ihmisten mielipiteestä musta, jos en sitä itse kysy =)
 
sivusta seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Oon kans miettinyt samaa. Eilen nimittäin sain ekan ulkonäkökommentin, ja varsin negatiivisen sellaisen... Tokihan se oikeasti jollain tapaa satuttaa, vaikka sitä ei niin vakavasti ottaisikaan, jokainen miettiköön vaan omalle kohdalleen. Tuskin kukaan livenä tuollaista kehtais sanoa ihan vieraallle ihmiselle.
Minä huomasin myös sen kommentin ja mun täytyy nyt vaan sulle sanoa, että sen ihmisen kirjoitukset oli ihan sairaita. Tiedän, että se varmasti tuntui inhottavalta, mutta sen tyypin kirjoittamisia nyt ainakaan ei kannata ottaa vakavasti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Oon kans miettinyt samaa. Eilen nimittäin sain ekan ulkonäkökommentin, ja varsin negatiivisen sellaisen... Tokihan se oikeasti jollain tapaa satuttaa, vaikka sitä ei niin vakavasti ottaisikaan, jokainen miettiköön vaan omalle kohdalleen. Tuskin kukaan livenä tuollaista kehtais sanoa ihan vieraallle ihmiselle.
En tiedä kuka on iin pösilö ja sokea, että arvostelee ulkonäköäsi. Kaunis olet, piti ihan käydä kurkkaamassa :)
 
Siis jos kerta toisensa jälkeen laittaa kuviaan tänne ja kommentteja tulee negatiivisia jotka loukkaa,miksi niitä sitten laittaa uudestaan?
Eikö kuvien linkittämisen silloin kannata lopettaa?
Minusta kertoo kuvan laittajasta enemmän,jokin merkillinen tarve on se kuva tänne linkittää vaikka mikä olisi.
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
Pitääkö itse olla niin ulkonäkökeskeinen ja huomionhakuinen?
Sitä saa mitä tilaa.
Joo, mutta kun täällä saa moni sitä osakseen, silloinkin, kun ei sitä tilaa.
no sitten sopii miettiä että kannattaako niitä kuvia levitellä täällä arvosteltavaksi ja pällisteltäviksi!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Siis jos kerta toisensa jälkeen laittaa kuviaan tänne ja kommentteja tulee negatiivisia jotka loukkaa,miksi niitä sitten laittaa uudestaan?
Eikö kuvien linkittämisen silloin kannata lopettaa?
Minusta kertoo kuvan laittajasta enemmän,jokin merkillinen tarve on se kuva tänne linkittää vaikka mikä olisi.
Tarkoitan nyt esimerkiksi tälläistä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1417398,25

Ihana valo ei ole laittanut kuvaansa tuohon keskusteluun. Silti aletaan rääpiä. Minun mielestä tosi törkeää ja inhottavaa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
Pitääkö itse olla niin ulkonäkökeskeinen ja huomionhakuinen?
Sitä saa mitä tilaa.
Joo, mutta kun täällä saa moni sitä osakseen, silloinkin, kun ei sitä tilaa.
no sitten sopii miettiä että kannattaako niitä kuvia levitellä täällä arvosteltavaksi ja pällisteltäviksi!
Olethan itsekin laittanut. Taitaa vaan olla niin, että itse et ole kauheasti mitään negatiivista kommenttia kuullut. Tai sitten susta ei tunnu pahalta, kun joku muu saa sitä negatiivista kommenttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Siis jos kerta toisensa jälkeen laittaa kuviaan tänne ja kommentteja tulee negatiivisia jotka loukkaa,miksi niitä sitten laittaa uudestaan?
Eikö kuvien linkittämisen silloin kannata lopettaa?
Minusta kertoo kuvan laittajasta enemmän,jokin merkillinen tarve on se kuva tänne linkittää vaikka mikä olisi.
Tarkoitan nyt esimerkiksi tälläistä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1417398,25

Ihana valo ei ole laittanut kuvaansa tuohon keskusteluun. Silti aletaan rääpiä. Minun mielestä tosi törkeää ja inhottavaa.


Tarkoitin ihan yleisesti koskien ketä tahansa,jolla kuva löytyy kaikkien nähtävänä.Tai se tänne linkitetään milloin missäkin yhteydessä.
En siis kohdista kehenkään erityiseen.

Jos nyt tuohon viitataan niin profiilissa kuva on eli se riski siinä on että kommentit eivät mieltä ylennä.
En tarkoita että on missään nimessä fiksua haukkua jne.
Mutta kyllä niitä haukkuja tulee jokaiselle milloin mistäkin.
Ne joko kestää tai ei.

 

Yhteistyössä