Miksi ylipainoonen ihminen ei saisi käydä pikaruokapaikassa syömässä?

vieras
Onnea elämäntapamuutoksen johdosta, ap :flower: sillä kysehän ei ole kuurista vaan pysyvästä muutoksesta, mikäli aikoo myös pysyä hoikempana. Joko olet uusilla kymmenillä? Joko lonkka antaa myöden lenkkeilyt?

Tsemppiä!
 
SweetestPoison harmaana
kunhan ei joka päivä käy niin miksi ei saisi?! itselle muuten tapahtui jokin aika sitten huvittava juttu : olin kaverin kanssa subissa, kaverini on "iso tyttö" ja minulla taas on ylinmääräistä lähinnä mahassa. jotkut teinitypykät kun katselivat ilkeästi ja supattelivat, niin aikani sitä siedettyäni kiskaisin paitaa ylemmäs ja raavin antaumuksella paljasta mahalöllöä miettien ääneen että " miten olisi vielä jäätelöt"... taisi pimuilta muuten mennä ruokahalut :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:
kunhan ei joka päivä käy niin miksi ei saisi?! itselle muuten tapahtui jokin aika sitten huvittava juttu : olin kaverin kanssa subissa, kaverini on "iso tyttö" ja minulla taas on ylinmääräistä lähinnä mahassa. jotkut teinitypykät kun katselivat ilkeästi ja supattelivat, niin aikani sitä siedettyäni kiskaisin paitaa ylemmäs ja raavin antaumuksella paljasta mahalöllöä miettien ääneen että " miten olisi vielä jäätelöt"... taisi pimuilta muuten mennä ruokahalut :LOL:
:LOL: :LOL:
 
Huumekoira
No, ihmiset on siitä tyhmiä, että jos pulleampi henkilö syö, niin ne ajattelee, et joo, taas se syö, ei ihmekkään, et on lihava. Ihan samalla tavalla vois ajatella sit laihasta, jonka näkee jossain tekevän jotain muuta, kuin syövän, et joo, taas toi luuviulu ei syö, ihmekkös on noin laiha.
 
Mulle on ainakin ihan se ja sama, ketä ja minkä kokoisia ihmisiä on mun seurassani Mäkissä. Että tervemenoa vaan Mäkkiin ja Heseen sinne halajavat ylipainoisetkin. Ei ole taaskaan multa mitään pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:
kunhan ei joka päivä käy niin miksi ei saisi?! itselle muuten tapahtui jokin aika sitten huvittava juttu : olin kaverin kanssa subissa, kaverini on "iso tyttö" ja minulla taas on ylinmääräistä lähinnä mahassa. jotkut teinitypykät kun katselivat ilkeästi ja supattelivat, niin aikani sitä siedettyäni kiskaisin paitaa ylemmäs ja raavin antaumuksella paljasta mahalöllöä miettien ääneen että " miten olisi vielä jäätelöt"... taisi pimuilta muuten mennä ruokahalut :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
No, ihmiset on siitä tyhmiä, että jos pulleampi henkilö syö, niin ne ajattelee, et joo, taas se syö, ei ihmekkään, et on lihava. Ihan samalla tavalla vois ajatella sit laihasta, jonka näkee jossain tekevän jotain muuta, kuin syövän, et joo, taas toi luuviulu ei syö, ihmekkös on noin laiha.
Näinhän se taitaa mennä. Yks mun kaveri tuskailee sitä, että vaikka kuinka syö niin paino ei nouse. Painoindeksi alle 17. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:
kunhan ei joka päivä käy niin miksi ei saisi?! itselle muuten tapahtui jokin aika sitten huvittava juttu : olin kaverin kanssa subissa, kaverini on "iso tyttö" ja minulla taas on ylinmääräistä lähinnä mahassa. jotkut teinitypykät kun katselivat ilkeästi ja supattelivat, niin aikani sitä siedettyäni kiskaisin paitaa ylemmäs ja raavin antaumuksella paljasta mahalöllöä miettien ääneen että " miten olisi vielä jäätelöt"... taisi pimuilta muuten mennä ruokahalut :LOL:
:LOL: :LOL:
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Minä, yli 40 kiloa ylipainoa omaava, kävin tänään perheeni kanssa mäkkärissä. Minä ja mies siis reilusti ylipainoisia, lapsi todella kaukana ylipainoisesta. Käydään ehkä kerran pari kuussa. Mä en ole koskaan edes ajatellut, että jotakuta häiritsisi meidän mäkkärikäynti.... Toisaalta en kyllä itsekään kiinnitä huomiota, minkä näköisiä tai kokoisia ihmisiä siellä on. Ehkäpä mulla on sitten katse niin nauliintunut kiinni siihen ihanaan, rasvaiseen hampurilaiseen, etten näe enkä kuule mitään :whistle: . Niinhän varmaan meistä paksukaisista ajatellaan... että me ei muuta ajatellakaan kuin ruokaa, ruokaa ja ruokaa.
lapset omaksuvat ennemmin tai myöhemmin vanhempiensa elämäntavat. eli älä turhaan ylpeile laihalla lapsellasi. todennäköisesti hän on teini-iässä lihava, kuten vanhempansakin.
 
menee vähän ohi aiheen, mutta tuli vaan mieleen, että sitten usein kyllä käy niin, että kun on päässyt ns.kunnolla sisään uuteen terveelliseen elämäntapaan,niin ne mäkkärin "ihanat" ja "vastustamattomat" hampparit ei olekaan enää niin ihania.
herkkuhan voi olla jotain ( ihan oikeasti ) terveellistäkin =)
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Minä, yli 40 kiloa ylipainoa omaava, kävin tänään perheeni kanssa mäkkärissä. Minä ja mies siis reilusti ylipainoisia, lapsi todella kaukana ylipainoisesta. Käydään ehkä kerran pari kuussa. Mä en ole koskaan edes ajatellut, että jotakuta häiritsisi meidän mäkkärikäynti.... Toisaalta en kyllä itsekään kiinnitä huomiota, minkä näköisiä tai kokoisia ihmisiä siellä on. Ehkäpä mulla on sitten katse niin nauliintunut kiinni siihen ihanaan, rasvaiseen hampurilaiseen, etten näe enkä kuule mitään :whistle: . Niinhän varmaan meistä paksukaisista ajatellaan... että me ei muuta ajatellakaan kuin ruokaa, ruokaa ja ruokaa.
lapset omaksuvat ennemmin tai myöhemmin vanhempiensa elämäntavat. eli älä turhaan ylpeile laihalla lapsellasi. todennäköisesti hän on teini-iässä lihava, kuten vanhempansakin.
Ensinnäkin mä en ylpeile laihalla lapsellani. Mulla ei ole laihaa lasta, vaan juuri sopivan sopusuhtainen ja solakka ;) . Enkä ylpeilisi silläkään... heikkolahjaiset ylpeilee lapsillaan, kun ei muutakaan ole.

Toisekseen, todennäköisesti mun lapseni ei ole lihava teininä. Sitä puoltaa hänen kyltymätön halunsa liikkua ja liikkumiseen myös hänen harrastuksensa liittyy. Meillä ei myöskään syödä kotona mitenkään epäterveellisesti (ei siis mitään nakit ja ranskalaiset -linjaa). Meidän vanhempien ylipaino on säilynyt sen vuoksi, koska herkuttelemme hänen mentyä nukkumaan. Lapsi siis ei mässää kanssamme. Ja tarkoitus olisi saada elämäntapamme kuntoon ennen kuin hän alkaa kulkea yksinään kaupassa, jottei ostele sieltä itselleen jatkuvasti herkkuja.

Pointti mun kirjoituksessani oli kuitenkin siinä, että kun en itsekään kiinnitä kanssasyöjiin mitään huomiota, en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että joitakin ihmisiä häiritsisi se, että lihavatkin käy mäkkärissä.
 
No kyllähän se
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:
Niin just. Mitä haittaa jos ylipainoinen käy 1-2 kertaa kk?



Kertoo vääristyneistä elämän tavoista noin kokonaisuudessaan. Itse olen normipainoinen ja käyn pikaruokapaikoissa 1-5 kertaa vuodessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmaana:
kunhan ei joka päivä käy niin miksi ei saisi?! itselle muuten tapahtui jokin aika sitten huvittava juttu : olin kaverin kanssa subissa, kaverini on "iso tyttö" ja minulla taas on ylinmääräistä lähinnä mahassa. jotkut teinitypykät kun katselivat ilkeästi ja supattelivat, niin aikani sitä siedettyäni kiskaisin paitaa ylemmäs ja raavin antaumuksella paljasta mahalöllöä miettien ääneen että " miten olisi vielä jäätelöt"... taisi pimuilta muuten mennä ruokahalut :LOL:
:eek: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja No kyllähän se:
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:
Niin just. Mitä haittaa jos ylipainoinen käy 1-2 kertaa kk?



Kertoo vääristyneistä elämän tavoista noin kokonaisuudessaan. Itse olen normipainoinen ja käyn pikaruokapaikoissa 1-5 kertaa vuodessa.
Mä jo tuolla aiemmin mainittin, että mäkin käyn vain tyyliin 4 kertaa vuodessa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Minä, yli 40 kiloa ylipainoa omaava, kävin tänään perheeni kanssa mäkkärissä. Minä ja mies siis reilusti ylipainoisia, lapsi todella kaukana ylipainoisesta. Käydään ehkä kerran pari kuussa. Mä en ole koskaan edes ajatellut, että jotakuta häiritsisi meidän mäkkärikäynti.... Toisaalta en kyllä itsekään kiinnitä huomiota, minkä näköisiä tai kokoisia ihmisiä siellä on. Ehkäpä mulla on sitten katse niin nauliintunut kiinni siihen ihanaan, rasvaiseen hampurilaiseen, etten näe enkä kuule mitään :whistle: . Niinhän varmaan meistä paksukaisista ajatellaan... että me ei muuta ajatellakaan kuin ruokaa, ruokaa ja ruokaa.
lapset omaksuvat ennemmin tai myöhemmin vanhempiensa elämäntavat. eli älä turhaan ylpeile laihalla lapsellasi. todennäköisesti hän on teini-iässä lihava, kuten vanhempansakin.
Ensinnäkin mä en ylpeile laihalla lapsellani. Mulla ei ole laihaa lasta, vaan juuri sopivan sopusuhtainen ja solakka ;) . Enkä ylpeilisi silläkään... heikkolahjaiset ylpeilee lapsillaan, kun ei muutakaan ole.

Toisekseen, todennäköisesti mun lapseni ei ole lihava teininä. Sitä puoltaa hänen kyltymätön halunsa liikkua ja liikkumiseen myös hänen harrastuksensa liittyy. Meillä ei myöskään syödä kotona mitenkään epäterveellisesti (ei siis mitään nakit ja ranskalaiset -linjaa). Meidän vanhempien ylipaino on säilynyt sen vuoksi, koska herkuttelemme hänen mentyä nukkumaan. Lapsi siis ei mässää kanssamme. Ja tarkoitus olisi saada elämäntapamme kuntoon ennen kuin hän alkaa kulkea yksinään kaupassa, jottei ostele sieltä itselleen jatkuvasti herkkuja.

Pointti mun kirjoituksessani oli kuitenkin siinä, että kun en itsekään kiinnitä kanssasyöjiin mitään huomiota, en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että joitakin ihmisiä häiritsisi se, että lihavatkin käy mäkkärissä.
40kiloa ylipanoa pelkästä iltasyöpöttelystä.
jos muu ruokavalio on kertomasi mukaisesti kunnossa, niin ette ilmeisesti itse sitten liiku lainkaan tms ?
ja hei, kannattaa aloittaa se elämäntaparemonttinne nyt eikä "sitten kun" :)
 
Tää on aika jännä ilmiö :) Mä kävin joskus töihin mennessä mäkissä kahvilla klo 9 aamulla ja siellä näkyi hoikkia vetelemässä hampurilaisia kitaan, oli lapsia mukana ja sitten nuorisoa.
Jos nyt jotain kiinnostaa mitä mä mäkissä tein tuohon aikaan niin odottelin bussia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Ensinnäkin mä en ylpeile laihalla lapsellani. Mulla ei ole laihaa lasta, vaan juuri sopivan sopusuhtainen ja solakka ;) . Enkä ylpeilisi silläkään... heikkolahjaiset ylpeilee lapsillaan, kun ei muutakaan ole.

Toisekseen, todennäköisesti mun lapseni ei ole lihava teininä. Sitä puoltaa hänen kyltymätön halunsa liikkua ja liikkumiseen myös hänen harrastuksensa liittyy. Meillä ei myöskään syödä kotona mitenkään epäterveellisesti (ei siis mitään nakit ja ranskalaiset -linjaa). Meidän vanhempien ylipaino on säilynyt sen vuoksi, koska herkuttelemme hänen mentyä nukkumaan. Lapsi siis ei mässää kanssamme. Ja tarkoitus olisi saada elämäntapamme kuntoon ennen kuin hän alkaa kulkea yksinään kaupassa, jottei ostele sieltä itselleen jatkuvasti herkkuja.

Pointti mun kirjoituksessani oli kuitenkin siinä, että kun en itsekään kiinnitä kanssasyöjiin mitään huomiota, en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että joitakin ihmisiä häiritsisi se, että lihavatkin käy mäkkärissä.
:LOL: eli kuvittelet että 15 vuotias lapsesi menee edelleen nukkumaan enne teitä? vai lopetatteko herkuttelut siihen mennessä?? :D

eiköhän se mene niin, että kun nukkumaanmenoaika menee pidemmälle, niin istutte koko perhe mässäilemässä sohvalla. älä viitti...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millon olet scarlett laihiksen aloittanut?
tuskin on.
En olekaan, mutta mitä se tähän liittyy? Mä tiputan painoa sitten kun viittin ja on aivan turha aukoa mulle päätänsä mun painosta.
:eek: mitä?! Ei ole totta...

Sä messuat että eikö ees laihiksella saa ikinä herkutella -etkä edes oo laihiksella?! Tuota, mitä jos aloittaisit sen laihiksen ensin ja miettisit niitä laihiksen aikaisia rolls-kanahamppariherkutteluja vasta sitten..?

Tai ainakin jättäisit vetoamatta mihinkään laihiksen aikaiseen herkutteluun kun sulla ei siitä edes ole kyse :headwall:
 
wh
Mulle on ihan sama jos aikuinen ylipainoinen käy mäkissä vaikka 10 kertaa päivässä mutta se on mun mielestä väärin että lapsetkin syötetään heti pienestä pitäen lihaviksi. Minä ja mun mies syödään välillä tosi epäterveellisesti mutta meidän tyttö syö terveellisesti ainakin niin kauan kun on meidän holhouksessa ja heti kun täyttää 18v niin saa ihan itse päättää mitä syö ja kuinka usein.
 

Yhteistyössä