Milanna85 lopetti palstailun?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri sunkaltaisten neropattien takia kirjoitan jokaisen viestini mustana. Vai olitko sä se harmaa joka ei meinaa sitä uskoa vaikka sanoisin sen sadannen kerran?

Ja mikä estää sua rekkautumasta? Harmaana on helppo huudella, mutta kirjoitapas samat asiat mustana.
Kulta pieni :p:love::LOL: En ole se luulemasi harmaa. Mutta sinä vainoat Milannaa, ja sehän ei uskovaiselle, ah niin hyvälle ihmiselle ja palstan parhaalle äidille sovi.
 
Kulta pieni :p:love::LOL: En ole se luulemasi harmaa. Mutta sinä vainoat Milannaa, ja sehän ei uskovaiselle, ah niin hyvälle ihmiselle ja palstan parhaalle äidille sovi.
Kultapieninamipallero, sittenhän teitä on kaksi neropattia jos säkin luulet että harmailen.

Ja sekö on vainoamista jos kritisoi viikkokausien baby-free-reissuja? Jos mä harrastaisin samaa, niin säkin olisit heti ekana muistuttamassa "kuinkas nyt hurskas Echo voi jättää vuoden vanhan viikkokausiksi kotia?" Ja palsta huutais punaisena.
 
vierailija
Kultapieninamipallero, sittenhän teitä on kaksi neropattia jos säkin luulet että harmailen.

Ja sekö on vainoamista jos kritisoi viikkokausien baby-free-reissuja? Jos mä harrastaisin samaa, niin säkin olisit heti ekana muistuttamassa "kuinkas nyt hurskas Echo voi jättää vuoden vanhan viikkokausiksi kotia?" Ja palsta huutais punaisena.
Olet pelkkä valehteleva luuseri :ROFLMAO::LOL::LOL::LOL:säälipelle!
 
vierailija
Ja taas...ei jaksa.
Miks sulla on tyhmiä kysymyksiä? Ootko miettiny mistä ne kumpuaa? Sä voisit käydä lapsuuttasi läpi, mielen karttaasi, ja jos sieltä löytyy semmoisia mustia aukkoja niin Kultaseni, ne on hetkiä jolloin muut oppi jotain tärkeää, mut sulla ei hissi mennyt ylös asti. Sun pää löi silloin....
tyhjää.

Mutta mä kerron sulle, rakas ystäväni. Koskaan ei ole myöhäistä saada menetettyä lapsuutta takaisin. Mä rohkaisen sua mitä lämpimimmin lähtemään tutustumismatkalle omaan itseesi.
Kohtaa se sisäinen lapsesi, se Pirkko 7 vee joka isotädin 50-vuotisjuhlissa kusi housuun kun ei muistanut että vessa on olemassa. Halaa sitä sisäistä lastasi.

Kyllä se siitä. (y)
Sä olet luuseri, josta ei tule yhtään mitään. Ja sä tiedät sen itsekin.
 
vierailija
Kultapieninamipallero, sittenhän teitä on kaksi neropattia jos säkin luulet että harmailen.

Ja sekö on vainoamista jos kritisoi viikkokausien baby-free-reissuja? Jos mä harrastaisin samaa, niin säkin olisit heti ekana muistuttamassa "kuinkas nyt hurskas Echo voi jättää vuoden vanhan viikkokausiksi kotia?" Ja palsta huutais punaisena.
Kuules nyt kultamussukka.:alien::ROFLMAO::censored::D Suomessa on vaikka kuinka paljon lapsia, jotka menevät illalla nälissään nukkumaan. Lapsia, jotka pelkäävät mennä kotiin, kun vanhemmat ryyppävät ja räyhäävät. Lapsia raiskataan ja hakataan. Pieniä vauvoja heitellään pitkin seiniä.

Jos nyt sinä :love: kultamussukka :love: ja muut palstalaiset keskittyisivät näiden lasten auttamiseen, eikä vainoaisi Milannaa. Kais olet huomannut, että hänen lastensa luona on aina yksi turvallinen aikuinen. Kyllä Milannan lapsista pidetään hyvää huolta.

PusPusHalit :giggle::LOL::geek::X3::p:rolleyes:
 
vierailija
Kuules nyt kultamussukka.:alien::ROFLMAO::censored::D Suomessa on vaikka kuinka paljon lapsia, jotka menevät illalla nälissään nukkumaan. Lapsia, jotka pelkäävät mennä kotiin, kun vanhemmat ryyppävät ja räyhäävät. Lapsia raiskataan ja hakataan. Pieniä vauvoja heitellään pitkin seiniä.

Jos nyt sinä :love: kultamussukka :love: ja muut palstalaiset keskittyisivät näiden lasten auttamiseen, eikä vainoaisi Milannaa. Kais olet huomannut, että hänen lastensa luona on aina yksi turvallinen aikuinen. Kyllä Milannan lapsista pidetään hyvää huolta.

PusPusHalit :giggle::LOL::geek::X3::p:rolleyes:
Milannan mies saapuu puolustamaan urheasti :D
 
vierailija
Öööö.. minä kyllä olen ihan nainen. Enkä ole takuulla Milannan mies. Tähän ketjuun olen kirjoittanut Echoa koskevat viestit ja niitä on vain tämä mukaan lukien 3 tai 4 kpl. Joten annahan olla ja mene vaikka nukkumaan. Selvitä pääsi. :alien::geek::censored:
Ihan nyt selvyyden vuoksi viestit 20, 27, 36 ja 40 ovat minun kirjoittamiani. Ei muut. Sinulla Echo on paljon ihailijoita. Voi olla, että olet pian yhtä suosittu kuin Milannakin. :ROFLMAO::D:alien:

Hyvää yötä kultamussukka. Huomenna Minä Olen -messuille. Siellä on paljon enkeleitä, ehkäpä joku humanoidinkin on saapunut paikalle. :LOL::rolleyes::geek:
 
vierailija
Ihan nyt selvyyden vuoksi viestit 20, 27, 36 ja 40 ovat minun kirjoittamiani. Ei muut. Sinulla Echo on paljon ihailijoita. Voi olla, että olet pian yhtä suosittu kuin Milannakin. :ROFLMAO::D:alien:

Hyvää yötä kultamussukka. Huomenna Minä Olen -messuille. Siellä on paljon enkeleitä, ehkäpä joku humanoidinkin on saapunut paikalle. :LOL::rolleyes::geek:
Kuulut selvästi Echon ihailijoihin ;) :love:

Kyllä me ymmärretään<3 Me muutkin ihailijat.
 
vierailija
Toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja tomitusjohtaja Toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja tomitusjohtaja Toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja tomitusjohtaja Toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja tomitusjohtaja Toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja tomitusjohtaja Toimitusjohtaja toimitusjohtaja toimitusjohtaja tomitusjohtaja

päpäpäpäpäpä pää pääää
 
En ole lopettanut mitään enkä aloittanutkaan...
Minulla ei vaan ole minkälaista mielenkiintoa tulla tänne. Miksi sekin keksustelu mulle pitää facebookiin laittaa. No sitten tulen ja vastan että enää ei kiinnosta olla paska äiti, huora, pettäjä, ryssää, tyhmä yrittäjä ei kiinnosta lukea nämä Echon jeesustelua, vaikka hän on äitinä jos ymmärsin oikein pelottava ja vastuuton monissa asioissa, kuten jatkuva palstailu ja tämä pakkomieli omassa bunkkerissa, näkemättä maailma ja tarjota tätä mahdollisuutta lapsille että hekin pääsevät muualle tai hankisivät harrastuksia, hänen mielestä jos vain olet kotona lasten kanssa, heität heille jotain makaroolilaatikotta, teet muutama pullaa, pyörit ehkä 10 min ulkona pihalla, olet sitten hieno äiti.
Nyt hyeenat kun en ole täällä yrittävät kaikein tavoin muuallakin tehdä temppuja minulle ja kyllä tiedän että puhun palstalaisista kun ei tarvitse edes olla mikään sherlock holmes. Pitääkö muuta sanoa, no ei....vaikka olisin voinnut jatkaa mutta en vaan jaksa.
 
vierailijaJorma
En ole lopettanut mitään enkä aloittanutkaan...
Minulla ei vaan ole minkälaista mielenkiintoa tulla tänne. Miksi sekin keksustelu mulle pitää facebookiin laittaa. No sitten tulen ja vastan että enää ei kiinnosta olla paska äiti, huora, pettäjä, ryssää, tyhmä yrittäjä ei kiinnosta lukea nämä Echon jeesustelua, vaikka hän on äitinä jos ymmärsin oikein pelottava ja vastuuton monissa asioissa, kuten jatkuva palstailu ja tämä pakkomieli omassa bunkkerissa, näkemättä maailma ja tarjota tätä mahdollisuutta lapsille että hekin pääsevät muualle tai hankisivät harrastuksia, hänen mielestä jos vain olet kotona lasten kanssa, heität heille jotain makaroolilaatikotta, teet muutama pullaa, pyörit ehkä 10 min ulkona pihalla, olet sitten hieno äiti.
Nyt hyeenat kun en ole täällä yrittävät kaikein tavoin muuallakin tehdä temppuja minulle ja kyllä tiedän että puhun palstalaisista kun ei tarvitse edes olla mikään sherlock holmes. Pitääkö muuta sanoa, no ei....vaikka olisin voinnut jatkaa mutta en vaan jaksa.
Suomalaiset on maailman kateellisin kansa, palstamammat etunenässä.
 
En ole lopettanut mitään enkä aloittanutkaan...
Minulla ei vaan ole minkälaista mielenkiintoa tulla tänne. Miksi sekin keksustelu mulle pitää facebookiin laittaa. No sitten tulen ja vastan että enää ei kiinnosta olla paska äiti, huora, pettäjä, ryssää, tyhmä yrittäjä ei kiinnosta lukea nämä Echon jeesustelua, vaikka hän on äitinä jos ymmärsin oikein pelottava ja vastuuton monissa asioissa, kuten jatkuva palstailu ja tämä pakkomieli omassa bunkkerissa, näkemättä maailma ja tarjota tätä mahdollisuutta lapsille että hekin pääsevät muualle tai hankisivät harrastuksia, hänen mielestä jos vain olet kotona lasten kanssa, heität heille jotain makaroolilaatikotta, teet muutama pullaa, pyörit ehkä 10 min ulkona pihalla, olet sitten hieno äiti.
Nyt hyeenat kun en ole täällä yrittävät kaikein tavoin muuallakin tehdä temppuja minulle ja kyllä tiedän että puhun palstalaisista kun ei tarvitse edes olla mikään sherlock holmes. Pitääkö muuta sanoa, no ei....vaikka olisin voinnut jatkaa mutta en vaan jaksa.
Mistä, oi mistä sä revit sen että mun lapsilla ei ole harrastuksia? Sä valehtelet taas, tai et lue muiden kirjoituksia yhtään = et taaskaan halua oppia muilta.

Tuolla koulupojalla on 2 kodin ulkopuolista harrastusta, kuopuksella 1 kodin ulkopuolinen. Ihan sopivasti, ja mä kokeilen lapsilla eri harrastuksia että mikä jäisi "pitoon."

Eilen ei päästy lumimyräkältä luistelemaan ulkojäälle, mutta suunnittelen tässä jäähalliluisteluiden aloittamista. Hiihtolomalla voisi käydä jossain laskettelukeskuksessa.
 
vierailija
Kulta pieni Echo :love::geek::p:rolleyes: :LOL: Ehkä Milanna ei lue sinun kirjoituksiasi, joten hän ei ole täysin perillä kaikista sinun asioistasi. Haitanneeko se? Sinähän luet sitä hanakammin hänen kirjoituksiaan. Ja aivan varmasti muistat kaiken sellaisen, mistä voit sitten myöhemmin taas alkaa nillittään.

Et muuten kommentoinut mitään siihen mun kirjoitukseen, että Suomessa on paljon lapsia, jotka pelkäävät mennä kotiin, menevät nälkäisinä nukkumaan ja pieniä vauvoja heitellään pitkin seiniä. Eivätkö nämä lapset ansaitse sinun ja muiden palstalaisten huomiota ja apua?
 
vierailija
Et muuten kommentoinut mitään siihen mun kirjoitukseen, että Suomessa on paljon lapsia, jotka pelkäävät mennä kotiin, menevät nälkäisinä nukkumaan ja pieniä vauvoja heitellään pitkin seiniä. Eivätkö nämä lapset ansaitse sinun ja muiden palstalaisten huomiota ja apua?
Et näköjään itse pääse eroon tällaisista asioista mielessäsi kun pakkomielteisesti niitä tähän ketjuun puhallat.
Pitäisköhän sun pienikulli mennä ja rauhoittua.
 

Yhteistyössä