Miljonääri kertoo miten rumakin mies saa rahalla naisia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sen verran korkea, että ei sinun rahat siihen riitä :D
Perheen pikkupoika kysyi isältään mitä eroa on teorialla ja käytännöllä.
Isä pyysi poikaansa kysymään äidiltään, antaisiko tämä piparia tuntemattomalle miehelle 100 000 eurolla.
Poika kysyi ja kertoi isälle äidin sanoneen kyllä.
Sama homma pojan sisaren kanssa, sillä hänkin olisi antautunut tuntemattomalle sadasta tonnista.
Isä kehotti vielä kysymään samaa asiaa pojan isolta veljeltä ja vastaus oli sama, kyllä.
Isä opetti pojalleen nyt eron teorian ja käytännön eroista.
Teoriassa perheellä olisi nyt 300 000 euroa, mutta käytännössä vain kaksi huora ja homppeli.
Mikähän se olisi palstan h..... hinta?
 
Perheen pikkupoika kysyi isältään mitä eroa on teorialla ja käytännöllä.
Isä pyysi poikaansa kysymään äidiltään, antaisiko tämä piparia tuntemattomalle miehelle 100 000 eurolla.
Poika kysyi ja kertoi isälle äidin sanoneen kyllä.
Sama homma pojan sisaren kanssa, sillä hänkin olisi antautunut tuntemattomalle sadasta tonnista.
Isä kehotti vielä kysymään samaa asiaa pojan isolta veljeltä ja vastaus oli sama, kyllä.
Isä opetti pojalleen nyt eron teorian ja käytännön eroista.
Teoriassa perheellä olisi nyt 300 000 euroa, mutta käytännössä vain kaksi huora ja homppeli.
Mikähän se olisi palstan h..... hinta?
No tyhmähän tuo veli olisi, jos ei sadalla tonnilla yhtä dominopakettia antaisi :confused:
 
vierailijaFg
Rehellisyyden nimissä, en minäkään rumaa ja köyhää haluaisi. Sen lisäksi kun otetaan huomioon, että jätkä on vielä tyhmä, niin mitä sillä sitten tekisi?
Tai jos mies komea ja rikas, mutta täysi törppö niin ei auta komeus ja rahat. Kyllä miehellä pitää olla korvien välissä oikeaa aivotoimintaa. K*sipäät, tyhmät jne. niin ei kiitos.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Siinä ei auta mitkään rahat jos mies ei kiinnosta mua. Pelkän rahan takia en voisi olla yhdenkään miehen kanssa. Oksettaa pelkkä ajatuskin. En ymmärrä naisia jotka pystyvät olemaan kenen tahansa kanssa ihan vain siksi, että mies on rikas.

Mä en ole ostettavissa. Olen naimisissa ihan tavallisen duunarin kanssa koska rakastan miestä. Myös miehen ulkonäkö viehättää mua. Joku ruma miljonääri niin ei kiitos koska kyllä miehen pitää viehättää mua niin fyysisesti kuin henkisesti.
Valitettava tosiasia on se, että ihmisten kiinnostavuus muuttuus usein ajan kanssa tylsyydeksi ja komea ulkonäkö vaihtuu ylipainoon, silmäpusseihin ja nivelvaivojen tuomaan jäykkyyteen. Yleensä viimeistään siinä vaiheessa suhde on ohi kun on "kasvettu erilleen". Rikkaan ihmisen rikkaudet pysyvät ja parisuhde on paljon terveemmällä pohjalla. Kunhan molemmat tietävät mistä on kyse ja kunnioittavat toisiaan.
 
vierailija
Valitettava tosiasia on se, että ihmisten kiinnostavuus muuttuus usein ajan kanssa tylsyydeksi ja komea ulkonäkö vaihtuu ylipainoon, silmäpusseihin ja nivelvaivojen tuomaan jäykkyyteen. Yleensä viimeistään siinä vaiheessa suhde on ohi kun on "kasvettu erilleen". Rikkaan ihmisen rikkaudet pysyvät ja parisuhde on paljon terveemmällä pohjalla. Kunhan molemmat tietävät mistä on kyse ja kunnioittavat toisiaan.
Niin rikkaat ei koskaan eroa. Ei kun.
 

Yhteistyössä