Millä ihmeellä pääsen verikokeelliseen raskaustestiin?

  • Viestiketjun aloittaja !
  • Ensimmäinen viesti
-
Oi että alkoi makeasti naurattaa :D kuvittelen tilannetta jossa mies ja nainen harrastaa seksiä ja yhdynnän jälkeen naiselle paukahtaa tummemmat nännit ja tulee ankarat raskausoireet :D
 
"www"
No mä olisin suna ennemminkin huolissaan siitä, että MISTÄ nuo oireet johtuu. Raskaushan on jo moneen kertaan poissuljettu. Kannattaisiko varata aika yksityiselle gynelle, joka varmistaa ettei sulla ole munasarjakystaa tms, joka voisi aiheuttaa hormonihäiriön. Samalla ultralla tulee todettua tyhjä kohtu, niin saat ihan itse nähdä etteä et ole raskaana ;) Nuo sun oireet sopii johonkin aineenvaihduntahäiriöön/hormonihäiriöön paremmin kuin raskauteen. Yksityinen gyne voi sit lähettää sut julkiselle puolelle polille -> labroihin (tulee sulle halvemmaksi), JOS katsoo tarpeelliseksi.
 
Saraldo
Viidentoista viikon jälkeen mikä tahansa testi näyttäis jo raskauden, joten usko nyt jo hyvällä että et ole raskaana. Janon tunne voi johtua vaikka mistä muusta, ja jos jatkuvasti juot, niin totta kai ravaat vessassakin useammin. Nännit nyt voi olla välillä minkä väriset vaan...
 
!
Tiedän kyllä olevani luulotautinen, mutta kaikki "virtsaetstit negasi ja olin silti raskaan"-urbaanilegendat on saaneet pelon vaan pahenemaan. Vaikka ei kai noita taida oikeen koskaan sattua...huoh. Ja sokeriarvot sunmuut mittautin jo samalla kun kävin labran raskaustestissä, niistäkään ei syytä löytynyt.
 
!
Nostan tätä keskustelua, nimittäin tällähetkellä viidennet niukemmat menkat meneillään ja tulivat viikkoa etuajassa vielä :I ahdistaa ja ihmetyttää, että tyhjästäkö nämä oireet muka tulevat...
 

Yhteistyössä